Luna is een van de weinige DJ's in plaats van producers hedendaags. Houden zo.wrote:Hmmm Luna...
Wel lekker cdtje maar gaat hij zelf geen tracks meer maken???
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Zany - Frequency
- 02intractable One - Dikke Bleek (Alpha dikke remix )
- 03Scope Dj - Househeads
- 04TnT - Tritolo ( Yellow compound mix )
- 05Second Identity - Amplified
- 06Showtek Feat McDv8 - Electronic Stereo
- 07Dblock & Stefan - Alone
- 08Noisecontrollers & Zany - diffusion
- 09Deepack - New Day ( Hard edit )
- 10Luna & Crypsis - Powerplay
- 11Chain Reaction - Out With a Bang
- 12Frontliner & B-Front - Godz Powerrr!
- 13Wildstylez & Brenan heart - Reputation Game
- 14Max Enforcer Feat The Rush - Fade To Black ( Black anthem )
- 15B-front & Frontliner - Magic
- 16Chain Reaction - Answers
- 17Zatox - Creation
Source: astralmusic.com
-
S
Van mij mogen ze d'r iig afblijven.wrote:wrote:En nummers als: Psychedelic, Live the moment, Sutra enz, dat zoort tracks staan er niet op. En dat noem ik nou de "hits".
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
nou de 8 tracker was toch een topperwrote:Dawasiknie heeft een punt hoor?wrote:wrote:Ik heb sowieso liever dat ie weinig produceert maar dat het dan enorme knallers zijn dan dat ie zich sufwerkt in de studio en er alleen maar middelmatige tracks bij uit de bus komen. Noisecontrollers leest u even mee.
Copies are Faking blijft een van de beste nummers ooit, Unlocked en Torture kan ik ook erg waarderen.
de 4 tracker daarvoor ook
en al die unreleased tracks van hun zijn ook bommetjes hoor
Tonight/Famous was toenderdtijd ook mega
CTRL ALT DELETE ook een bomb anthem
tjah mag jij opnoemen van laatste tijd wat niet goed is van hun?
Ik denk, wat dawasiknie bedoelt is, dat NC er qua producties er erg op achteruit gegaan zijn. Als je de huidige tracks vergelijkt met de tracks uit 2007/2008 zoals Against All Odds/Crump/Aliens/Marlboro Man/Shreek/Venom/Bassleader Anthem vind ik dat hij daar zeker een punt heeft. Die tracks waren geniaal, zeker vergeleken met die laatste 8-tracker. In plaats van de tijd te nemen in de studio maakten ze maar snel nog een paar andere tracks bij en hoppa we releasen wel ff een 8-tracker. Deze tracks waren stuk voor stuk bout, in mijn ogen, alleen Surge Of Power kon mij bekoren. Nee, doe mij dan maar die tracks uit 2007/2008 of zo'n setje die ze draaiden bij Emporium 2008.wrote: nou de 8 tracker was toch een topper
de 4 tracker daarvoor ook
en al die unreleased tracks van hun zijn ook bommetjes hoor
Tonight/Famous was toenderdtijd ook mega
CTRL ALT DELETE ook een bomb anthem
tjah mag jij opnoemen van laatste tijd wat niet goed is van hun?
Confuciuswrote:Deze tracks waren stuk voor stuk bout, in mijn ogen, alleen Surge Of Power kon mij bekoren.
Promiseswrote:Confuciuswrote:Deze tracks waren stuk voor stuk bout, in mijn ogen, alleen Surge Of Power kon mij bekoren.
Samara
nu weer naar deze cd?
zin aan, echt vet lijstje dit!
nu weer naar deze cd?
zin aan, echt vet lijstje dit!
Vandaag uit maar weet niet of ik em ga kopen, vind de cd toch vrij prijzig 
ALhoewel die wel goedkoper is dan 1e deel?
ALhoewel die wel goedkoper is dan 1e deel?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Alleen daarvoor zou ik hem pakken dan!03. Scope Dj - Househeads
05. Second Identity - Amplified
06. Showtek Feat McDv8 - Electronic Stereo
10. Luna & Crypsis - Powerplay
In partyzine van In Qontrol stond dat ie "out now" was. 
Komt van Cloud9, dus zal ook wel kloppen danwrote:In partyzine van In Qontrol stond dat ie "out now" was.
waar kon je em krijgen dan? bol.com zegt de 22ewrote:Komt van Cloud9, dus zal ook wel kloppen danwrote:In partyzine van In Qontrol stond dat ie "out now" was..
Is toch ook wel redelijk nuwrote:waar kon je em krijgen dan? bol.com zegt de 22ewrote:Komt van Cloud9, dus zal ook wel kloppen danwrote:In partyzine van In Qontrol stond dat ie "out now" was..
iemand de cd al ergens weten te krijgen in muziek winkel? FRS ofzo?
-
I
- 2 posts member since 2010
- last seen Apr 2010
op Freaky.nl kan je hem bestellenwrote:iemand de cd al ergens weten te krijgen in muziek winkel? FRS ofzo?
-> http://www.freaky.nl/site/index.php?pag ... 81&lang=en
dat weet ik, maar ik wil hem bij de muziekwinkel eerst ff beluistere, of astral moet met samples komenwrote:op Freaky.nl kan je hem bestellenwrote:iemand de cd al ergens weten te krijgen in muziek winkel? FRS ofzo?
-
I
- 2 posts member since 2010
- last seen Apr 2010
Op astral kan je samples horen hoor ..wrote:dat weet ik, maar ik wil hem bij de muziekwinkel eerst ff beluistere, of astral moet met samples komenwrote:op Freaky.nl kan je hem bestellenwrote:iemand de cd al ergens weten te krijgen in muziek winkel? FRS ofzo?
dat wisten we alwrote:powerplay = torture :')
Top, deze zal vast ook wel full op iTunes komen, dus dan hebben we meteen Dikke Bleek, Househeads (een weekje eerder), Amplified, Diffusion, Powerplay (wel vet om de 'originele' Torture te hebben, toch? of is dit een nieuwere versie?).
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Zou dat ja.. heb je dalijk meteen scantraxx special028 erachteraanwrote:Top, deze zal vast ook wel full op iTunes komen, dus dan hebben we meteen Dikke Bleek, Househeads (een weekje eerder), Amplified, Diffusion, Powerplay (wel vet om de 'originele' Torture te hebben, toch? of is dit een nieuwere versie?).
Nouja, Househeads staat al op de planning voor volgende week vrijdag dacht ik, en Amplified is daarna de volgende Silver release, dus nog een rush releaseje zal niet hoeven 
mag van mij altijd, doe Atrocious er deze keer dan maar opwrote:Nouja, Househeads staat al op de planning voor volgende week vrijdag dacht ik, en Amplified is daarna de volgende Silver release, dus nog een rush releaseje zal niet hoeven