en leakt
hoppa, van je vrienden moet je het hebben
hoppa, van je vrienden moet je het hebben
Beetje jammer dat het weer lektwrote:Tja.. over 4 dagen is ie echt uit
Nee ik deel nummers die niet af zijn alleen met mensen die zeer dicht bij me staan.wrote:Beetje jammer dat het weer lektwrote:Tja.. over 4 dagen is ie echt uitWeer onafgewerkte versies zeker?
inderdaad, misschien schaf ik hem nog wel aan ookwrote:wel fijn om um ff in de ekte kwaliteit te horen. hier spreekt een fan
+1, wat een heerlijke trackEn dan met name It's What We Are
Hopen van wel. Ik vind die toch net iets beter dan het origineel.wrote:Jaa, ik heb nog 3 credit over dus die gaan naar Its what we are, wat gaat er eigenlijk gebeuren met Willems zn edit? Free release?
Gebeurd niet waarsch.wrote:Jaa, ik heb nog 3 credit over dus die gaan naar Its what we are, wat gaat er eigenlijk gebeuren met Willems zn edit? Free release?
Geen promopool misschien?wrote:De beveiliging van onze promopool is min of
meer gekraakt. We zijn momenteel druk bezig een nieuwe manier te ontwikkelen zodat dit niet meer kan voorkomen
Precies, It's what we are, wat een plaatwrote:Gelekt of niet, woensdag koop ik de release gewoon
Ik kan er totaal niets van uithalenwrote:Onzinwrote:Hyperdrive wees me er al op: It's What We Are lijkt veels te veel op The Pitcher ft. Noisecontrollers - Cherish