Ik krijg een gigantisch harde plasser van Emptiness 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Headhunterz - Psychedelic (SCREL023)
- Label
- Scantraxx Reloaded
- Catalogue number
- SCREL023
- PsychedelicYouTube
- DreamcatcherYouTube
- EmptinessYouTube
Haha nou je het zegt, lijkt verdomde veel op de anthem van 2002 jawrote:Psychedelic doet me denken aan een Sensation Anthemtrance dus! slecht. Ben beter van hem gewend.
Psychedelic en Emptiness gekocht. Dreamcatcher vind ik echt niet vet. Oja iedereen zegt wel dat ze de break te lang vinden bij Psychedelic maar die vind ik juist helemaal niet lang.. of luister ik te veel Brennan Heart setjes?
Ja, in dat laatste geval valt deze break nog reuze mee inderdaadwrote:Psychedelic en Emptiness gekocht. Dreamcatcher vind ik echt niet vet. Oja iedereen zegt wel dat ze de break te lang vinden bij Psychedelic maar die vind ik juist helemaal niet lang.. of luister ik te veel Brennan Heart setjes?
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Psychedelic groeit steeds vaker en vaker bij me! 
bij mij juist emptinesswrote:Psychedelic groeit steeds vaker en vaker bij me!
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Die vocals slaan echt helemaal nergens op, dikke fail imowrote:bij mij juist emptinesswrote:Psychedelic groeit steeds vaker en vaker bij me!
Die vocals gaan over materie en anti-materie. Slaan heus wel "ergens" op.
Weet niet of jullie beetje verstand hebben maar die kick van epmtiness is juist de moeilijkste van de 3, vind die wel lekker gemaakt, dat intro. Melodie heeft ook wat, pshycedelic verveelt snel.
ja und? dan hoeft die nog niet goed te zijnwrote:Weet niet of jullie beetje verstand hebben maar die kick van epmtiness is juist de moeilijkste van de 3, vind die wel lekker gemaakt, dat intro. Melodie heeft ook wat, pshycedelic verveelt snel.
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
alleen waarop weet niemand XDwrote:Die vocals gaan over materie en anti-materie. Slaan heus wel "ergens" op.
De melodie in mid van psychedelic is wel redelijk lekker voor de rest spreekt het me weinig aan.
Emptiness zit een lekkere kick in zeg, dreunt goed
Vind de vocals ervan wat minder, maar opzich een lekker plaatje.
De kick van dreamcatcher is ook lekker voor de rest nogal ruk
Het valt wel op dat alle drie de nummers hetzelfde beginnen.....
Emptiness zit een lekkere kick in zeg, dreunt goed
Vind de vocals ervan wat minder, maar opzich een lekker plaatje.
De kick van dreamcatcher is ook lekker voor de rest nogal ruk
Het valt wel op dat alle drie de nummers hetzelfde beginnen.....
"Moeilijk" is tegenwoordig ook een synoniem voor vet (net als lauw, cool, dope, whatever).wrote:ja und? dan hoeft die nog niet goed te zijnwrote:Weet niet of jullie beetje verstand hebben maar die kick van epmtiness is juist de moeilijkste van de 3, vind die wel lekker gemaakt, dat intro. Melodie heeft ook wat, pshycedelic verveelt snel.
Die vocals zijn juist fucking vet.wrote:Die vocals slaan echt helemaal nergens op, dikke fail imowrote:bij mij juist emptinesswrote:Psychedelic groeit steeds vaker en vaker bij me!
nee die disortion achter de kick krijg je niet zo makkelijk, daar niet van vind ik emptiness het langste mooi blijven, maar ben er nu wel een beetje op uitgekeken op deze vinyl :') 
-
MHardtraxxer
- 153 posts member since 2010
- last seen Jul 2016
wat ik me eigenlijk al n halfjaar afvraag is, of de melodieën in de midintro en climax bij Psychedelic nou echt tzelfde zijn? EN of dat al vaker gebruikt is bij n track(ik kan me t niet voor de geest halen nl.)
alvast bedankt voor t antwoord:thumbup:
Ze zijn niet helemaal hetzelfde. Volgensmij kon je het in de aftermovie van Euphoria goed horen omdat daar de break weg was gehaald.wrote:wat ik me eigenlijk al n halfjaar afvraag is, of de melodieën in de midintro en climax bij Psychedelic nou echt tzelfde zijn? EN of dat al vaker gebruikt is bij n track(ik kan me t niet voor de geest halen nl.)
Qua intervallen is de melodie wel hetzelfde, maar in de climax is het ritme iets anders.
nice nump, als je nou zelf eens goed zou luisteren?wrote:wat ik me eigenlijk al n halfjaar afvraag is, of de melodieën in de midintro en climax bij Psychedelic nou echt tzelfde zijn? EN of dat al vaker gebruikt is bij n track(ik kan me t niet voor de geest halen nl.)
Heus is er iemand hier die Psychedelic nog niet spuugzat is 
dag dat die nieuw waswrote:Heus is er iemand hier die Psychedelic nog niet spuugzat is
als ik dit nummer nog een keer hoor spring ik uit het raam
"zet psychadelic op"wrote:als ik dit nummer nog een keer hoor spring ik uit het raam
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
wrote:"zet psychedelic TRIP op"wrote:als ik dit nummer nog een keer hoor spring ik uit het raam![]()
na 1 week, leuk
na 2 weken, mwa wel leuk
2 weken en later
donder op, niet alweer,,
zegt genoeg
plaat is/was leuk, verveelt snel.
na 2 weken, mwa wel leuk
2 weken en later
donder op, niet alweer,,
zegt genoeg
plaat is/was leuk, verveelt snel.