Gister ging hij idd wel lekker!!!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 22 hours ago
Haha wel vet? GAST ZIEK LEKKER. Ging er echt wel lekker op gister !wrote:View on YouTube
Gisteren begon hij zijn set met de anthem @ Matrixx at the Park, wel vet nummertje
Wat ik hier uit op kan maken is goed. Benieuwd naar een HQ
Wat. De. Fuck is dat toch bij ELK feest met MC Villain dat hij iets zegt over het volume van de monitors? Defqon, EDC, nu hier weer, en in drie andere rips van livestreams heb ik het hem horen doen. Goeie MC verder, maar waarom doe je dat over de mic... Regel een oortje voor hem dan.
Overigens lekker nummer met drive. Kan die hoge melodieën altijd goed waarderen en zo ook nu.
Overigens lekker nummer met drive. Kan die hoge melodieën altijd goed waarderen en zo ook nu.
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
Frontliner, onze vriend met armen van bijna 1,5 meter !
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
de lengte van een arm is al bijna net zo lang als villain...wrote:Frontliner, onze vriend met armen van bijna 1,5 meter !
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
het schijnt dat hij kan vliegenwrote:Frontliner, onze vriend met armen van bijna 1,5 meter !
Hij heeft van een afstandje ook wel wat weg van Kermit de kikkerwrote:het schijnt dat hij kan vliegenwrote:Frontliner, onze vriend met armen van bijna 1,5 meter !
en ik met me zatte harses maar denken waar ik dat nummertje van kende. Best aardig nummertje!wrote:View on YouTube
Gisteren begon hij zijn set met de anthem @ Matrixx at the Park, wel vet nummertje
-
NHardtraxxer
- 89 posts member since 2009
- last seen 12 days ago
Verliefd op dit nummer. 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
vind het echt een saai nummer, vind de melodie nu al irritant op LQ.. nee, frontliner weet me weer niet te pakken met zijn hoge melodie.
Rage heeft hetzelfde probleem, die melodie vind ik nu ook niet meer leuk om te horen.. Dat dit de anthem is.. achja, van anthems moet je het sowieso tegenwoordig niet meer hebben
Rage heeft hetzelfde probleem, die melodie vind ik nu ook niet meer leuk om te horen.. Dat dit de anthem is.. achja, van anthems moet je het sowieso tegenwoordig niet meer hebben
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
wrote:vind het echt een saai nummer, vind de melodie nu al irritant op LQ.. nee, frontliner weet me weer niet te pakken met zijn hoge melodie.![]()
klinkt lekker hoor, vooral de sound in de intro, beetje acid achtig
ben benieuwd naar een betere sample, interesse is zeer zeker gewekt 
Het enige jammer is dat de intro veel op Never Come Down lijkt, vooral als die 2e kick erin komt in de intro.
Wat dan wel weer zo is, is dat de intro teringlekker is, en die 2e kick gigantisch lekker inknalt.
Wat dan wel weer zo is, is dat de intro teringlekker is, en die 2e kick gigantisch lekker inknalt.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Beter dan ik had verwacht maar nogsteeds niet helemaal overtuigd 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 22 hours ago
Live ging hij wel goed, en na een paar keer luisteren is hij goed te doen!
Begin van de melodie is echt lekker, maar hij wordt niet helemaal goed voltooid heb ik het idee. Had ie wat langer aan moeten zitten denk ik.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
melodie loopt raar af op een of andere manier
Kicks zijn vrij slap, drive is wel aanwezig (niet heel veel ofzo maar genoeg imo) & het is weer zo'n blije melo.
Nee niet mijn ding
Kicks zijn vrij slap, drive is wel aanwezig (niet heel veel ofzo maar genoeg imo) & het is weer zo'n blije melo.
Nee niet mijn ding
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Wat een karig nummer