Ik download ook gewoon van een site af, waar 320 kbps nummers en full vinyls staan hoor, maar als ze lekker zijn ga ik ze kopen 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Headhunterz - Psychedelic (SCREL023)
- Label
- Scantraxx Reloaded
- Catalogue number
- SCREL023
- PsychedelicYouTube
- DreamcatcherYouTube
- EmptinessYouTube
-
MHardtraxxer
- 181 posts member since 2010
- last seen Aug 2026
ik heb ze ook ff, maar volgens mij zijn het wel de goede, want met welk programma dan ook..als je van youtube ript wordt het bestand verkleint tot maar een paar MB..en deze zijn 10 a 11 MB groot, verder heb ik ze net ff op m'n pioneers afgespeeld en ik kan werkelijk niets horen wat niet goed klinkt qua kwaliteit...
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
zijn gewoon joetoep ripjes omgezte naar mp3 320,,,, als je goed luisterd hoor je dat het voor gene meter klinktwrote:Ik download ook gewoon van een site af, waar 320 kbps nummers en full vinyls staan hoor, maar als ze lekker zijn ga ik ze kopen
als je er niet goed naar luistert klinkt het al kut hahaha 
Dat kan best, maar als het ripjes zijn van nummers waar nog geen release van is, dan zijn het youtube, set of website rips (of een lek, maar dat is zeldzaam).wrote:Ik download ook gewoon van een site af, waar 320 kbps nummers en full vinyls staan hoor, maar als ze lekker zijn ga ik ze kopen
Ik zie dat mijn laatste reactie is verdwenen/verwijderd, zal wel te gevoelig liggen
Nee ik ken wel sites waar op de dag dat er iets uitkomt, je ook daadwerkelijk de full kan downloaden. Maar meestal doe ik dat alleen bij onbekende nummers/artiesten. Als ik daadwerkelijk zou gaan draaien zou ik ze wel serieus gaan kopen
Nee ik ken wel sites waar op de dag dat er iets uitkomt, je ook daadwerkelijk de full kan downloaden. Maar meestal doe ik dat alleen bij onbekende nummers/artiesten. Als ik daadwerkelijk zou gaan draaien zou ik ze wel serieus gaan kopen
Scrap attack was zo'n zeldzaam lekje
, maargoed even ontopic.
GENIALE PLAATJES
GENIALE PLAATJES
Niet eens, hij was per ongeluk te koop gezet op Dance Tunes, dus niet eens als promo gelekt. Er is een testmix van Greenhouse (Frontliner) en Supernatural (Krusaders) gelekt bijvoorbeeld, maar weet niet van lekken af waarbij de afgemaakte versie gelekt was.wrote:Scrap attack was zo'n zeldzaam lekje, maargoed even ontopic.
GENIALE PLAATJES
Ja per ongeluk te koop gezet en DUS gelekt.wrote:Niet eens, hij was per ongeluk te koop gezet op Dance Tunes, dus niet eens als promo gelekt. Er is een testmix van Greenhouse (Frontliner) en Supernatural (Krusaders) gelekt bijvoorbeeld, maar weet niet van lekken af waarbij de afgemaakte versie gelekt was.wrote:Scrap attack was zo'n zeldzaam lekje, maargoed even ontopic.
GENIALE PLAATJES
Ja deze is uit.wrote:is deze al gereleased?
Alleen de WEB nog niet...
dan mag dat vandaag wel gebeuren!
maarja zal maandag wel zijn.
maarja zal maandag wel zijn.
vorige week vinyl besteld maar nog niet binne 
nog maar een weekje
... hopelijk dan toch!
ik ga slapen
wil iemand me wakker maken als de web uit is?

wil iemand me wakker maken als de web uit is?
-
LHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2009
- last seen Oct 2011
Word dan maar gouw wakker.
www.hardstyle.com
en download hem daar voor misschien 4 euro dan hoef je niet zolang te wachten!
www.hardstyle.com
en download hem daar voor misschien 4 euro dan hoef je niet zolang te wachten!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Hoppaaaaa
Eindelijk =).. Psychedelic is echt lekker, jammer dat de break iets te lang is. Als de break zo lang was als in Subsonic, was hij nog beter !
Alle 3 gekocht, zijn gewoon top nummertjes ! 
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
echt allemaal goeie nummers!
Dreamcather, de vocals doen me denken aan de rave/trance van vroegen. Oude Forbidden Paradise CD'tjes voor dat ze gemixed werden door
Tietsto. Lekkere ouwe Rave. Voor mij de lekkerste van de 3.
wrote:echt allemaal slechte nummers! kvind er echt niks aan slechte release van hhz
midintro Emptiness rag werk
de rest is een beetje Empty
dus!