Nice collab van deze 2!
Cats Jets & Breakswrote:?wrote:CJB
Cats Jets & Breakswrote:?wrote:CJB
vind je het zo lelijk ja? vind het in dit nummer juist wel lekker klinkenwrote:Vet plaatje met van die heerlijke dirty screeches! Die foeilelijke pitch in het vierde en derde deel hadden ze als het aan mij lag wel weg kunnen laten
Inderdaad.wrote:Ja lekker dit! Kicks doen me in de verte ook een beetje denken aan Warphole, goeie zaak!
Hier sluit ik mij volledig bij aan.wrote:Een schoolvoorbeeld van hoe een collab zou moeten zijn, echt geweldig werk dit. Je hoort overduidelijk allebei de artiesten terug. De sounds van Frontliner die ik hoor doen mij ook echt denken aan de Frontliner van een paar jaar geleden. Dikke kick zit hier dan ook nog onder, godverdomme wat lekker. Die outro (?) is ook zo lekker met die rare screeches.
Kortom echt een teringdikke plaat, +1 voor deze gedurfde collab. 2 totaal verschillende stijlen op een manier weten te combineren die gewoon niet beter kan. Alleen al daarom zou ik zo graag een collab willen zien tussen
B-Front en Noisecontrollers of Wildstylez.
Ditwrote:Een schoolvoorbeeld van hoe een collab zou moeten zijn, echt geweldig werk dit. Je hoort overduidelijk allebei de artiesten terug. De sounds van Frontliner die ik hoor doen mij ook echt denken aan de Frontliner van een paar jaar geleden. Dikke kick zit hier dan ook nog onder, godverdomme wat lekker. Die outro (?) is ook zo lekker met die rare screeches.
Kortom echt een teringdikke plaat, +1 voor deze gedurfde collab. 2 totaal verschillende stijlen op een manier weten te combineren die gewoon niet beter kan. Alleen al daarom zou ik zo graag een collab willen zien tussen
B-Front en Noisecontrollers of Wildstylez.