Wel als intro...wrote:Dus even terug komend op mijn laatste reactie...
Hij zit dus niet in HWS xD
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Headhunterz feat. Krewella - United Kids Of The World (UL3583)
- Label
- Ultra Music
- Catalogue number
- UL3583
- United Kids Of The WorldYouTube
Source: youtube.com
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Dus hij zit er niet in, klaar.wrote:Wel als intro...wrote:Dus even terug komend op mijn laatste reactie...
Hij zit dus niet in HWS xD
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
in de intro klinkt het al leuk...
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
Ik luister liever naar de livestream rip dan naar de HQ. Vind t echt heel slap klinken, en kick klinkt als een NC kick.. Overused, saai alles. Headhunterz is slecht bezig de laatste tijd imo. Dingen beloven en niet doen, gaywallpapers maken.. weinig tracks..
JA! Zou t door de ''fame'' komenwrote:Effe serieus... wat een vreemde vent joh die heady..
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Gaat de Lady Gaga kant opwrote:JA! Zou t door de ''fame'' komenwrote:Effe serieus... wat een vreemde vent joh die heady..?
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Heerlijke melodie, zit al een paar weken in mijn hoofd
. Headhunterz tracks hebben altijd wel iets speciaals voor mij, net zoals hij zelf zegt hele mooie thematische tracks, zo ook deze.
Pfffffff wat goed dit
Die melodie is zooooo chill
Die melodie is zooooo chill
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
idd, colors doet met niks maar deze is echt dikwrote:Stukken beter dan Colors!
Dit is echt om te janken. Wat is er gebeurd met hardstyle.
United kids of the world..............
Begin een beetje klaar te raken met dit genre terwijl ik hier erg van hield
United kids of the world..............
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
waarom ga je huilen om een titel, heeft niks met de kwaliteit van het nummer te maken.wrote:Dit is echt om te janken. Wat is er gebeurd met hardstyle.
United kids of the world..............![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wens jou en de rest van het commerciële volk veel luister plezier met dit nummer. (oja en amerikanen)wrote:waarom ga je huilen om een titel, heeft niks met de kwaliteit van het nummer te maken.wrote:Dit is echt om te janken. Wat is er gebeurd met hardstyle.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das dubbelop.wrote: het commerciële volk (oja en amerikanen)
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
dankjewel, ik ga er zeker veel plezier van hebbenwrote:Ik wens jou en de rest van het commerciële volk veel luister plezier met dit nummer. (oja en amerikanen)wrote:waarom ga je huilen om een titel, heeft niks met de kwaliteit van het nummer te maken.wrote:Dit is echt om te janken. Wat is er gebeurd met hardstyle.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tijn heeft gewoon gelijk hoor, en wie zegt dat hij bij het 'commerciële volk' hoortwrote:Ik wens jou en de rest van het commerciële volk veel luister plezier met dit nummer. (oja en amerikanen)wrote:waarom ga je huilen om een titel, heeft niks met de kwaliteit van het nummer te maken.wrote:Dit is echt om te janken. Wat is er gebeurd met hardstyle.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Niet gelijk gaan huileng omdat er headhunterz in de titel staatwrote:Ik wens jou en de rest van het commerciële volk veel luister plezier met dit nummer. (oja en amerikanen)
Wat zeg jij nouwrote:Niet gelijk gaan huileng omdat er headhunterz in de titel staatwrote:Ik wens jou en de rest van het commerciële volk veel luister plezier met dit nummer. (oja en amerikanen). Dit is gewoon een facking bazennummer. Ik kan gewoon niet begrijpen waarom willem altijd zo gehaat wordt en waarom bijv frontliner, wildstylez, brennan heart niet..
En wat dacht je van de andere 2? Wildstylez wordt ook op gehaat op kut nummers en bij BH hetzelfde. Bij WS wel vaker dan bij BH
-
DHardtraxxer
- last seen Feb 2016
Ik bedoel dat die niet zoveel gehaat worden als willemwrote:Wat zeg jij nouwrote:Niet gelijk gaan huileng omdat er headhunterz in de titel staatwrote:Ik wens jou en de rest van het commerciële volk veel luister plezier met dit nummer. (oja en amerikanen). Dit is gewoon een facking bazennummer. Ik kan gewoon niet begrijpen waarom willem altijd zo gehaat wordt en waarom bijv frontliner, wildstylez, brennan heart niet..
Voor zover ik weet is er geen artiest (dus ook hhz niet) die meer gehaat wordt dan Frontliner, op HT dan.
Maar ik begrijp je punt 
-
DHardtraxxer
- last seen Feb 2016
Ik bedoelde in het algemeen en natuurlijk niet alleen haattraxwrote:Voor zover ik weet is er geen artiest (dus ook hhz niet) die meer gehaat wordt dan Frontliner, op HT dan.Maar ik begrijp je punt