Het lijkt me niet dat willem daar zelf over beslist maar ultra ? En waarschijnlijk word dat dan een release op HWS omdat het al een wat oudere plaat is...wrote:Anders gooit hij er Now Is The Time (ft Miss Palmer) er ook gewoon bij
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Headhunterz feat. Krewella - United Kids Of The World (UL3583)
- Label
- Ultra Music
- Catalogue number
- UL3583
- United Kids Of The WorldYouTube
Source: youtube.com
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
-
CHardtraxxer
- 88 posts member since 2013
- last seen Aug 2026
Ik vind em wel lekker!
In iedergeval beter dan Colors

In iedergeval beter dan Colors
Dit. Doe mij Now Is The Time maarwrote:Melodie is, zoals altijd bij Heady, dikke prima. Vocals zijn het gewoon niet...
-
S
- 8 posts member since 2013
- last seen Aug 2015
Melodie is niks mis mee, maar wat een blije kutvocals. Lijkt wel een EO Jongerendag anthem ofzo. Begin die vocals van de tegenwoordige hardstyle een beetje zat te worden, het is allemaal óf wannabe blij/emotioneel, óf overdreven "duister".
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Zoals iedereen het zegt, prima melodie maar die zang vind ik niet helemaal leuk. Maar waar ik mij eigenlijk als enige écht aan stoor is de titel...
-
DHardtraxxer
- 80 posts member since 2013
- last seen Mar 2016
wrote:Zoals iedereen het zegt, prima melodie maar die zang vind ik niet helemaal leuk. Maar waar ik mij eigenlijk als enige écht aan stoor is de titel...
Catchy nummertje, leuke melodie, maar de vocals zijn toch echt te kinderachtig.
Overigens: 50 seconden climax, 50 seconden intro en outro en 2,5 minuten break. Maar goed, past in het concept.
Overigens: 50 seconden climax, 50 seconden intro en outro en 2,5 minuten break. Maar goed, past in het concept.
Die hashtag in de artwork doet het hem
het is toch verschrikkelijk. Plaat zelf ook trouwens
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Echt hewrote:Die hashtag in de artwork doet het hemhet is toch verschrikkelijk. Plaat zelf ook trouwens
En idd, plaat is ook helemaal geen flikker aan.. echt voor de 14 jarige dit!
Lekkere K3 hardstyle hoor !wrote:Die hashtag in de artwork doet het hemhet is toch verschrikkelijk. Plaat zelf ook trouwens
De vocals mogen dan wel wat kinderachtig zijn, toch vind ik het een lekker plaatje.
Hoi ik vind em ook niet leukwrote:echt voor de 14 jarige dit!
Ja ik ben 14. En ik vind hem goed hoewel ik wel snap dat jullie m kut vinden door die vocalswrote:echt voor de 14 jarige dit!
-
B
Ik stoor mijzelf al aan hashtags op facebook, laten we niet hopen dat dit mode wordt in de harddance scenewrote:Die hashtag in de artwork doet het hemhet is toch verschrikkelijk. Plaat zelf ook trouwens
Ik gebruik ook # op facebook, dat is swag
-
B
Kan ik misschien wat swag bij jou kopen?wrote:Ik gebruik ook # op facebook, dat is swag
www.swagplaats.nlwrote:Kan ik misschien wat swag bij jou kopen?wrote:Ik gebruik ook # op facebook, dat is swag
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
Wat is dit voor een kinderen voor kinderen hardstyle?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dit moet je toch niet uit willen brengen? Verschrikkelijk.
*Zet Fear of Darkness nog een keer op*
*Zet Fear of Darkness nog een keer op*
Headhunterz: “De deal met Ultra Music is een keerpunt in mijn carrière als artiest en producer. De complete creatieve vrijheid die mij wordt geboden in de samenwerking met Ultra geeft me de ruimte om trouw te zijn aan hardstyle, terwijl ik tegelijkertijd de mogelijkheid heb om mijn muziek op een nog grotere schaal te verspreiden dankzij de kanalen waar Ultra over beschikt. Ik kan niet wachten om te beginnen aan dit nieuwe en spannende avontuur.”
Ik heb er nog niks van gemerkt. Zo ook met deze plaat.
-
SDonateur
- 258 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Denk zomaar dat muzikale vrijheid toch wel aardig beperkt is. Aangezien hij de eerst "hardstyle" artiest is bij Ultra. Vewacht ik meer euforische en toegankelijke mainstream muziek wat hij kan gaan produceren waar Ultra blij mee is om dat dat werkt op hun kanalen. Echter als hij iets rauwer zou gaan produceren, zeg Headshot stijl ofzo... dat ze daar minder op zitten te wachten.wrote:Headhunterz: “De deal met Ultra Music is een keerpunt in mijn carrière als artiest en producer. De complete creatieve vrijheid die mij wordt geboden in de samenwerking met Ultra geeft me de ruimte om trouw te zijn aan hardstyle, terwijl ik tegelijkertijd de mogelijkheid heb om mijn muziek op een nog grotere schaal te verspreiden dankzij de kanalen waar Ultra over beschikt. Ik kan niet wachten om te beginnen aan dit nieuwe en spannende avontuur.”
Ik weet niet welke processen zijn tracks moeten ondergaan via Ultra om echt gereleased te worden, maar denk dat deze weg langer is dan bijvoorbeeld hier in Nederland waar Hardstyle al veelzijdig bekend is en release maatschappijen bekend zijn met deze genre muziek. Ultra zal daar toch in moeten verdiepen en die genre moeten accepteren voor hun publiek/maatschappij. Echter is ultra natuurlijk geen kleine jongen, dus zou je zeggen als je Headhunterz als artiest aanschrijft dat je weet waar je mee bezig bent.
Wat ik altijd zo jammer vind is dat een release pas ruim een half jaar nadat het helemaal grijs gedraaid is op festivals en feesten pas uit komt. A is dit natuurlijk exclusiviteit voor de producers, klinkt logisch. Maar snellere release zal ook meer verkoop fungeren denk ik, omdat iedereen dit nummer wil.
We shall see. Vind dit gewoon echt een nummer rijp voor de radio, omdat hs toch hier een daar intrede maakt op radio gebied.