Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)

Label
Keep It Up Music
Catalogue number
KIU017
Hardtraxxer
729 posts member since 2009
Nice collab van deze 2!
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 12 minutes ago
Daveytl wrote:
Fusionmania wrote:CJB
?
Cats Jets & Breaks :P
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Eerst geen idee wat ik hiervan moest verwachten, maar wat een geslaagde collab is dit zeg!
Zoals wel vaker gezegd hier, Hele dikke melodie met heerlijke kicks! Gruwelijk vet :love:
N
Eerste stuk, klinkt prima! Vette melodie en inderdaad beetje accumulated filth invloeden.
Tweede stuk heeft ook nog steeds power. Heeft verder niet zoveel te maken met het vorige deel maar ach.
Derde stuk heeft voor mij echt een zwaar vet gevoel. Die extra pitched kick komt ook echt binnen. Geen kutvocals, geen gejank, gewoon sfeer.
Vierde stuk bevat nog steeds net zoveel sfeer en lijkt inderdaad zo wel veel op CJB nu ik dat las in de reacties.

Deze gaat wel gedraaid worden door mij! ^^
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Vet plaatje met van die heerlijke dirty screeches! Die foeilelijke pitch in het vierde en derde deel hadden ze als het aan mij lag wel weg kunnen laten :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Jammer dat het niet echt klinkt als een geheel. Voor de rest is dit namelijk geweldig naar mijn mening.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Staat echt al lang op repeat. Zoals al eerder werd gezegd, dit is inderdaad precies wat ik van een collab verwacht. Ook nog eens 2 extreem verschillende stijlen en die dan zo weten te combineren. Echt heel erg gaaf :)
Heerlijke sounds, vette melodie, goede kicks en een heerlijk sfeertje! Voor mij een van de betere platen van het jaar!
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Destination wrote:Vet plaatje met van die heerlijke dirty screeches! Die foeilelijke pitch in het vierde en derde deel hadden ze als het aan mij lag wel weg kunnen laten :P
vind je het zo lelijk ja? vind het in dit nummer juist wel lekker klinken :) leek me juist een voorbeeld hoe je met redelijk normale pitch kicks een nummer kunt maken.
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
hahahahaha die reactie op Soundcloud:

''Echt een 1 in 100 hardstyle track. Radical heeft niet eens zn ding kunnen doen op de kick''

Jezus, wat ben je dan een staatsdebiel zeg.

On:
Wat. Een. Meesterwerk. :love:
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Het klinkt gek, maar dit doet me een beetje denken aan Noisecontrollers vs Pavelow - Quatre Mains. Daarbij vond ik de overgang naar een andere style ook ontzettend vet gedaan. :D
Hardtraxxer
166 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Ik was zeer benieuwd hoe deze collab uit zou pakken.
Maar man man man wat een meesterwerk!
goede sounds van beide kanten

IK WIL MEER!!!! :love: :drool: :love: :clap: :clap: :yay: :yay: :yay:
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Rond 1:30 klinkt het een beetje als minus militia - reign supreme zijn climax al zeg ik het zelf (niet dat dat wat boeit verder. Wel heel lekker nummertje dit!
B
Hardtraxxer
403 posts member since 2014
last seen Sep 2017
Heerlijk nummertje melodietje klinkt nice, sounds klinken leuk! Beide artiesten komen goed naar voren!
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Klinkt best okay.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Mwah, melodie doet me niet zoveel en die pitchkicks passen er totaal niet in. 2de climax vind ik wel dik met die screeches etc. Ook vind ik de sidechain wel erg vetjes.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Yes! Eindelijk weer eens een écht vette release (op NC na), deze combi heeft echt perfect uitgepakt.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Die melodie is echt geniaal. Rest van de track is ook goed, maar voornamelijk het eerste deel :yay:
S
Hardtraxxer
168 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ja lekker dit! Kicks doen me in de verte ook een beetje denken aan Warphole, goeie zaak!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
SpiRiT wrote:Ja lekker dit! Kicks doen me in de verte ook een beetje denken aan Warphole, goeie zaak!
Inderdaad.

Supervette plaat, vooral het eerste en het laatste deel.
P
Hardtraxxer
302 posts member since 2011
last seen Jun 2024
Wat een pareltje dit :worship:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Kwisniks wrote:Een schoolvoorbeeld van hoe een collab zou moeten zijn, echt geweldig werk dit. Je hoort overduidelijk allebei de artiesten terug. De sounds van Frontliner die ik hoor doen mij ook echt denken aan de Frontliner van een paar jaar geleden. Dikke kick zit hier dan ook nog onder, godverdomme wat lekker. Die outro (?) is ook zo lekker met die rare screeches.

Kortom echt een teringdikke plaat, +1 voor deze gedurfde collab. 2 totaal verschillende stijlen op een manier weten te combineren die gewoon niet beter kan. Alleen al daarom zou ik zo graag een collab willen zien tussen
B-Front en Noisecontrollers of Wildstylez.
Hier sluit ik mij volledig bij aan.
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Heerlijk snel gereleased ook :D
Ben compleet verliefd op deze track!
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Godverdomme dat laatste stuk was wel echt instant kippenvel zeg. Wat een heerlijke plaat, van begin tot end.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Kwisniks wrote:Een schoolvoorbeeld van hoe een collab zou moeten zijn, echt geweldig werk dit. Je hoort overduidelijk allebei de artiesten terug. De sounds van Frontliner die ik hoor doen mij ook echt denken aan de Frontliner van een paar jaar geleden. Dikke kick zit hier dan ook nog onder, godverdomme wat lekker. Die outro (?) is ook zo lekker met die rare screeches.

Kortom echt een teringdikke plaat, +1 voor deze gedurfde collab. 2 totaal verschillende stijlen op een manier weten te combineren die gewoon niet beter kan. Alleen al daarom zou ik zo graag een collab willen zien tussen
B-Front en Noisecontrollers of Wildstylez.
Dit :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14695 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Vette track! Nu al een release, hoezo snel.

En dat verhaal hierboven, mee eens!