Wat mij betreft ook eigenlijk, vraag me af ook wat hij hier doet. Geef hem wel een schopje terug.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- BreakoutSoundCloud
-
U
- 7 posts member since 2014
- last seen Jun 2014
Net als de kick in veel Headhunterz en Noisecontrollers tracks noem ik dit ook kermismuziek!
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ga terug naar je Tekstyle, dát is kermismuziek.
wrote:Net als de kick in veel Noisecontrollers tracks noem ik dit ook kermismuziek!
wrote:Erg vette track geworden! Ben alleen niet zo fan van de drop/anti of hoe je het ook wil noemen.
Wacht in ben in de war, de break duurde dus een maand om te maken, maar wat is nou precies de break in dit nummer 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
In dat filmpje op de vorige pagina @ Reverze is de break van 1.33 tot 3.03 als ik het goed heb.wrote:Wacht in ben in de war, de break duurde dus een maand om te maken, maar wat is nou precies de break in dit nummer
Gruwelijke track! Mag wel een kick edit krijgen overigens.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
die break, wegdromertje dit 
De break is inderdaad origineel gedaan, maar ik luister geen track om alleen een break. De rest blijf ik bagger vinden.
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Moet toch enigzins mijn mening aanpassen

Ditwrote:Dit stuk ben ik het eigenlijk wel mee eens.wrote:Hoe vaker ik deze luister, hoe heerlijker ik 'm vind. Teaser deed me heel weinig, maar als gehele track is ie fantastisch. Dat de kicks wat softer zijn, maken me niet echt uit.
En ditwrote:Mag wel een kick edit krijgen overigens.
Not sure if trolling or just very very deaf.wrote:Net als de kick in veel Headhunterz en Noisecontrollers tracks noem ik dit ook kermismuziek!
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Inderdaad, met alleen een leuke break is het voor mij geen geslaagde track. De rest daaromheen is echt te slecht voor woordenwrote:De break is inderdaad origineel gedaan, maar ik luister geen track om alleen een break. De rest blijf ik bagger vinden.
Last edited by TheJoker on , edited 1 time in total.
Hardstyle = Kermismuziekwrote:Net als de kick in veel Headhunterz en Noisecontrollers tracks noem ik dit ook kermismuziek!
-
T
- 2 posts member since 2014
- last seen Jul 2014
Toen ik hem voor het eerst hoorde dacht ik , heady wat doe je nu!? , maar naar aantal keren luisteren vind ik het toch een vet nummer!!
Ik kan die melodie niet volgen, en daar heb een verschrikkelijke hekel aan. Ik hoor ook teveel Headhunterz, te weinig Audiofreq. Vind de track over 't algemeen best wel ok, maar had een betere melodie verwacht, helemaal van deze 2 heren!
Die mid klinkt trouwens erg dik als je 'm omlaag pitcht naar 130 BPM
Die mid klinkt trouwens erg dik als je 'm omlaag pitcht naar 130 BPM
-
D
- 2 posts member since 2011
- last seen Mar 2014
Deze track doet me echt zwaar aan een andere hardstyle/trance/dance/house-track denken met bijna dezelfde melodie maar ik weet niet meer welke 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Heerlijke plaat! 
Audiofreq heeft zulke lekkere kicks..
Nummers als Pressure, Set it off, Forgiven, Vermin, Desire, Speekaz Kikk en ga zo maar door. Gooi zo een kick onder deze melodie, fix een fatsoenlijk intro en een interessantere climax en je hebt gewoon een gouden plaat!
Heady heb k al lang afgeschreven, om te huilen die vent.. Jammer dat ie Audiofreq meeneemt
Heady heb k al lang afgeschreven, om te huilen die vent.. Jammer dat ie Audiofreq meeneemt
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Kwam totaal niet over op Reverze, wat valt dit tegen van deze twee zeg
.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Jawel.wrote:zoiets hoort hier niet meer thuis
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Want het heeft een house kick? En het BPM is wat lager? Dan mogen tracks als C#nt hier ook niet staan, das namelijk 153 bpm.wrote:zoiets hoort hier niet meer thuis