Ondanks dat Headhunterz niet helemaal mijn smaak is ga ik deze release toch wel kopen, al is het alleen al vanwege het goede doel.
HS EP 10 tracks
Headhunterz - Sacrifice EP (SCDCD004)
- Label
- Scantraxx Reloaded
- Catalogue number
- SCDCD004
Tracklist · 10 tracks
- Headhunterz - BACK IN DAYSYouTube
- Headhunterz - FROM WITHIN (Lotgenoot Edit)YouTube
- Headhunterz - POWER OF THE MIND (Live Edit)YouTube
- Headhunterz - DRAGONBORNYouTube
- Headhunterz - HARD WITH STYLEYouTube
- Headhunterz - DISRESPECT (Ft. Psyko Punkz)YouTube
- Headhunterz - DOOMEDYouTube
- Headhunterz - THE PERFECT WEAPON (Ft. Nikkita) (With Zatox)YouTube
- Headhunterz - ETERNALIZE (Hardbass Anthem 2012)YouTube
- Headhunterz - HEADSHOTYouTube
Source: facebook.com
Tuurlijk johwrote:The Perfect Weapon is al lang te verkrijgen.wrote:Headhunterz & Zatox ft Nikkita - The Perfect Weapon
A
Ik heb hem ookwrote:Tuurlijk johwrote:The Perfect Weapon is al lang te verkrijgen.wrote:Headhunterz & Zatox ft Nikkita - The Perfect Weapon
Kvind 't spijtig dat Disrespect er op staat en dat we alle tracks al kennen buiten de eerste.
Krijgt heel misschien nog een keer een free release, maar hij zit met rechten dus zal daarom wel niet op dit 'album' komenwrote:En die remix die hij heeft gemaakt van Geef 8?
Die is toch gewoon uitwrote:Tuurlijk johwrote:The Perfect Weapon is al lang te verkrijgen.wrote:Headhunterz & Zatox ft Nikkita - The Perfect Weapon
S
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2015
1,376 postssince 2009
Hij staat full op hard bass cd geloof ik!
Heeft geen intro (En volgens mij ook geen outro) net als de versie die op het Reverze album staat, nog niet full dus 
http://www.amazon.com/The-Perfect-Weapo ... 101&sr=8-1wrote:Heeft geen intro (En volgens mij ook geen outro) net als de versie die op het Reverze album staat, nog niet full dus
Zoekt en gij zult vinden. Gewoon mixbaar als je die eerste minuut wegdenkt
Je kan hem inmixen ja, maar het is niet echt de intro
Tenminste, lijkt me
T
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2023
1,171 postssince 2012
vind die power of the mind edit wel erg leuk
!
t orgineel heb ik altijd een dikke plaat gevonden
t orgineel heb ik altijd een dikke plaat gevonden
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
2,832 postssince 2011
Het is toch ook een verzamelalbum van zijn oude werk..... En Back In Days is miss wel een introotje ofzo?wrote:Kvind 't spijtig dat Disrespect er op staat en dat we alle tracks al kennen buiten de eerste.
I
Hardtraxxer
last seen Jun 2024
376 postssince 2009
Yes:)
had mijn levensverhaal ingetypt, dacht dat ik op www.hulpbijzelfmoordneigingen.nl zat maar blijkbaar niet dus vandaar weggehaaldwrote:wrote:-?
wrote:www.hulpbijzelfmoordneigingen.nl
Helaas, je hulp kwam te laat.Server not found
wrote:had mijn levensverhaal ingetypt, dacht dat ik op http://www.hulpbijzelfmoordneigingen.nl zat maar blijkbaar niet dus vandaar weggehaaldwrote:wrote:-?
Headhunterz is in betering, maar dit doet me nou totaal niet veel. 
M
Hardtraxxer
last seen Dec 2014
403 postssince 2010
welke rechten? lotgenoot edit is ook van winne en die staat er ook gewoon op.wrote:Krijgt heel misschien nog een keer een free release, maar hij zit met rechten dus zal daarom wel niet op dit 'album' komenwrote:En die remix die hij heeft gemaakt van Geef 8?
V
Hardtraxxer
last seen 1 day ago
391 postssince 2010
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
3,252 postssince 2011
back in dayswrote:http://www.djshop.de/labels-Scantraxx%2BRecordz/ex/s~labels,u~show,p1~4937/xe/Scantraxx%2BRecordz.html#%2FDownload-Headhunterz-Headhunterz%252B-%252BSacrifice%2Fex%2Fs~details%2Cu~8370000365%2Cp1~mp3%2Fxe%2Fdetails.html
Zijn langere samples van de tracks