HS EP 10 tracks

Headhunterz - Sacrifice EP (SCDCD004)

Label
Scantraxx Reloaded
Catalogue number
SCDCD004
Listen ondance4life.com

Source: facebook.com

K
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2023 1,848 postssince 2011
Op Hard With Style en Disrespect zit ik nou niet echt te wachten, de rest zijn allemaal toffe tracks! Met name de Winne Edit, Headshot :drool: Doomed zijn geweldig :love: . Dragonborn had ik al dus die voegt niet zoveel toe, maar is ook erg lekker.
Hardtraxxer
last seen Jan 2015 452 postssince 2012
Allemaal Original Mix lijkt me he? Wel echt tof van heady (H)
Donateur
last seen Aug 2024 15,013 postssince 2010
Kwisniks wrote:Op Hard With Style en Disrespect zit ik nou niet echt te wachten, de rest zijn allemaal toffe tracks! Met name de Winne Edit, Headshot :drool: Doomed zijn geweldig :love: . Dragonborn had ik al dus die voegt niet zoveel toe, maar is ook erg lekker.
Fucking disrespect (H)
Hardtraxx Veteran
last seen May 2022 3,800 postssince 2011
Doomed & Headshot zijn vet, de rest zit ik niet zo op te wachten :)
D
Hardtraxx Newbie
last seen Sep 2012 31 postssince 2010
:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2016 2,474 postssince 2009
Back in the days ^^
Hardtraxxer
last seen Jun 2020 178 postssince 2009
Toch jammer dat de blablabla-edit er niet bij zit, had het geen probleem gevonden om Doomed daarvoor 2x te kopen :)
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago 3,214 postssince 2011
Perry'd wrote:Toch jammer dat de blablabla-edit er niet bij zit, had het geen probleem gevonden om Doomed daarvoor 2x te kopen :)
Dat wordt denk ik een free :P
Hardtraxxer
last seen Dec 2015 538 postssince 2011
Fusionmania wrote:
Perry'd wrote:Toch jammer dat de blablabla-edit er niet bij zit, had het geen probleem gevonden om Doomed daarvoor 2x te kopen :)
Dat wordt denk ik een free :P
Als hij free zou worden, waarom zou hij hem dan niet hier bij op drukken? Levert hij tenminste nog geld op voor het goede doel
Hardtraxx Veteran
last seen 58 minutes ago 5,235 postssince 2010
Kan je zelf toch makkelijk maken zo'n Bla Bla Bla edit? Sampletje opzoeken, beetje knippen en plakken en klaar ben je.
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017 4,391 postssince 2012
Jolle wrote:Kan je zelf toch makkelijk maken zo'n Bla Bla Bla edit? Sampletje opzoeken, beetje knippen en plakken en klaar ben je.
Klopt, combinatie van een episode van HWS (Voor het bla bla bla gedeelte), en de hard bass cd, waar een hq versie op staat.
Heb al een bla bla bla edit gemaakt, maar mag ik die hier uploaden? omdat hij nog niet gereleased is?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026 24,542 postssince 2008
iMark wrote: Heb al een bla bla bla edit gemaakt, maar mag ik die hier uploaden? omdat hij nog niet gereleased is?
Liever niet. Ik ga Jor-D er even naar laten kijken hoe en wat precies. Tot aan de release lijkt het mij in ieder geval niet handig.
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017 4,391 postssince 2012
Khadber wrote:
iMark wrote: Heb al een bla bla bla edit gemaakt, maar mag ik die hier uploaden? omdat hij nog niet gereleased is?
Liever niet. Ik ga Jor-D er even naar laten kijken hoe en wat precies. Tot aan de release lijkt het mij in ieder geval niet handig.
Dan wacht ik toch gewoon 2 dagen, is voor mij geen probleem ;-)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026 24,542 postssince 2008
Ik weet niet exact hoe het met auteursrechtelijk materiaal zit, dus uitsluitsel kan ik niet geven. (Misschien Headhunterz zelf wel?) Die wet is best wel ingewikkeld namelijk.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017 3,923 postssince 2009
Khadber wrote:Ik weet niet exact hoe het met auteursrechtelijk materiaal zit, dus uitsluitsel kan ik niet geven. (Misschien Headhunterz zelf wel?) Die wet is best wel ingewikkeld namelijk.
Always play by the books right ;)
Hardtraxx Admin
last seen 40 minutes ago 6,158 postssince 2008
iMark wrote:
Jolle wrote:Kan je zelf toch makkelijk maken zo'n Bla Bla Bla edit? Sampletje opzoeken, beetje knippen en plakken en klaar ben je.
Klopt, combinatie van een episode van HWS (Voor het bla bla bla gedeelte), en de hard bass cd, waar een hq versie op staat.
Heb al een bla bla bla edit gemaakt, maar mag ik die hier uploaden? omdat hij nog niet gereleased is?
Het is jouw track niet, dus nee :)

Ontopic
A
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023 1,827 postssince 2011
Echt maar dan ook echt niet meer geïnteresseerd in meneer Headhunterz

Alleen The Perfect Weapon en Headshot zijn leuk..
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025 17,991 postssince 2010
Analoxx wrote:Echt maar dan ook echt niet meer geïnteresseerd in meneer Headhunterz

Nogal krom dit.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013 4,162 postssince 2012
Analoxx wrote:Echt maar dan ook echt niet meer geïnteresseerd in meneer Headhunterz

Je spreekt jezelf tegen :/
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2017 313 postssince 2012
Beetje jammer dat dit niet op een cd'tje komt
A
Headshot net weer geluisterd @ HWS 7.............................

:drool: :drool: :drool:
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2022 1,239 postssince 2010
is het al de 15de in japan?? xd
Hardtraxxer
729 postssince 2009
Hard Twins wrote:is het al de 15de in japan?? xd
Blijkbaar wel: donderdag, 15 maart 2012, 00:37:19 JST :P
Hardtraxx Elite
last seen May 2014 2,581 postssince 2008

Haha...

Net als van die mensen die, wanneer een gesprek op het onderwerp Facebook komt, zeggen dat ze het eigenlijk niet gebruiken en dat ze het maar onzin vinden... En dan als argumenten opdrachten dat ze alleen maar foto's bekijken en lezen wat anderen postten, oh en soms ook nog wel zelf een foto-album online zetten als je op vakantie bent geweest =P.

Met andere woorden: om de reputatie even doen alsof je het kut vind.
Aan het typen...
last seen Oct 2024 11,374 postssince 2008
Moet je nagaan wat voor reputatie ik ondertussen heb, ik vind beide kut en doe/luister er ook niet stiekem aan/naar. :cool: :P

Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 40 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago