Die melodie doet me denken aan de nieuwe track van Wave rider en noisecontrollers.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Die melodie doet me denken aan de nieuwe track van Wave rider en noisecontrollers.
-
J
Ik denk dat je bedoelt: De nieuwe Waverider en Noisecontrollers doet me denken aan Colors.wrote:Die melodie doet me denken aan de nieuwe track van Wave rider en noisecontrollers.
-
J
Was Headhunterz zelf op Qontinent? Zo niet, dan is het logisch dat hij populaire pionnetjes zoekt die zijn tracks draaien. Besides that, ze staan tegenwoordig erg vaak op de foto samen.
Hele vette track dit! En voor het eerst sinds tijden dat ik echt weer wacht op een release.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Hij zit nog steeds bij Ultra hoor. Zie het als een sublabel.wrote:Is ie lekker bezig dan.. je kan ook tegenwoordig niks meer geloven van die artiesten..
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Kan je lang wachten, aangezien Headhunterz bijna niet released, laatste solo release was van 2011 From Within EPwrote:Was Headhunterz zelf op Qontinent? Zo niet, dan is het logisch dat hij populaire pionnetjes zoekt die zijn tracks draaien. Besides that, ze staan tegenwoordig erg vaak op de foto samen.![]()
Hele vette track dit! En voor het eerst sinds tijden dat ik echt weer wacht op een release.
Release is 30 augustus, Headhunterz was zelf niet op the qontinent, maar ik zag op youtube dat D-Block & S-te-Fan hem ook draaide in Sidney.
Reken er maar niet op, denk gewoon een preview, waarschijnlijk in de nieuwe HWSwrote:Release is 30 augustus
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Ja misschien is die sneak preview wel dat die wordt gedraaid in de nieuwe Hard With Style editie, ik moet het nog maar zien dat die die dag gereleased wordt.wrote:Release is 30 augustus, Headhunterz was zelf niet op the qontinent, maar ik zag op youtube dat D-Block & S-te-Fan hem ook draaide in Sidney.
Laat hem als dat zo is, ook maar eens Now Is The Time releasen.
-
B
Beter dat ie die eens released idd want daar wacht ik nu al godverdomme lang opwrote:Ja misschien is die sneak preview wel dat die wordt gedraaid in de nieuwe Hard With Style editie, ik moet het nog maar zien dat die die dag gereleased wordt.wrote:Release is 30 augustus, Headhunterz was zelf niet op the qontinent, maar ik zag op youtube dat D-Block & S-te-Fan hem ook draaide in Sidney.
-
J
30 augustus zeggen de bronnen. Daar doelde ik ook op.wrote:Kan je lang wachten, aangezien Headhunterz bijna niet released, laatste solo release was van 2011 From Within EPwrote:Was Headhunterz zelf op Qontinent? Zo niet, dan is het logisch dat hij populaire pionnetjes zoekt die zijn tracks draaien. Besides that, ze staan tegenwoordig erg vaak op de foto samen.![]()
Daarnaast is hij voor mij de enige artiest die muziek maakt waar het wachten op releases ook echt waard is. Terecht dat hij het publiek zo prikkelt en lekker de tijd neemt. Het is geen broekie meer.
-
J
Denk dat hij zeker gedraaid wordt in HWS, maar daarnaast ook de release.wrote:Ja misschien is die sneak preview wel dat die wordt gedraaid in de nieuwe Hard With Style editie, ik moet het nog maar zien dat die die dag gereleased wordt.wrote:Release is 30 augustus, Headhunterz was zelf niet op the qontinent, maar ik zag op youtube dat D-Block & S-te-Fan hem ook draaide in Sidney.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Als er ook maar 1 artiest overrated is dan is het HHZ wel 
-
J
Nouja voor mij biedt hij in ieder geval kwaliteit boven kwantiteit. 
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Hij neemt er wel ziek veel tijd voor, dus kwaliteit staat bij hem echt wel bovenop 
-
AHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Vind dat allemaal wel reuze mee vallen betreft kwaliteit.. Zijn tracks echt niet 10x beter geproduceert dan de tracks van bijv. Zany, Noisecontrollers (Bas Oskam), Wildstylez. Deze heren zijn toch echt wel betere producers dan Willem imo.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Noisecontrollers en wildstylez geef ik toe, zany vind ik niet.
-
AHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Misschien omdat de tracks die hij nu maakt misschien niet zo overkomenwrote:Noisecontrollers en wildstylez geef ik toe, zany vind ik niet.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Daar geef ik je dan wel weer gelijk in!wrote:Misschien omdat de tracks die hij nu maakt misschien niet zo overkomenwrote:Noisecontrollers en wildstylez geef ik toe, zany vind ik niet.maar het blijft zeker een van de sterkste producers uit de scene. Man met ervaring!
Dus eerst vind je Zany niet tot de top horen, maar als iemand iets er over zegt, vind je hem ineens ook 1v van de sterkste producers?
-
S
Man wat ben jij een sukkelwrote:Dus eerst vind je Zany niet tot de top horen, maar als iemand iets er over zegt, vind je hem ineens ook 1v van de sterkste producers?
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Uhh nee, lees het maar is goed doorwrote:Dus eerst vind je Zany niet tot de top horen, maar als iemand iets er over zegt, vind je hem ineens ook 1v van de sterkste producers?
wrote:Als er ook maar 1 artiest overrated is dan is het HHZ wel
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
View on YouTube
04:32
04:32