Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Diabolical Experiments
- 02Strange Landscapes
- 03Hypnotize
Klinkt wel lekker, kan alleen de kicks niet echt goed beoordelen door deze koptelefoon. Thuis nog eens luisteren 
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Heerlijk dat scary achtig! 
Na Black is.. weer een gruwelijk nr!
Deze man of mannen gaan er wel komen, lekkerrrr!!
Leuke eigen sound voor dit moment, maar ik vind het nu al op elkaar lijken 
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Klinkt lekker, kick is zogoed als Black Is.. niet erg maar moet niet vaker voorkomen.
Intro klinkt best leuk niet veel speciaals. rest van de track wel vet opzich..
Intro klinkt best leuk niet veel speciaals. rest van de track wel vet opzich..
In het intro deed de kick me bijna aan The Machine denken
Verder is het geen verkeerd plaatje alleen pakt het me nog niet helemaal..
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Heel lekker plaatje, alleen dat pitchen van die melodie (of wat het dan ook mag zijn) klink niet helemaal lekker in mn oren
-
A
Jezus die kick 
Doet me denken aan de kick van Solutio & The I's, verder een lekker plaatje 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Sterke plaat!wrote:Deze man.
'Black Is' is tot nu toe de beste track van het jaar, en deze heeft daar wel wat van weg (wat overigens helemaal niet erg is).
Gruwelijk dikke shit.
Overigens wel gek dat sommigen klagen over dat dit een beetje van hetzelfde is, en dat die paar mensen wel op elke release van Delete geilen.
Gruwelijk dikke shit.
Overigens wel gek dat sommigen klagen over dat dit een beetje van hetzelfde is, en dat die paar mensen wel op elke release van Delete geilen.
Wat een baas die Genox. Tweede climax. 
Dat vind ik juist heel vet. Dikke plaat!wrote:Heel lekker plaatje, alleen dat pitchen van die melodie (of wat het dan ook mag zijn) klink niet helemaal lekker in mn oren
Leuke plaat, net als Black Is... Genox maar eens wat meer gaan volgen 
-
THardtraxxer
- 80 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
wrote:Heel lekker plaatje, alleen dat pitchen van die melodie (of wat het dan ook mag zijn) klink niet helemaal lekker in mn oren
-
G
- 1 posts member since 2012
- last seen Apr 2016
Hope that I will not get banned for writing in English, but my Dutch isn't very good (translate.google
).
I just wanted to say a warm hello to everybody and correct the title to: "Diabolical Experiments".
Furthermore thanks for the feedback. Any feedback before the official release is welcome.
But like I said before, I don't speak Dutch, so if on this forum is not allowed to speak in English, please write your comments on my Facebook fan page. You should find the link below this message, as my signature.
Okay, that's it for now. Hope that I didn't pissed off the admin!
Cheers!
I just wanted to say a warm hello to everybody and correct the title to: "Diabolical Experiments".
Furthermore thanks for the feedback. Any feedback before the official release is welcome.
Okay, that's it for now. Hope that I didn't pissed off the admin!
Cheers!
Last edited by Genox on 08 Nov 2012 14:33, edited 1 time in total.
Don't worry
. English is perfectly fine.
Changed topic title.
Changed topic title.
klinkt vet! kick kan beter maar wel weer dikke drive!
Bam! Heerlijke track! Dikke drive en die 2e climax is inderdaad super dik! Sounds very good 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Yep, drive it is. Kicks ook dikke prima