Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Unreleased Single

Gunz For Hire ft. Ruffian - Immortal (Official Qlimax Anthem 2013)

Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
View on YouTube

Na 2 minuten wist ik al niet meer hoe die klonk, interesseerde me ook niet veel want dit is met uitstek de saaiste gunz track ooit gemaakt.
Last edited by DL22 on 22 Oct 2013 21:11, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Niet slecht maar niet beter/minder dan andere Gunz For Hire nummers :$
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Gewoon weer zo'n standaard G4H track, vind er niks aan.
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
belachelijk
S
sow, niet te volgen dit nummer
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Bolovia 2.0.. Totaal geen anthem gevoel er ook bij.. Jongens jongens dit kan VEEEEEEEEEL beter..
Edit: En ook 0.0 maar dan ook ECHT 0.0 inbreng van Adaro erin.. Dafuq... ik hoop dat de Mid intro nog beetje hard en goed is anders is dit echt slechtse Qlimax anthem ooit.
Last edited by hotymoty on 22 Oct 2013 21:18, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
hotymoty wrote:Bolovia 2.0
Maar dan slechter.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
hotymoty wrote:Bolovia 2.0.. Totaal geen anthem gevoel er ook bij.. Jongens jongens dit kan VEEEEEEEEEL beter..
Dit dus. Werkelijk verschrikkelijk :sick:
hotymoty wrote:ik hoop dat de Mid intro nog beetje hard en goed is anders is dit echt slechtse Qlimax anthem ooit.
Ik zou hier niet op hopen als ik jou was. Waarschijnlijk is de midintro net zo standaard en zaaddodend als de rest van deze plaat. Wat mij betreft is dit inderdaad het slechtste Qlimax anthem tot nu toe. >.<
Last edited by BuzzLightyear on 22 Oct 2013 22:21, edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Het klinkt gewoon raar; de sounds, melody, structuur. Het weet me helemaal niet pakken. Alleen het eerste stuk raakt me is een mooi begin maar daarna die synth, die ik rond uit lelijk vind, en dan nog die aparte melodie.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Jammer dat we dit waarschijnlijk gaan moeten aanhoren @ Thrillogy, misschien dat half uurtje van zaal veranderen :lol:
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
lol? dit kan toch niet ..
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Lineup :')
Anthem :')
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Wat is dit kut zeg, slechtste plaat van g4h.
En is adaro ziek ofzo?? aangezien ran-d dit nummer helemaal zelf in elkaar geflanst heeft :x
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Man wat een meuk
Hardtraxxer
482 posts member since 2011
last seen May 2016
Forbidden Phobia wrote:belachelijk
Hardtraxxer
292 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Dit valt tegen zeg :oh:
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Ik vind dit gewoon een prima anthem, vooral als je kijkt naar de afgelopen 2 jaar. In ieder geval weer een stuk duisterder en harder. Het enige wat ik mis is de typische "Qlimax" stem.
Hardtraxxer
264 posts member since 2013
last seen Mar 2018
Nee. NEE. Gewoon niet. :thumbdown:

Ik ben Absoluut een G4H fanboy, maar dit is troep & ik geloof nog steeds niet dat dit werkelijkheid is. G4H, Qlimax anthem, Perfect moment om een Geweldig ´shine´ momentje te pakken. Hele vage track zonder structuur, en gaat me waarschijnlijk nooit pakken. Hoor absoluut geen Adaro invloeden, & ben het sounddesign van ran-D meer dan kotsbeu als dit het niveau is, haak ik af. met deze zet is het helemaal verziekt, & zal heel veel gedaan moeten worden om weer sympathie te wekken voor ran-d, adaro nog uitgezonderd, omdat ik geen invloeden van hem hoor in deze track.

Over een 13 in een dozijn gesproken.. pff
Prima plaatje voor in Hws trouwens, ome willem zal het vast de hemel in prijzen.

excuses voor mijn spel-vouten xd
Last edited by Rolofss on 22 Oct 2013 21:55, edited 1 time in total.
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
Image

Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man Man man man ....
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ja gotverdomme, ga ik is naar Qlimax, is er zo'n graftyfus anthem :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Standaard G4H plaat (geen positief iets). Had gehoopt op iets speciaals, maar dat is wellicht al teveel gevraagd tegenwoordig - over het algemeen en specifiek voor een Qlimax anthem.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Qre8ive wrote:Waar zijn de iconische qlimax vocalen?? Nu is 't gewoon 'een track' lol
Dit dus. Geeft me nul Qlimax gevoel dit.
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Vette plaat en hoe dan ook stukken beter dan dat duffe anthem van vorig jaar, zoals hierboven gezegd mis ik ook wel een beetje de Qlimax vocal, maar ach, het is één nummer tegenover 9 uur feest, gaat toch wel een topnacht worden :D
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Ik mis "de qlimax" voice, en ook het wel een beetje het qlimax tintje in de track.
Net zoals met die van psyko punkz; in het begin beviel me de anthem niet, misschien komt het later nodig.

Ik las Gunz For Hire anthem en ik verwachte echt iets diks, maar dit viel eigenlijk tegen :(
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
*Zet Next Dimensional World op* :yay: