Wat een gruwelijk nummer zeg

?wrote:CJB
Inderdaad, positief verrastwrote:Wat een gruwelijk nummer zeg![]()
Ik gok katten, vliegtuigen en remmenwrote:?wrote:CJB
Aha. Thankswrote: Ik gok katten, vliegtuigen en remmen
Hij staat al hq op facebook, waarom die link nog?wrote:View on SoundCloud
wrote:Een schoolvoorbeeld van hoe een collab zou moeten zijn, echt geweldig werk dit. Je hoort overduidelijk allebei de artiesten terug. De sounds van Frontliner die ik hoor doen mij ook echt denken aan de Frontliner van een paar jaar geleden. Dikke kick zit hier dan ook nog onder, godverdomme wat lekker. Die outro (?) is ook zo lekker met die rare screeches.
Kortom echt een teringdikke plaat, +1 voor deze gedurfde collab. 2 totaal verschillende stijlen op een manier weten te combineren die gewoon niet beter kan. Alleen al daarom zou ik zo graag een collab willen zien tussen
B-Front en Noisecontrollers of Wildstylez.
dat had ik nou ook!! frontliner van paar jaar terug. De frontliner die we kennen!wrote:Een schoolvoorbeeld van hoe een collab zou moeten zijn, echt geweldig werk dit. Je hoort overduidelijk allebei de artiesten terug. De sounds van Frontliner die ik hoor doen mij ook echt denken aan de Frontliner van een paar jaar geleden. Dikke kick zit hier dan ook nog onder, godverdomme wat lekker. Die outro (?) is ook zo lekker met die rare screeches.
Kortom echt een teringdikke plaat, +1 voor deze gedurfde collab. 2 totaal verschillende stijlen op een manier weten te combineren die gewoon niet beter kan. Alleen al daarom zou ik zo graag een collab willen zien tussen
B-Front en Noisecontrollers of Wildstylez.
echt perfect verwoord hoe ik er ook over denk, het is echt heel knap dat de 2 artiesten bij wijze van experiment maar gewoon bij elkaar gaan zitten, en dat er ook daadwerkelijk zo'n sterk nummer uit komt.wrote:Een schoolvoorbeeld van hoe een collab zou moeten zijn, echt geweldig werk dit. Je hoort overduidelijk allebei de artiesten terug. De sounds van Frontliner die ik hoor doen mij ook echt denken aan de Frontliner van een paar jaar geleden. Dikke kick zit hier dan ook nog onder, godverdomme wat lekker. Die outro (?) is ook zo lekker met die rare screeches.