Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Cover: Headhunterz feat. Krewella - United Kids Of The World
HS Single

Headhunterz feat. Krewella - United Kids Of The World (UL3583)

Label
Ultra Music
Catalogue number
UL3583

Source: youtube.com

Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
Moet Headhunterz RAW gaan produceren dan?
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 19 hours ago
hdhessel wrote:Moet Headhunterz RAW gaan produceren dan?
Nee, dat hoeft niet. Een track als Power of Music / Dragonborn zou al heel bruut zijn. Geen raw, maar wel heerlijke mainstream.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Wie hoor je dat nou weer zeggen >.< Jij mist het punt echt volledig.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
JeftaElachouri wrote:
Nee, dat hoeft niet. Een track als Power of Music / Dragonborn zou al heel bruut zijn. Geen raw, maar wel heerlijke mainstream.
Inderdaad. Een energieke midintro en een fatsoenlijke melodie zonder kazige vocalen zou al een stuk beter zijn. Natuurlijk snap ik wel dat je krewella's vocalen niet gaat gebruiken voor een track zoals Headshot, maar iets meer richting de hardstyle zou al meer op prijs gesteld worden. Niet alleen door hardtraxxers, maar ook door menig HHZ fan op facebook. Daar zijn de reacties nou ook niet altijd positief.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
JeftaElachouri wrote:
Precies. Vond ze beide heel leuk.. maar toen ging het naar beneden.. en nu heb je dit :/
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
Pommer wrote:
Wie hoor je dat nou weer zeggen >.< Jij mist het punt echt volledig.
Iedereen trekt zich tegenwoordig zo hard op RAW hardstyle dat ze niks anders willen horen
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Ik hoop voor je dat je aan het trollen bent :P
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Pesten is gewoon pathetic, dus met dat in het achterhoofd is het idee van de clip en track gewoon sterk. De uitvoering daarentegen vind ik vrij mager.
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
BuzzLightyear wrote:Pesten is gewoon pathetic, dus met dat in het achterhoofd is het idee van de clip en track gewoon sterk. De uitvoering daarentegen vind ik vrij mager.
De gedachte is inderdaad goed, maar dat vage gehuppel en gespring vind ik niet echt bijdragen aan de gedachte :P
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Unleashed wrote:
BuzzLightyear wrote:Pesten is gewoon pathetic, dus met dat in het achterhoofd is het idee van de clip en track gewoon sterk. De uitvoering daarentegen vind ik vrij mager.
De gedachte is inderdaad goed, maar dat vage gehuppel en gespring vind ik niet echt bijdragen aan de gedachte :P
Dat bedoelde ik met een magere uitvoering. :P Zal wel iets zijn in de trant van 'jezelf kunnen zijn' of 'jezelf laten horen' of iets.
Hardtraxxer
399 posts member since 2013
last seen Aug 2020
Met zo'n clip kan ik de boodschap niet serieus nemen, hoe goed deze ook bedoeld is.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Wize wrote:Met zo'n clip kan ik de boodschap niet serieus nemen, hoe goed deze ook bedoeld is.
Heb ik ook!

Na het zien van de clip kan ik dat nummer ook niet meer aanhoren.

Ze draaien tegenwoordig zelfs 'dit soort hardstyle' bij de Vodafone winkels, kwam ik eerder deze week achter. :/
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
hoebedoelje wrote:Ze draaien tegenwoordig zelfs 'dit soort hardstyle' bij de Vodafone winkels, kwam ik eerder deze week achter. :/
Dat is wel een nieuw dieptepunt :P

Verder eens met de rest, idee van de track is sterk, maar de videoclip heeft geen toegevoegde waarde.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Grozny wrote:Ik heb er niet eens woorden voor. Slechtste Headhunterz track tot nu toe.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
haha oh god wat is die clip fout :$ dit is toch gewoon Pop-muziek ten voete uit, echt om te janken :cry:

en dan dat rond hopsen van de dames en heady, hij mag Now is the Time wel even heel snel een free release (zonder clip) geven om dit weer goed te maken :P
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Toffe clip en een heerlijk nummer. Dit hoor ik 10x liever voorbij komen dan YoS ^^ , ja ik vind dit leuk :)
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
TBA wrote:
hoebedoelje wrote:Ze draaien tegenwoordig zelfs 'dit soort hardstyle' bij de Vodafone winkels, kwam ik eerder deze week achter. :/
Dat is wel een nieuw dieptepunt :P
Dat was voor mij het moment dat ik mijn 50+ buurman een 'hardstyle top nog wat CD' hoorde opzetten alvorens hij zijn auto ging wassen. :/

Maar de Vodafone winkel ervaring was ook best schrikken. xd
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Ik word nu gepest, omdat nitwits zeggen dat ik naar kindermuziek luister.

Wat slecht dit :lol: :lol:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Gedachte achter de clip is geen verkeerde, maar vind de uitvoering véél te overdreven, waardoor het enigszins belachelijk wordt. Het nummer zelf vind ik ook helemaal niks, dan nog 10x liever Colors. Vocals zijn veel te kinderlijk, geeft beetje kinderen voor kinderen effect. Daarnaast vind ik de melodie zwakker dan in heady's vorige platen en mist het ook de drive die veel van zijn vorige platen wel hadden.
Minste HHZ plaat so far, hoop maar dat dit een eenmalig dieptepunt is.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Amerikanen waarschuwen ons wel dat Krewella nu ook deze scene gaat "verneuken", zoals ze ook bij Electro en Dubstep deden.

Of zoiets.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Raven wrote:Amerikanen waarschuwen ons wel dat Krewella nu ook deze scene gaat "verneuken", zoals ze ook bij Electro en Dubstep deden.

Of zoiets.
Las het ook op FB of YT volgens mij :lol: . Maar daar hebben we Krewella niet eens voor nodig.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Krewella devil!!
Hardtraxxer
333 posts member since 2012
last seen Oct 2024
Weer een voor radio 538 xd ik pas
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Wat is in godsnaam je doelgroep als je een boodschap over pesten brengt? Max 16 jaar?
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Uiteraard afgeleidt van:
View on YouTube