Last edited by emmerick on 25 Jul 2012 16:42, edited 6 times in total.
Voor de rest lijkt me het wel weer een lekker nummertje
haha ze hebben niet echt veel te doen volgens mijwrote:Haha die 2 barmannen![]()
Er zijn 7 anthems en de namen zijn al bekentwrote:idd heel erg zeker dat frontliner het anthem heeft. kijk is de trailer. er ligt steeds veel nadruk op frontliner. wel grappig, dit was mij niet eerder opgevallen. Op het eind van de trailer zeggen ze wel dat er 7 anthems zijn?
View on YouTube
ok dat zijn die mensen die je dan ook in de trailer ziet waarschijnlijk,wrote:Er zijn 7 anthems en de namen zijn al bekentwrote:idd heel erg zeker dat frontliner het anthem heeft. kijk is de trailer. er ligt steeds veel nadruk op frontliner. wel grappig, dit was mij niet eerder opgevallen. Op het eind van de trailer zeggen ze wel dat er 7 anthems zijn?
View on YouTubeOnder andere Frontliner en Zany hebben een anthem
Iddwrote:Van de hardstyle anthems van Q-BASE blijft Mike NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Remix) voor mij tot nu toe op eenzame hoogte staan..
Slaat nergens op, bij Ground Zero is dit al jaren zo.wrote:Iddwrote:Van de hardstyle anthems van Q-BASE blijft Mike NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Remix) voor mij tot nu toe op eenzame hoogte staan..Maar die van Alpha² is ook prima
![]()
Wordt hier vaak geklaagd(ook door mij) over teveel anthems tegenwoordig, nu 7 voor een feest![]()
?? snap niet wat je bedoeltwrote:Slaat nergens op, bij Ground Zero is dit al jaren zo.wrote:Iddwrote:Van de hardstyle anthems van Q-BASE blijft Mike NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Remix) voor mij tot nu toe op eenzame hoogte staan..Maar die van Alpha² is ook prima
![]()
Wordt hier vaak geklaagd(ook door mij) over teveel anthems tegenwoordig, nu 7 voor een feest![]()
Ga ergens anders je dipje ventileren :').wrote:emmerick wtf da was al lang bekend ga daar een ander topic mee vol gooien het staat in het filpmje dus extra posten hoeft ook niet:")