Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Single

Headhunterz - Colors

Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Leuke standaard track... niet speciaal.

EDIT: OK, wel speciaal, na 325 keer het nummer te hebben geluisterd vind ik hem wel echt heel erg vet XD
Last edited by Paultheone on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
149 posts member since 2013
last seen Nov 2015
Deze plaat pakt me best wel. Op het eerste gehoor vind ik de kick niet echt lekker maar die melodie is heel erg fijn. Simpel maar effectief die melodie
B
Doet me helemaal niets
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
bloemkool wrote:Doet me helemaal niets
R
Hardtraxxer
332 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Hele fijne vocals en echt een top melodie :love: ik heb hier flink van genoten afgelopen vrijdag !!
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Iets betere kwaliteit : View on YouTube
Skip naar 3:14
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Beste kwaliteit tot nu toe en volledig :)

View on YouTube
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Ik vind hem echt heel saai.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
The Venator wrote:Ik vind hem echt heel saai.
Ik ook. Irritante synth ook bah
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Heerlijk nummer, heerlijke melodie! Simpel, maar o zo lekker! (L)
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Die melodie is na één keer luisteren al saai eigenlijk, niet heel spectaculair dit.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Sounddesign is trouwens meer dan geweldig, ik ben benieuwd al zouden Headhunterz & Noisecontrollers weer een keer de studio in duiken, niet experimenteren, maar gewoon een track aka The Space We Created. Ik denk dat daar een meesterwerk uit kan komen...
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
iMark wrote:Sounddesign is trouwens meer dan geweldig, ik ben benieuwd al zouden Headhunterz & Noisecontrollers weer een keer de studio in duiken, niet experimenteren, maar gewoon een track aka The Space We Created. Ik denk dat daar een meesterwerk uit kan komen...
Kwa sound design is Noisecontrollers magistraal vind ik! Headhunterz komt ook in de buurt.
Ik hoop echt heeeeeeeel erg dat daar binnenkort een collab van komt. Maar laten ze alstublieft de tijd ervoor nemen om het plaatje perfect te maken.
Maar een collab zie ik niet zo snel gebeuren denk ik.
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Heerlijke melodieuze melodie, maar van die vocals krijg ik echt druiperige tepels :cry: .
Hardtraxxer
973 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Waar komen die vrouwelijke moves van Headhunterz de laatste tijd vandaan? Enkele jaren geleden beleefde hij de muziek veel intenser naar mijn mening. Nu lijkt het alsof hij constant bezig is met 'hoe zie ik er zo goed mogelijk uit'...

OT: Heb het niet voor die toegankelijke house invloeden in hardstyle. Sounddesign is top maar teveel technische specifiteiten van house ontleend.
J
Deenite wrote:Waar komen die vrouwelijke moves van Headhunterz de laatste tijd vandaan? Enkele jaren geleden beleefde hij de muziek veel intenser naar mijn mening. Nu lijkt het alsof hij constant bezig is met 'hoe zie ik er zo goed mogelijk uit'...

OT: Heb het niet voor die toegankelijke house invloeden in hardstyle. Sounddesign is top maar teveel technische specifiteiten van house ontleend.
Vaak bezocht en zie altijd hetzelfde. Zit idd een kleine evolutie in, maar zoveel anders is er niet dan een paar jaar geleden.
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Headhunterz heeft altijd al een beetje een vrouwelijke kant gehad, niet heel storend ofzo maar het valt wel op. Gecko heeft dat ook een beetje.

Over de track, de vocal is schiiiiijt irritant maar de rest ligt me wel :) fijn plaatje.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Headhunterz - Colors
D
Hardtraxxer
186 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Hij gaat altijd los als een pauw die de paringsdans probeert te doen.. Los daarvan klinkt het wel leuk, maar op een festival een mooi moment om wat drinken te halen.
D
Hardtraxxer
186 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Paultheone wrote:EDIT: OK, wel speciaal, na 325 keer het nummer te hebben geluisterd vind ik hem wel echt heel erg vet XD
Dat forceren ze op de radio dus ook altijd met nummers.
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Afgelopen week vakantie gehad in LLoret de Mar.
Headhunterz was daar ook voor een uurtje in een discotheek.

Gaat ie schreeuwen, okey guys. this is something special. For the first time..... dit dat blah bla blah.
Gaat die vent colors draaien......
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Dudejay wrote:Hij gaat altijd los als een pauw die de paringsdans probeert te doen.. Los daarvan klinkt het wel leuk, maar op een festival een mooi moment om wat drinken te halen.
:lol:
P
HSlovah wrote:Afgelopen week vakantie gehad in LLoret de Mar.
Headhunterz was daar ook voor een uurtje in een discotheek.

Gaat ie schreeuwen, okey guys. this is something special. For the first time..... dit dat blah bla blah.
Gaat die vent colors draaien......
Jeetje... heb je het er nog erg zwaar mee?

Track zelf klinkt leuk, maar ik hoopte op iets meer. Nog maar even wachten op een HQ versie.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
View on YouTube
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Vind hem toch wel lekker klinken tot nu toe :thumbsup: