Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Cover: Headhunterz feat. Krewella - United Kids Of The World
HS Single

Headhunterz feat. Krewella - United Kids Of The World (UL3583)

Label
Ultra Music
Catalogue number
UL3583

Source: youtube.com

J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Lekkere track :thumbup:
Vocals van Krewella zijn ook erg goed :thumbsup:
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Melodie blijft wel hangen inderdaad, maar de inhoud van de tracks van Heady zijn zooooo facking saai.. altijd zelfde opbouw en zoals al eerder is gezegd hetzelfde trucje.. vaak ook dezelfde sounds en die kicks verschillen ook bijna nooit van elkaar ;) mag wel keer wat anders zijn want gaat wel snel vervelen nu!
Millard Fillmore wrote:Aardig overschat allemaal.
Last edited by Analoxx on , edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Saai dit zeg. Aardig overschat allemaal.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Beetje kinderachtig die vocals.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Parvuz wrote:kinderachtig die vocals.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Die melodie vind ik niets meer dan een paar noten, niet echt interessant imo geld eigenlijk ook voor de rest..
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Echt heerlijk. vocals zijn idd wat kinderachtig maar wel mooi gezongen en geeft sfeer! :thumbsup:
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2009
last seen Aug 2015
dat word vast een release in 2014/2015 zoals altijd met headhunterz , eerst de plaat 1 jaar grijs draaien en dan als iedereen er al weer op uitgekeken is pas releasen!!

kijk naar de eerste upcoming release op hws label , wie heeft er reignite en de power of music nog niet full!!
En die poging van adrenalize om from within te remixxen zit ik ook niet op te wachten.
Weer een kwestie van zjn fans even lekker uitmelken door ze te laten betalen voor platen die er al lang zijn.

hws001 zou in mijn ogen in ieder geval "Now is the time" moeten zijn en geef voor het lange wachten alle harbass edits maar als free release.

Maar ja zijn trouwe fans in nederland kunnen wel even wachten want amerika is the place to be!!
Respect voor headhunterz begint op te gaan zo!!
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
TheChaosRulerz wrote:dat word vast een release in 2014/2015 zoals altijd met headhunterz , eerst de plaat 1 jaar grijs draaien en dan als iedereen er al weer op uitgekeken is pas releasen!!

kijk naar de eerste upcoming release op hws label , wie heeft er reignite en de power of music nog niet full!!
En die poging van adrenalize om from within te remixxen zit ik ook niet op te wachten.
Weer een kwestie van zjn fans even lekker uitmelken door ze te laten betalen voor platen die er al lang zijn.

hws001 zou in mijn ogen in ieder geval "Now is the time" moeten zijn en geef voor het lange wachten alle harbass edits maar als free release.

Maar ja zijn trouwe fans in nederland kunnen wel even wachten want amerika is the place to be!!
Kan het niet beter verwoorden
Hardtraxxer
161 posts member since 2011
last seen Dec 2025
TheChaosRulerz wrote:dat word vast een release in 2014/2015 zoals altijd met headhunterz , eerst de plaat 1 jaar grijs draaien en dan als iedereen er al weer op uitgekeken is pas releasen!!

lol.

Op welke manier melkt hij zijn fans uit? Hebben mensen een verplichting zijn platen te kopen?

En op welke manier trekt hij Amerika voor?
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 12 days ago

is ook weer een reactie van jan met de korte achternaam >.<
B
het wordt tijd dat er een HQ komt aangezien hij al af is
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
bloemkool wrote:het wordt tijd dat er een HQ komt aangezien hij al af is
Reken op de volgende Hard With Style, wel het platform waar hij zijn nieuwe tracks meestal het eerste in goede kwailiteit laat horen.
B
Khadber wrote:
Reken op de volgende Hard With Style, wel het platform waar hij zijn nieuwe tracks meestal het eerste in goede kwailiteit laat horen.
Waarschijnlijk wel, helaas :(
J
Release zal wel pokke lang gaan duren, ergens in 2014 ofzo, altijd jammer dat Heady zo ontiegelijk sloom released
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Neem aan dat deze op het album van Krewella komt en HHZ dus niks te zeggen heeft over releasedatum :)
J
En wanneer moet dat album van Krewella ongeveer komen?
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
JEFSKIII wrote:ergens in 2014 ofzo
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
JEFSKIII wrote:En wanneer moet dat album van Krewella ongeveer komen?
Ik geloof dat dit eind van de zomer komt.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Khadber wrote:

Volgende hws is ook 2 jarig bestaan, denk dat ie dan wel met deze track komt. Hoop het althans.
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025
View on YouTube

Iets betere versie.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Vetjes
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ilmar wrote:Iets valsere versie.
Fixed :P

EDIT: Had best op de climax kunnen wachten. Waarom post je dit? :P
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 17 days ago
In welk opzicht is dit een beter filmpje dan die op de vorige pagina :huh:

Over de track: Op dat geschreeuw na klinkt het wel leuk.
Hardtraxxer
226 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Beetje rare titel, wel een lekkere track