wrote:Huilen met de helm op, dit.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Hard Driver - Under Attack (Official Bassleader 2012 Anthem) (DWX091)
- Label
- Dirty Workz
- Catalogue number
- DWX091
Je weet dat het 'huilen met de pet op' is, toch?wrote:Huilen met de helm op, dit.
-
K
Er zit hier helemaal geen kick in?
oordeel wel wanneer het eindresultaat online staat( die met kicks )

oordeel wel wanneer het eindresultaat online staat( die met kicks )
-
J
Je snapt hem volgens mij niet.wrote:Je weet dat het 'huilen met de pet op' is, toch?wrote:Huilen met de helm op, dit.Tenzij je op het moment van typen een helm op had en daadwerkelijk een traantje wegpinkte.
Jawel, Harddriver met z'n helmwrote:Je snapt hem volgens mij niet.wrote:Je weet dat het 'huilen met de pet op' is, toch?wrote:Huilen met de helm op, dit.Tenzij je op het moment van typen een helm op had en daadwerkelijk een traantje wegpinkte.
Wie is deze nieuwe man? Ik zie opeens meerdere relases van hem en ik vind ze allemaal even dramatisch.. ongeïnspireerd allemaal. Alle sounds zijn zo origineel als de titel.
-
NHardtraxx Newbie
- 27 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Als er kicks in dit nummer zouden zitten zou het toch wel een aardige plaat zijn.. Maar, waar de FUCK is de kick ?
Misschien maar even les nemen bij de gasten van theracords
-
I
Nee doet me helemaal niks en die kicks zijn zo slap
Harddriver heeft me nog geen keer enthousiast kunnen maken helaas..
Harddriver heeft me nog geen keer enthousiast kunnen maken helaas..
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Met kicks had ik dit nummer ook nog wel echt kunnen waarderen denk ik. Melo is leuk 
-
S
Kicks zijn idd een beetje fout, de kicks hebben precies geen grip op de rest van het nummer als ik het zo mag verwoorden. De kicks lijken er gewoon af te schuiven ofzo?
Vind de reacties wel erg overdreven negatief hoor.
Oké 't is geen topplaat, maar het is nou ook weer niet zo alsof dit een nieuw triest dieptepunt is ofzo...
Oké 't is geen topplaat, maar het is nou ook weer niet zo alsof dit een nieuw triest dieptepunt is ofzo...
-
J
wrote:Als er kicks in dit nummer zouden zitten zou het toch wel een aardige plaat zijn.. Maar, waar de FUCK is de kick ?
Vind dit nummer toch lekkerder dan een gemiddelde theracords track.
Is logisch want alles met een melodie is beter dan Theracords nummers.
hier is dan de eerste hard driver track die mij bevalt!
-
K
wrote:Is logisch want alles met een melodie is beter dan Theracords nummers.
wrote:wat een ongeinspireerde bagger! en ook nog is de titel van een helden track gebruiken, dit is nog niet 10% van state of perfection!![]()
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019
Ik zei wel "ruw".. niet "rauw"wrote:Niveau wordt door mij niet omlaag getrokken hoor, als je 'ruw' en Bassleader in 1 zin zet, dat vind ik het niveau omlaag trekken. En natuurlijk is het geen nette reactie, dat weet ik zelf ook wel, maar moet het altijd maar netjes blijven?wrote:Bwahahahahahahahahahahaha wat een heerlijke zin. Eerst 'ruw' zeggen (wrote:"ruwere" sfeer van Bassleader), en dan dat ook nog eens in verband brengen met Bassleader
![]()
Ga toch fietsen man.
Heeft ook niks met een mening te maken, kijk die mainstage
Als je Bassleader vergelijkt met een andere feest is het sfeer best "ruw" alsook de thema.. allemaal iets "donkerder" (in tegenstelling tot de echt commerciele feesten).
Alleen omdat het fenix is moet hij het anthem maken maakt niet uit of hij goed of slecht is hij maakt het anthem mensen moeten het leuk vinden echt een triest anthem
0,0
Last edited by hdhessel on 15 Apr 2012 15:43, edited 2 times in total.
Er zijn standaardregels voor het gebruik van interpunctie.wrote:Alleen omdat het FENIX is moet hij het anthem maken maakt niet uit of hij goed of slecht is hij maakt het anthem mensen moeten het leuk vinden echt een TRIEST anthem0,0
Op zich niet een verkeerde track, maar wel een beetje saai en standaard. Aan de kicks kan ik me niet storen.