Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Unreleased Single

Gunz For Hire ft. Ruffian - Immortal (Official Qlimax Anthem 2013)

Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
- Geen Qlimax vocal.
- Standaard A2R Sampels (uplifters etc.).
- Standaard Ran-D Screech/Kick.
- Weer die 'vrouwelijke gil' (Die je in Psycho, Oblivion en nog tien andere tracks hoort).

- Saaie (niet te volgen) melodie (i.m.o).
- Saaie vocals, die er ook niet uit springen.
- Geen Qlimax gevoel
- Geen anthem sfeer.

Lijkt weinig aandacht aan besteed te zijn. Erg jammer, want ik vind het solo werk en een aantal collabs van beide heren erg vet en had toen ik op play drukte nog volle moed dat dit wel eens een heel vet anthem kon worden.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 days ago
ramon038 wrote:Hoor ook inderdaad geen enkele invloeden van Adaro, dat was bij die Fantasy Island anthem ook al zo..
Vind je het gek, dat was Crypsis & Ran-D xd

Wat een afschuwelijke plaat zeg. Foeilelijke synth, melodielijn die nergens op slaat, kick die echt het tegenovergestelde is van wat het wil zijn, Ruffian (nuff said denk ik...), werkelijk to-taal geen anthem gevoel, laat staan voor een mysterieus duister feest. Nee, lekker nep stoere, semi agressieve vocals erin stoppen, dat komt vast wel over. Zwaar onder de maat, maar ik betwijfel of de gemiddelde Qlimax ganger hier ook maar iets om geeft.
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Wat een bagger :huh:

Breng de oude qlimax anthems terug
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Steffnov wrote:
ramon038 wrote:Hoor ook inderdaad geen enkele invloeden van Adaro, dat was bij die Fantasy Island anthem ook al zo..

.
:lol:
Hardtraxx Veteran
14697 posts member since 2009
online now
Ik heb m nog niet kunnen luisteren maar hoezo hebben al die feesten nu anthems zonder het de vocalen van het feest er in? Eerst Q-Base en Hard Bass al en nu Qlimax ook al. 1 Woordje kan een plaat al meer een anthem maken.

Iemand die weet waarom dit zo is? Ik kan me echt geen zinnige reden bedenken om dat te doen?
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Bart0ving wrote:*Zet Next Dimensional World op* :yay:
5 jaar geleden alweer :(
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Steffnov wrote:
Oooooh haha my bad, maar was toen ook al zo dat je alleen maar Ran-D hoorde :P
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Man man wat slecht dit! Ran-D en Adaro kunnen toch veeeel beter!
Totaal geen Qlimax gevoel en vocalen en het klinkt gewoon standaard saai.. niet als een anthem jammer genoeg!
Hardtraxxer
259 posts member since 2009
last seen 7 days ago
peop
P
Hardtraxxer
275 posts member since 2011
last seen Mar 2018
Maximum wrote:- Geen Qlimax vocal.
- Saaie (niet te volgen) melodie (i.m.o).
- Geen Qlimax gevoel
- Geen anthem sfeer.

Lijkt weinig aandacht aan besteed te zijn. Erg jammer, want ik vind het solo werk en een aantal collabs van beide heren erg vet en had toen ik op play drukte nog volle moed dat dit wel eens een heel vet anthem kon worden.
Exact dit, vooral die melodie is echt onvoorstelbaar moeilijk.. En dat komt vooral door een toon ergens tussen de 16e en 24e tel die ik niet kan plaatsen, jammer..
Last edited by Protech DJ on 23 Oct 2013 10:41, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 7 days ago
Had wel wat meer verwacht van deze mannen :/
Hardtraxxer
201 posts member since 2013
We hebben nog hoop. Het was alleen een preview. Misschien is de intro nog spectaculair en met qlimax sfeertje erin. Misschien veranderen ze de plaat nog
een beetje
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Toen ik op twitter las dat deze beide heren het anthem hebben gemaakt, was ik wel een beetje verbaasd.

Vanochtend geluisterd in de hoop lekker wakker te worden met een nieuwe, fris Qlimax anthem. En ik wordt ook goed wakker. En dat is niet positief. Wat een gedrocht van een anthem! Het anthem van vorig jaar is vergeleken met dit nog best goed! Zoals hierboven al wordt aangegeven: een niet te volgen melodie. Dat was ook hetgene wat mij meteen opviel. Dan nog eens de standaard Ran-D sound waarvan we dachten dat ie dat links zou laten liggen.

Het zou mij niet eens verbazen dat G4H nog vlug even geboekt is na de resultaten van de DJPopularityTop100. En dat ze dan ook maar meteen even een anthem mochten maken. Want dit klinkt alsof het in een paar dagen is gemaakt. Zelfs op YT zijn de reacties niet al te best.

Waar ik nog meer vrede mee zou hebben? Dat Q-Dance de rechten zou hebben opgekocht van Mysterias, titel veranderen en dan releasen als het officiële Qlimax 2013 anthem.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
jonah_psvfan wrote:We hebben nog hoop. Het was alleen een preview. Misschien is de intro nog spectaculair en met qlimax sfeertje erin. Misschien veranderen ze de plaat nog
een beetje
Nee.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Erg fan van Adaro, en Ran-D en G4H vind ik ook tof, maar ik vind alleen het idee om hun het Qlimax anthem te geven al slecht. Enige nummers die naar mijn mening in hun repetoire die qua sfeer een beetje in de buurt komen van het sfeertje wat bij een Qlimax anthem komt zijn Inner Child en Crossroads.
Geef dat Qlimax anthem toch eens een keer naar B-Front, dan kun je je klok er op gelijk zetten dat dat wel goed komt :D
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
De gemiddelde Qlimax ganger boeit echt toch helemaal niks! Al die buitenlanders roepen: AAAAH GUNZ FOR HIREEE SO AMAZING ANTHEM CAN'T WAIT!!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Opzich wel een leuk plaatje, maar als Qlimax anthem?
Had gehoopt dat het iets a la Sorrow werd. Maar dit klinkt meer als een standaard G4H plaat.
Veel te weinig sfeer.
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
De reden dat ik setjes van Adaro, Ran-D en G4H probeer te vermijden. Ook Thrillogy sla ik over

Allemaal 1 pot nat, zo fucking saai dit...
Echt een perfecte weerspiegeling van hoe 't nu gesteld is met de mainstream raw :)
L
Hardtraxxer
103 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Vind 'em best wel oké. En wie weet, zit die Qlimax-vocal er op het feest zelf wel gewoon in.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Vincent_ wrote:De reden dat ik setjes van Adaro, Ran-D en G4H probeer te vermijden. Ook Thrillogy sla ik over

Allemaal 1 pot nat, zo fucking saai dit...
Echt een perfecte weerspiegeling van hoe 't nu gesteld is met de mainstream raw :)
Oneens,

Adaro heeft een hele vette sound en zijn tracks zijn altijd erg vet!
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Onbegrijpelijk dat sommige mensen deze track wel oke vinden. Zelfs in No Way Back zit mee qlimax gevoel.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Eerste 10 seconden gaan er nog mee door, daarna is het een rechte lijn naar beneden. Wauw, 0,1 Qlimax gevoel, kut vocals. :sick:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
iMark wrote:Onbegrijpelijk dat sommige mensen deze track wel oke vinden. Zelfs in No Way Back zit mee qlimax gevoel.
Daar zat nog het meeste gevoel in van de laatste 5 jaar

Next Dimensional World was gewoon een vrolijke TBY Track
Nature Of Our Mind was voor de helft geript van een P1 track.
Die van Brennan Heart was een mix van Power Of The Mind & Face The Enemy
No Way Back deed nog zn best om de sfeer terug te halen
Die van PP was gewoon een PP track
Bij deze hoef ik het niet eens uit te leggen.
Last edited by Broken Balance on 23 Oct 2013 11:55, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Zwaar teleurgesteld. Ran-D soundbank die ik al genoeg heb gehoord, totaal geen epische anthem-sfeer, totaal geen Qlimax-gevoel, GEEN QLIMAX VOCAL. Klinkt als een zeer matige Ran-D solo/G4H track, niet als een anthem voor het grootste indoor-hardstyle-event. :cry:

Zelfs Alternate Reality had meer sfeer :/

Misschien dat hij nog even bij me moet groeien, maar ik ben bang dat ik dit het minste qlimax-anthem tot nu toe vind. :x
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Is Psyko Punkz - Fate Or Fortune eigenlijk ooit gereleased?

(Excuses voor de dubbelpost)