Doe mij The Storm Is Coming maar. 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Swagger (Original Mix)
- 02Swagger (Radio Edit)
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Of Bassdrum Junkie, enige echte interessante nummers van hen de laatste tijd.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Swagger, volgende track heet zeker 'Yolo' of 'Selfie'?
Duidt misschien op een release binnenkort (= ergens tussen nu en het einde van The Resistance tour) ?
Ookal heb ik liever dat ze die plaatjes uitbrengen die in 2011 al zijn gemaakt..
Ookal heb ik liever dat ze die plaatjes uitbrengen die in 2011 al zijn gemaakt..
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Ran-D:
En de rest duurt ook nog een tijdje..@DaveDeJonge__ yes, swagger vrij snel al, bassdrumjunky volgt daarna. A storm is coming duurt nog een tijdje.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
En inside my head dan? die vind ik pas dik!wrote:Ran-D:En de rest duurt ook nog een tijdje..@DaveDeJonge__ yes, swagger vrij snel al, bassdrumjunky volgt daarna. A storm is coming duurt nog een tijdje.
Die duurt dus nog een tijdje samen met storm is coming en military. Ik denk trouwens dat we met 'vrij snel' op ongeveer 3/4 maanden kunnen rekenen.wrote:En inside my head dan? die vind ik pas dik!wrote:Ran-D:En de rest duurt ook nog een tijdje..@DaveDeJonge__ yes, swagger vrij snel al, bassdrumjunky volgt daarna. A storm is coming duurt nog een tijdje.
-
QHardtraxx Veteran
Ran-D @djrandofficialwrote:En inside my head dan? die vind ik pas dik!wrote:Ran-D:En de rest duurt ook nog een tijdje..@DaveDeJonge__ yes, swagger vrij snel al, bassdrumjunky volgt daarna. A storm is coming duurt nog een tijdje.
@DaveDeJonge__ military en inside my head duren ook nog ff
^ Toch jammer, vind inside my head een van hun vetste tracks!
Maar toch blij met een release van Swagger en Bassdrum Junkie.
We zullen wel niet meer hoeven te rekenen op een release van The Dopeman.
Maar toch blij met een release van Swagger en Bassdrum Junkie.
We zullen wel niet meer hoeven te rekenen op een release van The Dopeman.
Echt een zieke plaat dit!
Kom maar op met die release! En BD Junkie ook!
-
QHardtraxx Veteran
https://www.facebook.com/GunzForHirewrote:Swagger will be available on the 12th of February ...
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
hoezo scantraxx
neem aan dat deze gewoon op a2 records gereleased word ? 
JAAAA deze is echt heel dik.
ik dacht alleen dat er "Turn the lights ah" of "When the light comes" gezegt werd, Swagger word er dus gezegt.
Maar waar blijft The Dopeman ?
ik dacht alleen dat er "Turn the lights ah" of "When the light comes" gezegt werd, Swagger word er dus gezegt.
Maar waar blijft The Dopeman ?
A2 Records zit toch aangesloten bij Scantraxx ?wrote:hoezo scantraxxneem aan dat deze gewoon op a2 records gereleased word ?
Volgens mij is A2 Records een dochter onderneming van Scantraxx
-
BHardtraxxer
- last seen Apr 2021
Kloptwrote:A2 Records zit toch aangesloten bij Scantraxx ?wrote:hoezo scantraxxneem aan dat deze gewoon op a2 records gereleased word ?
Volgens mij is A2 Records een dochter onderneming van Scantraxx
heerlijke intro met een bak drive! de rest is ook lekker maar minder.
Prima track
Prima track
Aangepastwrote:Kloptwrote:A2 Records zit toch aangesloten bij Scantraxx ?wrote:hoezo scantraxxneem aan dat deze gewoon op a2 records gereleased word ?
Volgens mij is A2 Records een dochter onderneming van Scantraxxmaar dan zijn het nogsteeds 2 aparte platenlabels
G4h, Altijd lekker! Heeft een poos op zich laten wachten deze release....
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Zoals alle tracks van hun! Vind echt belachelijk hoe lang het duurt voordat hun een keer een track releasen.wrote:Heeft een poos op zich laten wachten deze release....
Tegen de tijd dat de nummers gereleased worden hoef ik ze al niet meer te luisteren
-
QHardtraxx Veteran
Word jij gedwongen dan om te luisteren?wrote:Tegen de tijd dat de nummers gereleased worden hoef ik ze al niet meer te luisteren
Altijd hetzelfde met g4h, en die vocals blehh..
Wordt trouwens A2REC065
Wordt trouwens A2REC065
-
BHardtraxxer
- last seen Apr 2021