Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 3 tracks

Genox - Diabolical Experiments (SPOON030)

Label
Spoontech
Catalogue number
SPOON030
  1. 01Diabolical Experiments
  2. 02Strange Landscapes
  3. 03Hypnotize
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Genox - Diabolical Experiments (SPOON030)

Label: Spoontech Records
WEB release: 28.01.13

Samples:

Genox - Diabolical Experiments
View on YouTube

‎Genox - Strange Landscapes
View on YouTube

Genox - Hypnotize
View on YouTube
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Die kicks van hem zijn echt ziekelijk vet. Niet te geforceerd, maar wel super krachtig.
Sommige delen uit tracks lijken wat op elkaar, dat is wel wat jammer vind ik dan.
Vind ze nu alle 3 even vet. Moet de tracks denk ik wat vaker luisteren voor een favoriet.

Edit: Strange Landscapes is het best! :drool: :worship:
Last edited by Wout1997 on 08 Jan 2013 19:19, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 53 minutes ago
Die reversed bass van Strange Landscapes is wel dik, de rest vind ik echt saaie troep.
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
heerlijke releases! :clap:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Komt niet in de buurt van Black Is..!
Verder wel een leuke release, maar niet heel boeiend ofzo
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Diabolical Experiments wist ik al dat 't een vette track zou worden.

maar, Strange Landscapes is echt heeeeeeeeeeeel gruwelijk!!! :love:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Ik vind Hypnotize tot nu toe de leukste van de drie. Melodie en sounds in de climax klinken wel lekker, alleen (net als in Diabolical Experiments) pitcht de melodie op een hele aparte manier die bij mij niet lekker in 't gehoor liggen. De sfeer in Diabolical Experiments is wel heel vet neergezet en de climax knalt wel lekker door, maar de sounds in combinatie met de kicks vind ik dan weer wat minder. Strange Landscapes is ook wel een aardig plaatje, vooral de opbouw naar de climax is vet. :)
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Diabolical Experiments de beste van de drie. Komt in de buurt van Black Is, scoort net wat minder op de midintro voor mij. De andere twee tracks blijven helaas een beetje achter. Van Strange Landscapes vind ik alleen de midintro prima, van Hypnotize dan weer alleen de climax.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Diabolical Experiments is echt bizar vet, komt in de buurt van Black Is... Heerlijke krachtige intro met veel drive, vette break met vocalen uit Resident Evil en die sidechain climax is gewoonweg weer geweldig :drool: Super vet die screeches ook in de 2e climax. Strange Landscapes is wel lachen, niet meer, simpele reverse bassed intro en de melodie is ook niet speciaal. Hypnotized doet me weinig, geluidjes zijn wel vet gedaan :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Strange Landscapes is heel vet, Diabolical Experiments is ook lekker Hypnotize vind ik wat saai.

Waar blijft die Hardstyle Mafia release? :(
Of een nieuwe van Digital Abuse lijkt me ook wel liev.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Strange Landscapes :loving: :loving:
D
Hardtraxxer
186 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Diabolical experiments intro lijkt te veel op Black is, los daarvan klinkt het wel goed!
Strange landscapes dan wel weer orgineel, pakt me ook meer! Hypnotize daarentegen wat minder
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
In tegenstelling tot de meesten vind ik Black Is eigenlijk niet zo veel aan, Diabolical Experiments gaat daar makkelijk overheen, hele dikke track!

Die anderen pakken me minder.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Diabolical Experiments is echt heel vet, zijn kickgebruik, die climax met die screeches :drool:

Strange Landscapes is ook gaaf, en Hypnotize ook :)

Genox doet het dus erg goed met zijn eerste 2 releases. Black is.. een van de beste tracks van 2012 en hij gaat redelijk op dezelfde lijn verder. Nog een beetje hoop in een genre dat mijn interesse een beetje verliest :P
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Diabolical Experiments :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Hypnotize vind ik niet zo veel aan, is geen slechte track, maar hij boeit bij niet zo.
Diabolical Experiments is een erg vet plaatje.
Maar Strange Landscapes.... :worship:
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Diabolical Experiments ben ik al een tijdje helemaal weg van maar haalt het inderdaad niet bij Black Is. Strange Landscapes is ook erg gaaf! Plaatjes kloppen echt heel goed, kicks zijn niet té geforceerd en hoe hij speelt met het pitchen ervan vind ik misschien nog wel het meest interessante aan Genox :worship:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Deze release haalt het voor mij bij lange na niet bij Black Is..
Diabolical is wel dik, maar doet me nog niet zo veel. Dat deed Black Is.. bij mij ook eerst niet dus hopelijk is het ij de full versie wel zo dat ik hem geweldig vind.
R
Hardtraxxer
157 posts member since 2012
last seen May 2018
Nemesyz wrote:Diabolical Experiments ben ik al een tijdje helemaal weg van maar haalt het inderdaad niet bij Black Is. Strange Landscapes is ook erg gaaf! Plaatjes kloppen echt heel goed, kicks zijn niet té geforceerd en hoe hij speelt met het pitchen ervan vind ik misschien nog wel het meest interessante aan Genox :worship:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Held. Alle drie plaatjes liggen me heerlijk.
Hardtraxx Newbie
20 posts member since 2012
last seen Dec 2013
Al deze zijn erg leuk. Hypnotize is beter dan het titelnummer. Maar Strange Landschappen is zeker de beste! :D
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Niks voor mij dit. Vind alles nog een beetje amateuristisch klinken en redelijk gevoelloos overkomen. Verder ook niet super hard, dus voor mij weinig aan.
N
PNXRMX wrote:Verder ook niet super hard, dus voor mij weinig aan.
:lol: So hardcore.

Maar ben het wel eens met het amateuristische. Moest meteen aan phuture noize denken.
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
vind ze alle 3 super dik ! :)
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Gearhead409 wrote:Al deze zijn erg leuk. Hypnotize is beter dan het titelnummer. Maar Strange Landschappen is zeker de beste! :D
Google Translate? xd

Edit: Iets langere previews :P

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube