ik weet niet waar jij swagger, inside my head, Bassdrum junkie, the storm is coming en militairy hoort dan op de afgezaagde aardappel camera filmpjes van feesten maar laat mij dat maar ff weten...wrote:Zoals alle tracks van hun! Vind echt belachelijk hoe lang het duurt voordat hun een keer een track releasen.wrote:Heeft een poos op zich laten wachten deze release....
Tegen de tijd dat de nummers gereleased worden hoef ik ze al niet meer te luisteren
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Swagger (Original Mix)
- 02Swagger (Radio Edit)
wrote:afgezaagde aardappel camera filmpjes van feesten
-
N
Jammer van de kick. Heeft toch wat te weinig diepte naar mijn zin. Vind de mid-intro nog wel vet!
-
A
Vind hem toch wel vet hoor, enige nadeel (naast de vocals) vind ik de kick, die had wel wat harder gemogen.
Sfeertje in de break is wel erg nice en de mid-intro ook
Alleen wat heeft het lang geduurd voor een track die niet super bijzonder is... Bij Sorrow kon ik het nog enigzins begrijpen maar ik vind dit overbodig.
Sfeertje in de break is wel erg nice en de mid-intro ook
Alleen wat heeft het lang geduurd voor een track die niet super bijzonder is... Bij Sorrow kon ik het nog enigzins begrijpen maar ik vind dit overbodig.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Mid intro is vet, climax zwak.
Volgens mij is de screech in de climax ook dezelfde die Adaro heeft gebruikt bij Memory Disappears remix. Klinkt gewoon niet vind ik.
Volgens mij is de screech in de climax ook dezelfde die Adaro heeft gebruikt bij Memory Disappears remix. Klinkt gewoon niet vind ik.
Matig, zeer matig. Vocalen zijn om van te 
Plaat zelf is niet zo veel mis mee, melodie in de break had van mij wel doorgetrokken mogen worden. Vocalen zijn nogal jammerlijk helaas.
Van mij mogen ze dat hele Gunz For Hire wel afblazen. Niks meer waard zo.
-
DHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2013
- last seen Sep 2017
Vind dit ook maar een plaatje met weinig toegevoegde waarde... Jammer.
-
MHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Nov 2017
Nooit wat begrepen van G4H..
Vocalen doen mij niks, toch vind ik het wel een lekkere energieke plaat! 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
wrote:Vocalen doen mij niks, toch vind ik het wel een lekkere energieke plaat!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017

On Topic: Dikke plaat, dat piano tingeltje die je hoort zorgt voor een dikke sfeer!
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Door die vocals is het al niet meer luisterbaar.
Waardeloze vocals, zoals eigenlijk bijna alle G4H is ook hier weer niks aan.
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Vocals haters, is hier iemand DWX fan en vindt deze vocals? Dan ben je de grootste hypocriet op aarde 
Hoor ik nou een kameel schijten?wrote:Vocals haters, is hier iemand DWX fan en vindt deze vocals? Dan ben je de grootste hypocriet op aarde
OT: G4H doet me niks meer de laatste tijd, deze dus ook niet.
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Kan er totaal niet uithalen wat je hier probeert te zeggen? of tegen wie?wrote:Vocals haters, is hier iemand DWX fan en vindt deze vocals? Dan ben je de grootste hypocriet op aarde
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Ooh sorry, ik had 1 huge typo daar, ik bedoel alleen te zeggen dat niet alleen G4H slechte vocals heeft. Bijna alle HS vocals zijn heel slecht haha, met name de vocals die DWX-artiesten gebruiken. De meeste mensen zijn echter te blind om dit te zien en haten alleen op G4H voor simpele vocals. Ik ben persoonlijk totaal geen G4H fan, dus dit is geen verdedigingsactie.wrote:Kan er totaal niet uithalen wat je hier probeert te zeggen? of tegen wie?wrote:Vocals haters, is hier iemand DWX fan en vindt deze vocals? Dan ben je de grootste hypocriet op aarde
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Yeey ik ben de grootste hypocriet de er is.