Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 2 tracks

Frontliner - Weekend Warriors (Official Defqon.1 2013 Anthem)

Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015
Dronken een pinball game spelen is makkelijker te volgen dan deze zielige melodie
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
iMark wrote:Anthem een half uur geleden 2 keer geluisterd en ik weet nu de melodie al niet meer. Het pakt niet om een of vallige reden..
4 keer geluisterd al, en idd melodie ook kwijt
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
wootum wrote:
Gangsterdwerg wrote:En weer een bout anthem, de 4e op rij. Waardeloze melodie en die kick van Frontliner wordt met elke volgende plaat weer een stukje platter. Climax heeft ook 0,0 energie of drive. Ach, ik zou meer verrast zijn geweest als het wél een leuke plaat zou zijn geweest.
Wat deze man zegt.
Dat is gangsterdwerg toch
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
TiMOTHYb wrote:
Khadber wrote:Met een defqon anthem verwacht ik over het algemeen niet superveel, dus dit is alleraardigst.
Want? En hoe kun je door een lage verwachting een track alleraardig vinden.
Mensen hebben blijkbaar extra hoge verwachtingen van een anthem, ik in ieder geval niet. Het zal niet de beste plaat van Frontliner ooit zijn, maar ik vind het een goed plaatje zo op het eerste gehoor.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Na Symbols had ik grote hoop, maar dat heeft ie dus in 1 klap weggeblazen...
Wat een saaie en inspiratieloze plaat dit! En doe is wat aan die synth, ben hem helemaal zat..
Zowat elke element uit deze track op de break na, komt wel uit 1 van zijn oudere platen.

Telleurgesteld.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Het is gewoon: Defqon anthems 09-12 (Symbols edit)

Te standaard en boeit net zoals elk Defqon Anthem op het eerste gehoor niet.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Vind de track helaas ook niet bijzonder maar zeker ook niet slecht.
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Cruelty wrote:Mwah, niet slecht maar ook nog niet geweldig.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Hij had beter de melodie kunnen gebruiken in het defqon intro stukje. weet niet wat ik er van moet vinden, moet het denk ik vaker horen. Mis sowieso wel wat drive.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
na een paar keer luisteren vind ik hem best lekker, mist inderdaad wel wat drive.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
@ Khadber, als ik lees dat Frontliner dit jaar het Defqon anthem mag maken verwacht ik gewoon het 11e nummer van hem dat op deze manier verloopt. Zo werkt het toch 9/10 keer bij anthems? Een producer maakt gewoon waar hij op dat moment zin in heeft en nu pakt dat gewoon niet zo origineel en goed uit vind ik.

Vind trouwens NTTW verreweg het beste anthem van de laatste jaren als ik zou moeten kiezen.

Oh; een uur Frontliner op de RED trouwens. Wordt weer huilen met (de eigen) pet op. xd
Last edited by TiMOTHYb on 21 Mar 2013 07:55, edited 1 time in total.
B
5 posts member since 2012
last seen May 2013
Gewoon een redelijk luisterplaatje, meer niet. Hoor je (hopelijk) een week na het festival nergens meer.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
barryberghem wrote:Hoor je (hopelijk) een week na het festival nergens meer.
Wat denk je zelf Barry?
B
5 posts member since 2012
last seen May 2013
TiMOTHYb wrote:
barryberghem wrote:Hoor je (hopelijk) een week na het festival nergens meer.
Wat denk je zelf Barry?
De tijd zal het leren :slow:
Hardtraxxer
333 posts member since 2009
last seen May 2023
Je kan in ieder geval meteen horen dat het Frontliner is :P Typische Frontliner sound. Klinkt wel lekker zo op het eerste keer horen :)
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 11 days ago
acidburn wrote:Je kan in ieder geval meteen horen dat het Frontliner is :P Typische Frontliner sound. Klinkt wel lekker zo op het eerste keer horen :)
Dit :)
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 11 days ago
acidburn wrote:Je kan in ieder geval meteen horen dat het Frontliner is :P Typische Frontliner sound. Klinkt wel lekker zo op het eerste keer horen :)
Dit :)
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Dit is wel bedroevend slecht haha. xd
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Gangsterdwerg wrote:En weer een bout anthem, de 4e op rij. Waardeloze melodie en die kick van Frontliner wordt met elke volgende plaat weer een stukje platter. Climax heeft ook 0,0 energie of drive. Ach, ik zou meer verrast zijn geweest als het wél een leuke plaat zou zijn geweest.
Dit inderdaad, extreem saai nummer. Melodie pakt niet en kicks zijn weer stuiterballen.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Kepro wrote:Dit is wel bedroevend slecht haha. xd
Dit is wel een beetje overdreven :P
Vind de track niet bijzonder, weer zo'n random mainstream track.. hoort wel duidelijk de frontliner elementen erin maar over het algemeen is het maar een saaie track!
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Analoxx wrote:
Kepro wrote:Dit is wel bedroevend slecht haha. xd
Dit is wel een beetje overdreven :P
Vind de track niet bijzonder, weer zo'n random mainstream track.. hoort wel duidelijk de frontliner elementen erin maar over het algemeen is het maar een saaie track!
Die we in ál zijn afgelopen KIUM tracks ook al gehoord hebben en al lang uitgemolken zijn >.< Maar ja, 1 uur Frontliner op de Red worden we inderdaad niet heel vrolijk van. Ik in ieder geval niet. Wacht, wat zeik ik nou allemaal, ik ga tóch niet naar Defqon xD
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Vind het anthem wel beter dan de laatste twee jaren.

De break heeft in ieder geval een goeie sfeer. De kick is wel ok vind ik. Maar de melodie mist gewoon wat drive en noten heb ik het idee.

Volgens mij is het overgrote doel van zo'n melodie dat iedereen hem mee kan schreeuwen op de main.
Dat hoor je al sinds Scrap Attack. En dan eigenlijk wel een uitzondering voor No Time To Waste. Maar ik vind dat je als producer dan ook de melodie wel wat voller mag laten klinken.

Dat vond ik ook al het probleem bij 2012. De melodie klinkt heel leeg. Gewoon een synthesizer met een riedeltje.
Maar in dat opzicht vind ik de kick wel beter dit jaar.
Hardtraxxer
107 posts member since 2013
last seen Nov 2020
melodie als we die van frontliner kennen. goeie kicks, dit anthem klinkt zeker lekker :)
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Ik vind 'm best leuk :)
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Net zoals vorig jaar en het jaar daarvoor een erg leeg anthem. Maar zoals er al gezegd werd: de doelgroep kan dan beter mee bléren.