Welke tracks van hun dan? Als enige producer die dat gedaan heeft die ik me nu snel kan indenken is Ran-D bij zijn Crump remix.wrote:valt wel mee, na Noisecontrollers, Headhunterz en Wildstylez nu hij.wrote:Vind het overigens wel vet dat hij de vocals heeft omgetoverd in een soort van synth. Best wel origineel.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
dat soort van gitaar stukje doet me denken aan een bioweapon plaat, weet alleen even niet welke. Verder niet echt een hele boeiende plaat, de titel vind ik een beetje misplaatst.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Denk dat je Bioweapon - Cosmic Destination bedoelt?wrote:dat soort van gitaar stukje doet me denken aan een bioweapon plaat, weet alleen even niet welke. Verder niet echt een hele boeiende plaat, de titel vind ik een beetje misplaatst.
Serieus? Dat was een complete hype rond 2004, met als beste voorbeeld:wrote:Welke tracks van hun dan? Als enige producer die dat gedaan heeft die ik me nu snel kan indenken is Ran-D bij zijn Crump remix.wrote:valt wel mee, na Noisecontrollers, Headhunterz en Wildstylez nu hij.wrote:Vind het overigens wel vet dat hij de vocals heeft omgetoverd in een soort van synth. Best wel origineel.
View on YouTube
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ik luisterde nog geen hardstyle rond 2004... toen moest zelfs patrick jumpen nog doorbreken.
Kwestie van verdiepen
Platen als Hardstyle Instructor hoor je eigenlijk wel te kennen. Is de Showtek - FTS van 2004.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
vind dat frontliner het dan wel een stuk beter doet.
Bioweapon - Turn it up?wrote:dat soort van gitaar stukje doet me denken aan een bioweapon plaat, weet alleen even niet welke. Verder niet echt een hele boeiende plaat, de titel vind ik een beetje misplaatst.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Juistttt, dankjewel!wrote:Bioweapon - Turn it up?wrote:dat soort van gitaar stukje doet me denken aan een bioweapon plaat, weet alleen even niet welke. Verder niet echt een hele boeiende plaat, de titel vind ik een beetje misplaatst.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Er zit 8 jaar tussen.. Techniek is wel wat verbeterd hea.. Klinkt in ieder geval wel stoer. Nu hopen dat niet iedereen het gaat doen.wrote:vind dat frontliner het dan wel een stuk beter doet.fimpje
Een vocalsynth is inderdaad best common in de hardstyle, maar ik vind hoe Frontliner het hier doet wel even heel anders.
Vind het niet zo'n heel bijzonder plaatje eigenlijk.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
@djfrontliner This release is scheduled for the 24th of september!