Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Geck-o - It's What We Are
HS EP 3 tracks

Geck-o - It's What We Are (THER050)

Label
Theracords
Catalogue number
THER050
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Jor-D wrote:Nice Geck-o :thumbup:

Lekkere edit ook. Die Headhunterz hobbelende reverse bass, i like ^^
Dat dus! Die reversed bass klinkt lekker bij die track! Leuk dat hij toch met Theracords in zee gaat!

Good job Geck-o!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Beter dat It's What We Are meer mainstream klinkt door die edit, vind dat het nummer dan veel meer tot z'n recht komt.
Erg vet iig!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ah, ik lees nu het volgende:
This edit wont be released....!
Gaat dus naar nieuwe tracks.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Vet dat hij hier een edit van heeft gemaakt! Past overigens ook mooi in zijn stijl! :thumbup:
C
Ik ben denk ik dan tot nu toe de enige die de edit maar niks vind.

De intro reverse is (bijna) dezelfde als Make It Loud remix, overigens niks mis mee.
Maar die pitched kicks gaan mij echt weer te ver, lijkt wel of ik een ladder nodig heb. :(

Vind het persoonlijk wel jammer dat HHZ hier een edit van heeft gemaakt, voegt niks toe maar dat is natuurlijk mijn mening. ;)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Convert wrote:Ik ben denk ik dan tot nu toe de enige die de edit maar niks vind.

De intro reverse is (bijna) dezelfde als Make It Loud remix, overigens niks mis mee.
Maar die pitched kicks gaan mij echt weer te ver, lijkt wel of ik een ladder nodig heb. :(

Vind het persoonlijk wel jammer dat HHZ hier een edit van heeft gemaakt, voegt niks toe maar dat is natuurlijk mijn mening. ;)
Klopt ik vind het ook weinig toevoegen, een reverse bass in de intro is natuurlijk wel leuk, maar de originele intro heeft dat niet echt nodig. Climax is nog slechter dan dat hij al was.
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Lyst wrote:
Convert wrote:Ik ben denk ik dan tot nu toe de enige die de edit maar niks vind.

Klopt ik vind het ook weinig toevoegen, een reverse bass in de intro is natuurlijk wel leuk, maar de originele intro heeft dat niet echt nodig. Climax is nog slechter dan dat hij al was.
mee eens.. maar i eat woofers en underground at night maken het weer goed :thumbsup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
ik vind de edit ook niks toevoegen, die pitchkick in de climax is echt verschrikkelijk >.<
maar de originele is een erg lekkere track
C
Pommer wrote:ik vind de edit ook niks toevoegen, die pitchkick in de climax is echt verschrikkelijk >.<
maar de originele is een erg lekkere track
In de originele zitten ook pitched kicks, maar op een of andere manier past dat in ieder geval nog fatsoenlijk en is het niet zo overdreven als de edit.

Overigens ben ik het ook eens met RAW-vizion; 'I Eat Woofers' en 'Underground At Night' zijn gewoon weer geweldige nummers van Geck-o. Sowieso massive support van deze kant voor die tracks. :thumbup:
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013

Zoals Thera me vanmiddag uitlegde...

Een gemiddelde Theracords track krijgt ong 700 - 1000 views op youtube. Headhunterz heeft 200000 facebook volgers. En ja hoor, de hhz edit is inmiddels 7000 keer bekeken in één dag! Op de intro na vind ik het bagger, maar de toegevoegde waarde? Beste promotie voor Theracords. De scene kan best wat meer openminded-heid gebruiken. Dit lijkt me een prima manier...

Hyperdrive wees me er al op: It's What We Are lijkt veels te veel op The Pitcher ft. Noisecontrollers - Cherish. En hij borduurt veeels te lang voor op de melodie imo... Andere twee tracks zijn echt baas trouwens. :worship:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
hidde wrote:

Een gemiddelde Theracords track krijgt ong 700 - 1000 views op youtube. Headhunterz heeft 200000 facebook volgers. En ja hoor, de hhz edit is inmiddels 7000 keer bekeken in één dag! Op de intro na vind ik het bagger, maar de toegevoegde waarde? Beste promotie voor Theracords. De scene kan best wat meer openminded-heid gebruiken. Dit lijkt me een prima manier...

Hyperdrive wees me er al op: It's What We Are lijkt veels te veel op The Pitcher ft. Noisecontrollers - Cherish. En hij borduurt veeels te lang voor op de melodie imo... Andere twee tracks zijn echt baas trouwens. :worship:
dat is idd waar en dat vind ik ook het enige pluspunt aan die hhz edit, meer publiciteit voor TC :thumbsup:
Hardtraxxer
514 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Ik vind It's What We Are een erg lekkere track, hij ging op Hard Bass dan ook zeker lekker.

I Eat Woofers is weer heel andere koek, maar ook die klinkt zeker goed. Ben ik trouwens de enige die de vocals veel weg vind hebben van Dark Oscillators - Food For Woorfers? Gezien de titel kan het ook bijna geen toeval zijn.

Underground At Night vind ik meer weghebben van de stijl van DJ Thera en daar ben ik helaas niet zo kapot van. Het laat wel zien dat Geck-o een zeer gevarieerde producer is.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Underground at night klinkt naar mijn idee echt niet als thera, meer als geck-e en de bassline doet me denken aan voice of noize van rephex.
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
It's what we are is heerlijk!

Maar ik schrok me toch even... een pitchkick(je hoort hem nauwlijks) had ik echt niet zo snel verwacht op theracords :P

De rest iets minder, maar Geck-o is goed bezig!
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Heerlijke release alweer van Geck-O. :thumbsup:
Uitschieter voor mij: It's what we are, heerlijk nummer.
Deze wordt zeker aangeshaft.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
It's What We Are :yay:

Wordt hier vrolijk van!
Hardtraxxer
479 posts member since 2010
last seen Sep 2014
die it's what we are is echt een bomb track ;p
B
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2011
last seen Jun 2011
93Wesley93 wrote:It's What We Are :yay:

Wordt hier vrolijk van!
x2 heel dik nummer ! :D
C
hidde wrote:

Inderdaad daar heb je een goed punt, maar is promotie niet altijd goed als je begrijpt wat ik bedoel. ;)
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
hidde wrote:Hyperdrive wees me er al op: It's What We Are lijkt veels te veel op The Pitcher ft. Noisecontrollers - Cherish
Onzin :P
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
It's what we are, toppplaat! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
KickinAzz wrote:
hidde wrote:Hyperdrive wees me er al op: It's What We Are lijkt veels te veel op The Pitcher ft. Noisecontrollers - Cherish
Onzin :P
Idd, die melodie lijkt totaal niet op cherish :P Het idee is mischien een beetje hetzelfde maar meer niet.
D
Hardtraxxer
150 posts member since 2011
last seen Sep 2014
Alle 3 heerlijke platen :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Ben echt verliefd op It's what we are xd .
Dat nummer gaat vaak gedraait worden.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Toch nog hopend op een free release van de HHZ edit :x