Ja want het BPM bepaalt ook wat voor genre het is he. 
Om moe van te worden die discussieswrote:Ja want het BPM bepaalt ook wat voor genre het is he.
Om moe van te worden die discussieswrote:Ja want het BPM bepaalt ook wat voor genre het is he.
Er is echt helemaal niks sarcastisch of overdreven aan mijn reactie? Waar zou jij dit onder plaatsen dan? dat gezeik altijd van 'dit is geen hardstyle' 'dit verpest onze scene'. Waar zou jij dit onder plaatsen dan? of hou je niet van hokjes? Onderbouw je mening eens..wrote:Om eerlijk te zijn vind ik het ook erg lastig de laatste tijd... Denk dat er veel grijze gebieden zijn ontstaan de laatste paar jaar. Ik snap dan ook dat er zulke reacties komen op tracks. Wat ik minder goed snap zijn die overdreven sarcastische reacties zoals hierboven.
Nee dat klopt sorry voor de verwarring, het ging mij meer om comments als:wrote:Er is echt helemaal niks sarcastisch of overdreven aan mijn reactie? Waar zou jij dit onder plaatsen dan? dat gezeik altijd van 'dit is geen hardstyle' 'dit verpest onze scene'. Waar zou jij dit onder plaatsen dan? of hou je niet van hokjes? Onderbouw je mening eens..wrote:Om eerlijk te zijn vind ik het ook erg lastig de laatste tijd... Denk dat er veel grijze gebieden zijn ontstaan de laatste paar jaar. Ik snap dan ook dat er zulke reacties komen op tracks. Wat ik minder goed snap zijn die overdreven sarcastische reacties zoals hierboven.
.... ronduit irritant.wrote:Ja want het BPM bepaalt ook wat voor genre het is he.
Waar stond dat?wrote:Ik kan er wel van genieten....
Dat dit eigenlijk het oorspronkelijke anthem voor Reverze zou worden.
Blij dat die lui ook inzagen dat dit niet kon!
Ik las het hier.wrote:Waar stond dat?wrote:Ik kan er wel van genieten....
Ah danku leuk om te wetenwrote:Ik las het hier.wrote:Waar stond dat?wrote:Ik kan er wel van genieten....
https://www.facebook.com/hardnewsnl
Bericht van gisteren.
Das de mid-introwrote:zo zonde dat die verschrikkelijke "anti's" er in zitten
ja oke is ook gewoon de intro natuurlijk, maar qua sounds is dat al zo vaak gedaan, beetje jammer is dat !wrote:Das de mid-introwrote:zo zonde dat die verschrikkelijke "anti's" er in zitten![]()
Had trouwens wel daar een reverse bass willen zien ipv een standaard mid.