Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Hard Driver - Under Attack (Official Bassleader 2012 Anthem) (DWX091)

Label
Dirty Workz
Catalogue number
DWX091
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
HAHAHAHAHAHA wat een ongelooflijke slappe kicks zeg :lol: zoals eigelijk in al z'n nummers. Maar bij een aantal vond ik de rest er omheen nog wel gaaf, maar zelfs dat ontbreekt hier. Wat een ongeïnspireerde bagger!
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 21 hours ago
De mid-intro is best netjes maar de rest vind ik gewoon bagger, het is geen geheel.
Hardtraxxer
148 posts member since 2011
last seen Jan 2013
Pff pak dan het echte Under attack en maak er een bassleader tooltje van ofzo..
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Niet zo boeiend.
S
Daveytl wrote:
Rayn wrote:"ruwere" sfeer van Bassleader
Bwahahahahahahahahahahaha wat een heerlijke zin. Eerst 'ruw' zeggen ( :lol: ), en dan dat ook nog eens in verband brengen met Bassleader :lol: :lol: Ga toch fietsen man.
Jammer dat een eigen mening/keuze hier verboden is, hokjesdenken is het wat je doet. Als je je eigen post nu leest (en dat zouden sommigen hier beter meer doen) denk je dan van 'net antwoord heb ik hier weer gegeven.'?
Ik vind het jammer dat sommigen, waaronder jij, het niveau hier echt naar beneden halen, en gewoon op alles wat hen in de weg staat ligt te schelden en het af te breken, jammere zaak.
Hardtraxxer
479 posts member since 2010
last seen Sep 2014
ach , ze hadden beter thera het anthem laten maken, maar neen dat vinden wij belgen weer te hard :thumbdown:

heb echt genoeg van dit apenland hier,
A
Hardtraxxer
466 posts member since 2011
last seen Dec 2022
InsaneJunkie wrote:heb echt genoeg van dit apenland hier
rofl xd
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Aep wrote:
InsaneJunkie wrote:heb echt genoeg van dit apenland hier
rofl xd
Ik geef hem gelijk, Dirty Workz krijgt veel te veel voorrang van BE, ik bedoel: Hard Driver is nog geen 3 maanden bekend en hij maakt al het Anthem voor een evenement als Bassleader...
Had dan liever Coone met het anthem zien aankomen, jammer dat hij nog maar onlangs Coone & The Gang heeft gedaan...
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Wat een drama
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Spablauw wrote:
Daveytl wrote:
Rayn wrote:"ruwere" sfeer van Bassleader
Bwahahahahahahahahahahaha wat een heerlijke zin. Eerst 'ruw' zeggen ( :lol: ), en dan dat ook nog eens in verband brengen met Bassleader :lol: :lol: Ga toch fietsen man.
Jammer dat een eigen mening/keuze hier verboden is, hokjesdenken is het wat je doet. Als je je eigen post nu leest (en dat zouden sommigen hier beter meer doen) denk je dan van 'net antwoord heb ik hier weer gegeven.'?
Ik vind het jammer dat sommigen, waaronder jij, het niveau hier echt naar beneden halen, en gewoon op alles wat hen in de weg staat ligt te schelden en het af te breken, jammere zaak.
Niveau wordt door mij niet omlaag getrokken hoor, als je 'ruw' en Bassleader in 1 zin zet, dat vind ik het niveau omlaag trekken. En natuurlijk is het geen nette reactie, dat weet ik zelf ook wel, maar moet het altijd maar netjes blijven?
Heeft ook niks met een mening te maken, kijk die mainstage >.<
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Doelloze melodie :cry:
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Random melo met slappe kicks nee... :/
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Niks is leuk aan deze track, de kicks zijn idd erg zwak en de melodie is erg ongeïnspireerd.
Waarom ook zo iemand als Hard Driver die net in de hardstyle scene zit, een anthem voor een groot event laten maken ?
Hardtraxxer
154 posts member since 2010
last seen Sep 2012
InsaneJunkie wrote:ach , ze hadden beter thera het anthem laten maken, maar neen dat vinden wij belgen weer te hard :thumbdown:

heb echt genoeg van dit apenland hier,
Spreek voor jezelf! Thera staat voor mij niet gelijk aan hard, maar aan niet goeg genoeg!
Zijn tracks bevatten gewoon te weinig elementen om een anthem te mogen maken.
50% van alle thera-fans horen bij de kuddedieren van hardtraxx

over de track: Leuke anthem maar kicks zijn veel te slap, toch een pak beter dan vorig jaar!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Altijd nog beter dan de 98% van de fans van dit soort artiesten :lol:
Hardtraxxer
973 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Vind er spijtig genoeg niet zoveel aan, hoewel ik de meeste HD platen wel kan smaken! :thumbup: Totaal geen anthem gevoel, vind de vocals echt niet klinken en die climax vind ik echt slap... En ja de kicks, B-front heeft zeer duidelijke invloeden gehad bij State Of Perfection. :x
Last edited by Deenite on 14 Apr 2012 11:44, edited 1 time in total.
Hardtraxxer
973 posts member since 2010
last seen Dec 2013
dubbel
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Juaa, het idee was er..
W
Hardtraxxer
96 posts member since 2011
last seen Dec 2012
Wildstylerz wrote:wat een ongeinspireerde bagger! en ook nog is de titel van een helden track gebruiken, dit is nog niet 10% van state of perfection! >.< :/
dit. ik vind het ook nogal een bagger plaat xd .
En verder doet heel Hard Driver me niks.

ps. kan ie niet beter naar fusion gaan? qua sound ...
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Wes wrote:ps. kan ie niet beter naar fusion gaan? qua sound ...
Nee laat maar.
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Na nog een keer luisteren vind ik het mid-intro wel dik, maar de rest klinkt een beetje inspiratieloos. Kicks in de climax gaan nergens naar toe.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Climax synth/melo zijn beetje wannabe zatox. Kicks zijn bijna niet te horen. Overall vind ik dit een vrij saaie track. erg jammer want hard driver maakte wel een erg goede start met the cold angel, state of perfection en die andere 2 eerste tracks. Gemiste kans dit , aangezien hij wel de potentie in huis heeft om iets vets te maken maar hij heeft hier gewoon echt te weinig tijd ingestoken.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
XtD wrote:Volgens mij heeft hij gewoon één van zijn Fenix-kicks gebruikt :lol:
Je kan wel lachen, maar dat was 10x beter geweest :P

Jammer van de kicks, was anders een best leuk plaatje.
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Huilen met de helm op, dit.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
:lol: