Last edited by Reviral on , edited 1 time in total.
Hoop trouwens niet dat het dezelfde soort kick als Wildstylez heeft, van Earth meets water.
Bootleg/Remix door headhunterz?wrote:Zit echt 0.0 inbeng van Krewella voor zover ik kan horen. Dus lijkt me idd nieuwe solotrack.
Dan zouden er sowieso ook vocalen van Krewella inzitten lijk me dus.wrote:Bootleg/Remix door headhunterz?wrote:Zit echt 0.0 inbeng van Krewella voor zover ik kan horen. Dus lijkt me idd nieuwe solotrack.
Als je het niet weet, moet je ook geen conclusies trekken..wrote:Bootleg/Remix door headhunterz?wrote:Zit echt 0.0 inbeng van Krewella voor zover ik kan horen. Dus lijkt me idd nieuwe solotrack.
Daarom staat er een andere nieuwe plaat van HHZ online wat dus wel die collab is.wrote:Als je het niet weet, moet je ook geen conclusies trekken..wrote:Bootleg/Remix door headhunterz?wrote:Zit echt 0.0 inbeng van Krewella voor zover ik kan horen. Dus lijkt me idd nieuwe solotrack.
gister niet geneukt ofzo?wrote:Als je het niet weet, moet je ook geen conclusies trekken..wrote:Bootleg/Remix door headhunterz?wrote:Zit echt 0.0 inbeng van Krewella voor zover ik kan horen. Dus lijkt me idd nieuwe solotrack.
Dat zeg ik niet ging over ditwrote:Alsof Harderstate altijd gelijk heeft...
wrote:Als je het niet weet, moet je ook geen conclusies trekken.
Dus jij doet dat elke dag?wrote:gister niet geneukt ofzo?
Als een site iets zegt, betekend het niet dat het gelijk goed is. Dus de opmerking van iMark is gewoon op z'n plekwrote:Dat zeg ik niet ging over ditwrote:Alsof Harderstate altijd gelijk heeft...wrote:Als je het niet weet, moet je ook geen conclusies trekken.
Valt een beetje tegen om eerlijk te zijn.. helemaal die vocalswrote:TBA / ID kan veranderd worden in: Colors
Bron: https://twitter.com/djheadhunterz/statu ... 4035284994
en langer filmpje:
View on YouTube
Simpel maar wel goed inderdaad, vind het ook lekker klinken.wrote:Ookal gebeurt het vrijwel nooit meer, DUBMIX AUB!
Melodie is weer typisch Headhunterz, simpel maar wel goed!
De sound die hij sinds Clarity heeft klinkt heel lekker!