wrote:staat toch echt 320kbps maar die komt van TPB af of niet? want mijn neef heeft dus van TPB gedownload omdat hij het haat om codes in te voeren
hij zal idd ook wel op TPB staan idd ;P
ik heb hem via Sound-area, gaat hij via RS ipv seeders
wrote:staat toch echt 320kbps maar die komt van TPB af of niet? want mijn neef heeft dus van TPB gedownload omdat hij het haat om codes in te voeren
ze beginne niet als een vinyl (intro opbouw etc)wrote:dat is gewoon de mixed cd maar dn in losse nummers niemand heeft die fulls al omdat headhunterz hem nog niet op zijn site heeft gezet!
wrote:@profane ik ben ook maar 14 jaar ik weet alleen wat goeie muziek is en hoe je het goed mixt maar verder heb ik er echt geen verstand van
wrote:Geeft niet dat jullie mij niet geloven hoor.. Maar jullie hebben toch echt niet de echte fulls..
Er is een "non-scene" release van de RPT-Group. Die is inderdaad 320kbps en in losse nummers geknipt.
Dit is dus gewoon de cd die iedereen heeft, maar dan geript in 320kbps en geknipt in losse nummers.
Vind je het trouwens niet opvallend dat je een .NFO bestand hebt gedownload? Waarom zou Headhunterz een NFO bestand bij zijn nummers toevoegen???
Allemaal voor dat zuigalbum :Swrote:Al die nieuwelingen ineens in dit topic. :')
dat ben ik misschienwrote:Al die nieuwelingen ineens in dit topic. :')
Haha begin er niet over :')wrote:Al die nieuwelingen ineens in dit topic. :')
En waar slaat dat op?wrote:Het gaat ok over t album omdat als je ziet heet deze topic
Headhunterz - Studio Sessions (SCCD001)
wrote:En waar slaat dat op?wrote:Het gaat ok over t album omdat als je ziet heet deze topic
Headhunterz - Studio Sessions (SCCD001)
wrote:Haha begin er niet over :')wrote:Al die nieuwelingen ineens in dit topic. :')
Zodra ook maar iemand een link geeft waar dit album "illegaal" te downloaden is heeft ie een permanente ban aan z'n broek hangen. Zelfs het vragen er naar doe je maar op een ander forum, want Hardtraxx is niet bedoelt voor het uitwisselen van dat soort dingen.
Nou blijkbaar niet, want er is al het een en ander verwijdertwrote:wrote:Haha begin er niet over :')wrote:Al die nieuwelingen ineens in dit topic. :')
Zodra ook maar iemand een link geeft waar dit album "illegaal" te downloaden is heeft ie een permanente ban aan z'n broek hangen. Zelfs het vragen er naar doe je maar op een ander forum, want Hardtraxx is niet bedoelt voor het uitwisselen van dat soort dingen.
dat is toch wel bekend
When you have bought the original CD you will receive a unique code. With this code you have the option to download tracks at Headhunterz.com. In the next few weeks several tracks will be added to the download section. This will be announced on Twitter. So follow Headhunterz OR Scantraxx to keep yourself informed: