Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Single

Headhunterz - Colors

Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 19 hours ago
Die melodie doet me denken aan de nieuwe track van Wave rider en noisecontrollers.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 19 hours ago
Die melodie doet me denken aan de nieuwe track van Wave rider en noisecontrollers.
J
Kepro wrote:Die melodie doet me denken aan de nieuwe track van Wave rider en noisecontrollers.
Ik denk dat je bedoelt: De nieuwe Waverider en Noisecontrollers doet me denken aan Colors. :thumbup:
J
Paultheone wrote:Opmerkelijk: Atmozfears die Colors draait, Goeie kwaliteit!

View on YouTube
Was Headhunterz zelf op Qontinent? Zo niet, dan is het logisch dat hij populaire pionnetjes zoekt die zijn tracks draaien. Besides that, ze staan tegenwoordig erg vaak op de foto samen. :loving:

Hele vette track dit! En voor het eerst sinds tijden dat ik echt weer wacht op een release.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
hotymoty wrote:Is ie lekker bezig dan.. je kan ook tegenwoordig niks meer geloven van die artiesten..
Hij zit nog steeds bij Ultra hoor. Zie het als een sublabel.
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Jro_ wrote:

View on YouTube
Was Headhunterz zelf op Qontinent? Zo niet, dan is het logisch dat hij populaire pionnetjes zoekt die zijn tracks draaien. Besides that, ze staan tegenwoordig erg vaak op de foto samen. :loving:

Hele vette track dit! En voor het eerst sinds tijden dat ik echt weer wacht op een release.
Kan je lang wachten, aangezien Headhunterz bijna niet released, laatste solo release was van 2011 From Within EP
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Release is 30 augustus, Headhunterz was zelf niet op the qontinent, maar ik zag op youtube dat D-Block & S-te-Fan hem ook draaide in Sidney.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 17 hours ago
Paultheone wrote:Release is 30 augustus
Reken er maar niet op, denk gewoon een preview, waarschijnlijk in de nieuwe HWS
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Paultheone wrote:Release is 30 augustus, Headhunterz was zelf niet op the qontinent, maar ik zag op youtube dat D-Block & S-te-Fan hem ook draaide in Sidney.
Ja misschien is die sneak preview wel dat die wordt gedraaid in de nieuwe Hard With Style editie, ik moet het nog maar zien dat die die dag gereleased wordt.
Laat hem als dat zo is, ook maar eens Now Is The Time releasen.
B
jeff wrote:
Paultheone wrote:Release is 30 augustus, Headhunterz was zelf niet op the qontinent, maar ik zag op youtube dat D-Block & S-te-Fan hem ook draaide in Sidney.
Ja misschien is die sneak preview wel dat die wordt gedraaid in de nieuwe Hard With Style editie, ik moet het nog maar zien dat die die dag gereleased wordt.
Beter dat ie die eens released idd want daar wacht ik nu al godverdomme lang op
J
jeff wrote:
Jro_ wrote:

View on YouTube

Kan je lang wachten, aangezien Headhunterz bijna niet released, laatste solo release was van 2011 From Within EP
30 augustus zeggen de bronnen. Daar doelde ik ook op. :)
Daarnaast is hij voor mij de enige artiest die muziek maakt waar het wachten op releases ook echt waard is. Terecht dat hij het publiek zo prikkelt en lekker de tijd neemt. Het is geen broekie meer.
J
jeff wrote:
Denk dat hij zeker gedraaid wordt in HWS, maar daarnaast ook de release. :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Als er ook maar 1 artiest overrated is dan is het HHZ wel :P
J
Nouja voor mij biedt hij in ieder geval kwaliteit boven kwantiteit. :P
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Hij neemt er wel ziek veel tijd voor, dus kwaliteit staat bij hem echt wel bovenop ;)
A
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Vind dat allemaal wel reuze mee vallen betreft kwaliteit.. Zijn tracks echt niet 10x beter geproduceert dan de tracks van bijv. Zany, Noisecontrollers (Bas Oskam), Wildstylez. Deze heren zijn toch echt wel betere producers dan Willem imo.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Noisecontrollers en wildstylez geef ik toe, zany vind ik niet.
A
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
hotymoty wrote:Noisecontrollers en wildstylez geef ik toe, zany vind ik niet.
Misschien omdat de tracks die hij nu maakt misschien niet zo overkomen ;) maar het blijft zeker een van de sterkste producers uit de scene. Man met ervaring!
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Analoxx wrote:
hotymoty wrote:Noisecontrollers en wildstylez geef ik toe, zany vind ik niet.
Misschien omdat de tracks die hij nu maakt misschien niet zo overkomen ;) maar het blijft zeker een van de sterkste producers uit de scene. Man met ervaring!
Daar geef ik je dan wel weer gelijk in!
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Dus eerst vind je Zany niet tot de top horen, maar als iemand iets er over zegt, vind je hem ineens ook 1v van de sterkste producers?
S
patrickjeb wrote:Dus eerst vind je Zany niet tot de top horen, maar als iemand iets er over zegt, vind je hem ineens ook 1v van de sterkste producers?
Man wat ben jij een sukkel :lol:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Dankjewel Spa :loving:
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
patrickjeb wrote:Dus eerst vind je Zany niet tot de top horen, maar als iemand iets er over zegt, vind je hem ineens ook 1v van de sterkste producers?
Uhh nee, lees het maar is goed door ;)
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Analoxx wrote:Als er ook maar 1 artiest overrated is dan is het HHZ wel :P
:worship:
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
View on YouTube
04:32