Ik vind de break wel heel erg vet eigenlijk, beste sfeer die ik in alle Defqon-anthems heb gehoord. Zodra de synth erin komt vind ik het niet zo heel spectaculair meer, maar misschien komt dat ook door de break. Met zo'n epische opbouw past zo'n uplifting Frontliner deuntje niet helemaal, had daar liever een diepgaande melodie gezien.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Weekend Warriors (Official Defqon.1 2013 Anthem) (Original Mix)
- 02Weekend Warriors (Official Defqon.1 2013 Anthem) (Endymion Remix)
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Na Symbols (beste plaat van 2012 imo) had ik veel meer van Frontliner verwacht. Dit doet me echt helemaal niks..
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Typische Defqon-anthem melodie, maar toch wel leuk. Die eerste 4 kicks zijn echt om te janken steeds, zo plat.
Defqon anthems zijn altijd matig, m.u.v. die van de vorige editie.
Geen Defqon gevoel hier, misschien komt dat nog maar op het moment: nee
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Frontliner zijn sets al eens bekeken?wrote:Hoor je (hopelijk) een week na het festival nergens meer.
OT: Snel beluisterd, wat geskipt .. over het algemeen:
dit maar vind wel steeds die pauzes in de melodie irritantwrote:Ik vindt dit toch wel 1 van de betere Defqon anthems dan de afgelopen jaren
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Ik vind hem eigenlijk best lekker 
De anthems van 2010 hadden pas melodieën die niet te volgen waren.
Vind dit een hele leuke plaat, goeie break, lekkere melodie en de kicks zijn prima te doen. Jammer inderdaad van die halve melodie die is niet origineel meer.
Die olifant synth bij 2:13 is trouwens geniaal.
Vind dit een hele leuke plaat, goeie break, lekkere melodie en de kicks zijn prima te doen. Jammer inderdaad van die halve melodie die is niet origineel meer.
Die olifant synth bij 2:13 is trouwens geniaal.
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
idd die olifant haha, wel heel vet :p
Hele vette break, met een goede sfeer erin. Jammer dat er een nogal simpele melodie achteraan komt.
Een pakkend deuntje, maar die melodielijn in de break had wel wat mee gedaan mogen worden.
Een pakkend deuntje, maar die melodielijn in de break had wel wat mee gedaan mogen worden.
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
Zeker een grote tegenvaller. Dat de sound hetzelfde is als die van symbols stoort me nog niet eens heel erg. Maar dat het zo'n inspiratieloos deuntje is geworden, voor een defqon anthem, vind ik bijna sneu. Het lijkt mij als dj ongeveer de grootste eer die je kan krijgen, het anthem maken. En ze lijken er de laatste jaren wel minder tijd en energie in de steken dan voor losse producties
Wtf. ik had echt iets veeeel vetters verwacht.
wat een tering melodie. echt heel jammer
En op Facebook zei je nog dat je hem supervet vond. Meelopertjeeeeewrote:Wtf. ik had echt iets veeeel vetters verwacht.
-
BHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2011
- last seen Jun 2015
krijg er niet echt een anthem gevoel bij. meer een lekker nummer maar zeker niet slecht!
Ben ik de enige die hem wel heel veel op die van vorig jaar vind lijken?
Niet zozeer de meldie zelf, maar wel de synth en de opbouw.
Zelfs het stukje op 2:10 waar de melodie even gepauzeerd wordt en er een stilte valt om een of ander effectje erin te gooien.
Deze comment trouwens ook op youtube
Zelfs het stukje op 2:10 waar de melodie even gepauzeerd wordt en er een stilte valt om een of ander effectje erin te gooien.
Deze comment trouwens ook op youtube
hardstyle used to have very important messages. it was a gerne to raise peoples consciousness and enlightenment... now it has become a gerne of alcohol and pointless partying.
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
hahahawrote:En op Facebook zei je nog dat je hem supervet vond. Meelopertjeeeeewrote:Wtf. ik had echt iets veeeel vetters verwacht.
Ja, deze klinkt zeker wel leuk, typisch Defqon en typisch Frontliner.
Haha +1wrote:hardstyle used to have very important messages. it was a gerne to raise peoples consciousness and enlightenment... now it has become a gerne of alcohol and pointless partying.
Hulde aan social media!wrote:En op Facebook zei je nog dat je hem supervet vond. Meelopertjeeeeewrote:Wtf. ik had echt iets veeeel vetters verwacht.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
World of madness vond ik toch veel degelijker, en scrap attack/no time to waste/unite al helemaal dit komt niet eens over als een anthem... 
heb je die wel geluisterd? die video die ik deelde? dat was echt niet het anthem hoorwrote:En op Facebook zei je nog dat je hem supervet vond. Meelopertjeeeeewrote:Wtf. ik had echt iets veeeel vetters verwacht.
EDIT:
het was dus deze
View on YouTube
Last edited by The Venator on 21 Mar 2013 20:19, edited 2 times in total.
We oordelen te snel, hij komt nu ineens toch wel heel lekker binnen. Vlinders in mn buik
wrote:Ben ik de enige die hem wel heel veel op die van vorig jaar vind lijken?
ik vind het een mix van defqon anthem vorig jaar en summer in the city van decibel qua melodie