Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Compilation 17 tracks

Hardstyle Mix Masterz Vol. 2 Luna (CD)

Label
Scantraxx

Source: astralmusic.com

B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Househeads & Powerplay trekken me wel van deze cd. Rest niet! :)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Just4Music wrote:
djpatt wrote:misschien is front wel een nieuwe track

aangezien ze allebei front in hun naam hebben staan en de vorige releases absolute knallers waren :bomb:

ik dacht eerst nee niet weer luna, maar deze gaat weer respect krijgen

leuke tl
Dacht je: niet weer Luna?
WTF gast
Het tijdperk "niet weer Luna" ligt inmiddels al ver achter ons haha :P
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Lekker hard CD'tje! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Just4Music wrote:

aangezien ze allebei front in hun naam hebben staan en de vorige releases absolute knallers waren :bomb:

leuke tl
WTF gast
kansloze reactie

luna is jaren lang aan het dwalen geweest

neem aan dat iedereen dat wel begreep

sinds een jaartje is luna weer goed bezig
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
djpatt wrote:
Just4Music wrote:

leuke tl
WTF gast
kansloze reactie

luna is jaren lang aan het dwalen geweest

neem aan dat iedereen dat wel begreep

sinds een jaartje is luna weer goed bezig
Begrijp er eerlijk gezegd nog steeds niks van nu.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 15 days ago
luna heeft de laatste jaren meer gedaan dan alleen hardstyle miss is dat wat hij bedoelt, zo ook een schranz set op defqon 1 (correct me if i'm wrong)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
Dj Skitzo wrote:luna heeft de laatste jaren meer gedaan dan alleen hardstyle miss is dat wat hij bedoelt, zo ook een schranz set op defqon 1 (correct me if i'm wrong)
ja idd

qua hardstyle was het gewoon niks meer de laatste tijd

totdat het begonnen is bij minus is more
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Rik wrote:
Teknizion wrote:Best grappig dat iedereen die altijd alle CD's van bijvoorbeeld headhunterz hitparade's noemt, maar nu Luna een hitparade CD maakt, is het opeens; ''Een verassend lijstje'' ? Sorry, ik had echt wat meer verwacht..
Je hebt een klein beetje gelijk, maar er staan ook heel veel tracks op die niet veel gedraaid worden, veel b-kantjes.
Vanaf 12 kan ik pas zeggen, nou die nummers heb ik echt vaak gehoord.

En nummers als: Psychedelic, Live the moment, Sutra, Rock ya attitude enz, dat zoort tracks staan er niet op. En dat noem ik nou de "hits".
Daar heb je zeker een punt. Maar als ik een CD zie staan met de naam Hardstyle Mix Masterz; Luna. Verwacht ik toch zeker wel een early lijstje, of een early naar hedendaags lijstje..
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
djpatt wrote:
Dj Skitzo wrote:luna heeft de laatste jaren meer gedaan dan alleen hardstyle miss is dat wat hij bedoelt, zo ook een schranz set op defqon 1 (correct me if i'm wrong)
ja idd

qua hardstyle was het gewoon niks meer de laatste tijd

totdat het begonnen is bij minus is more
Voorbeelden van tracks? Enige die ik me zo kan voorstellen is biological insanity :huh:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
The Scene / Copies are Faking & Unlocked waren zijn laatste 2 releases, en dat was 2008..
Hardtraxxer
476 posts member since 2010
last seen Apr 2012
Teknizion wrote:The Scene / Copies are Faking & Unlocked waren zijn laatste 2 releases, en dat was 2008..
Hij draait anders nog wel genoeg :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dutch_Master wrote:
Teknizion wrote:The Scene / Copies are Faking & Unlocked waren zijn laatste 2 releases, en dat was 2008..
Hij draait anders nog wel genoeg :)
Je vergeet Torture. Ook in 2008 kwam nog een andere Luna & Crypsis uit: Choices.

Je moet mensen niet alleen beoordelen op de releases. Er is zoveel meer dan dat, bijvoorbeeld het weggeven van een mooie set. Dat kun je aan hem wel overlaten.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik heb sowieso liever dat ie weinig produceert maar dat het dan enorme knallers zijn dan dat ie zich sufwerkt in de studio en er alleen maar middelmatige tracks bij uit de bus komen. Noisecontrollers leest u even mee.

Copies are Faking blijft een van de beste nummers ooit, Unlocked en Torture kan ik ook erg waarderen.
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 13 days ago
dawasiknie wrote:Ik heb sowieso liever dat ie weinig produceert maar dat het dan enorme knallers zijn dan dat ie zich sufwerkt in de studio en er alleen maar middelmatige tracks bij uit de bus komen. Noisecontrollers leest u even mee.

Copies are Faking blijft een van de beste nummers ooit, Unlocked en Torture kan ik ook erg waarderen.
:/
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
#12 zal wel Become the sky of Godz Powerrr zijn denk ik
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
dawasiknie wrote: Copies are Faking blijft een van de beste nummers ooit,
Hele dikke track! Werd zaterdag gedraaid door Slim Shore :woot:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
The Scene is ook een all-time favoriet van mij. :)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
FRArnold wrote:
dawasiknie wrote:Ik heb sowieso liever dat ie weinig produceert maar dat het dan enorme knallers zijn dan dat ie zich sufwerkt in de studio en er alleen maar middelmatige tracks bij uit de bus komen. Noisecontrollers leest u even mee.

Dawasiknie heeft een punt hoor?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
Dakpan wrote:
FRArnold wrote:

Dawasiknie heeft een punt hoor?

daar kan ik me ook wel in vinden

maar toch blijf ik tracks van nc tof vinden
Hardtraxxer
406 posts member since 2009
last seen Mar 2020
Zo hey echt een nette tracklist! :thumbup: :woot:
Hardtraxxer
189 posts member since 2009
last seen Oct 2020
Aardige tracklist ben erg benieuwd naar de editie die hierna komt van wildstylez :$
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
The Viking wrote:Aardige tracklist ben erg benieuwd naar de editie die hierna komt van wildstylez :$
die zal kwa mixen (& tracklist) wel onder de maat zijn vergeleken bij deze.

Tracklist is natuurlijk kwestie van smaak, maar je kan verwachten dat er minder variatie in zit en (bijna) alleen maar scantraxx is.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Rik wrote:
The Viking wrote:Aardige tracklist ben erg benieuwd naar de editie die hierna komt van wildstylez :$
die zal kwa mixen wel onder de maat zijn vergeleken bij deze.
Wat een bullshit reactie. Ten eerste is Wildstylez live een erg goede DJ naar mijn mening. De platenkeuze is inderdaad 80% of meer scantraxx maar deze jongen kan zeker erg lekker draaien. Daarnaast moet je van het mixwerk op deze cd niet te veel verwachten. Het is gewoon een computermix zonder 'gespeel' met de faders of 'teasers' tussendoor. Dus hij had net zo goed door Albert Verlinde gemixt kunnen zijn.
Hardtraxxer
278 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Hmmm Luna...
Wel lekker cdtje maar gaat hij zelf geen tracks meer maken???
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Gangsterdwerg wrote:
Rik wrote:
die zal kwa mixen wel onder de maat zijn vergeleken bij deze.
Wat een bullshit reactie. Ten eerste is Wildstylez live een erg goede DJ naar mijn mening. De platenkeuze is inderdaad 80% of meer scantraxx maar deze jongen kan zeker erg lekker draaien. Daarnaast moet je van het mixwerk op deze cd niet te veel verwachten. Het is gewoon een computermix zonder 'gespeel' met de faders of 'teasers' tussendoor. Dus hij had net zo goed door Albert Verlinde gemixt kunnen zijn.
Ik ben het voor een gedeelte wel met je eens ;), van de "huidige" dj's kan wildstylez wel aardig goed mixen, maar niet zo goed als luna. En ik denk wel dat je het verschil op cd gaat horen. Maar je hebt gelijk, de tl zal 't meest verschillen.