Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Frontliner - I'm The Melody Man

L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Die mid-intro is echt goed. Lekker beuken. Ik kan ook de melodie goed appreciëren. Lekkers zomers. De vocals storen niet. Een goeie plaat van Frontliner
Hardtraxxer
973 posts member since 2010
last seen Dec 2013
101Hardstylelover wrote:beetje standaard plaatje van frontliner maar verder niks mis mee klinkt wel oke :)
Bullshit. Zijn stijl heeft echt wel een evolutie doorstaan, zelfs t.o.v. z'n laatste album... ^^
M
Hardtraxxer
327 posts member since 2012
last seen Jul 2018
Deenite wrote:
101Hardstylelover wrote:beetje standaard plaatje van frontliner maar verder niks mis mee klinkt wel oke :)
Bullshit. Zijn stijl heeft echt wel een evolutie doorstaan, zelfs t.o.v. z'n laatste album... ^^
dat kan maar blijf er bij standaart plaatje ben meer onder de indruk van (frontliner - symbols) :)
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
101Hardstylelover wrote:
Deenite wrote:
dat kan maar blijf er bij standaart plaatje ben meer onder de indruk van (frontliner - symbols) :)
Wauw, dat jij dit standaard durft te noemen.. Jij durft
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
ik zou dit ook niet heel snel een standaard plaat noemen -.-
M
Hardtraxxer
last seen Jul 2018
jep ik durf een echt dare devil ja :evil: :evil:

en zeg alleen beetje standaart dit zeg niet dat ik het een slechte track vindt dus whats the problem >.<

maar miss moet ik hem wat vaker luisteren ;)
M
Hardtraxxer
last seen Jul 2018
101Hardstylelover wrote:jep ik durf een echt dare devil ja :evil: :evil:

en zeg alleen beetje standaart dit zegt niet dat ik het een slechte track vindt dus whats the problem >.<

D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012

en zeg alleen beetje standaart dit zeg niet dat ik het een slechte track vindt dus whats the problem >.<

Leg eens uit waarom je dit standaard vind?
Noem eens 2 nummers met een Lead als deze?
Of vind je de opzet simpel en vind je daardoor de hele plaat standaard?
M
Hardtraxxer
last seen Jul 2018
Destination wrote:

Leg eens uit waarom je dit standaard vind?
Noem eens 2 nummers met een Lead als deze?
Of vind je de opzet simpel en vind je daardoor de hele plaat standaard?
dat laatste kijk gewoon de track is zelf niet verkeerd maar ik vind het niet echt een speciaal plaatje beetje standaart hij klinkt wel vet maar gewoon niet speciaal ja kijk miss is het woord standaart een beetje grof gezegd maar heb niet echt een wauw moment erbij maar miss als ik hem vaker hoor ofzo of live maar dat bedoel ik

en met standaart bedoel ik gewoon hoor al te veel van dit soort plaatjes wil weer wat zoals spacer ofzo
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Punten, komma's, hoofdletters, standaard met een ''d'', ABN over het algemeen, gebruik het alsjeblieft :/ .
Spacer is een plaat die zo standaard is als maar kan. Deze track daarentegen is iets anders, de melodie in de 1e climax is gemaakt door met de vocal te spelen. Totaal niet standaard, juist het tegenovergestelde; het is erg creatief bedacht en best wel fris :).
M
Hardtraxxer
last seen Jul 2018
srry dyslexie maar is mn mening dus ja blijf erbij
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Wat een irritante vocal zeg. >.< Ik denk ook wel dat dit plaatje nog even op me moet inwerken, misschien dat hij dan wat interessanter wordt. :)
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Ik vind die 'onverstaanbare' vocal echt supervet! Doet me denken aan Daft Punk. Midintro is heerlijk, climax prima, maar had hij iets meer kunnen uithalen denk ik. Wel vette sounds!
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
101Hardstylelover wrote:is mn mening dus ja blijf erbij
Ik volg.
Een saaie break van 1min gecombineerd met een anticlimax. Ik hoor elementen terug van Symbols en For the People. Daarna weer die break, met vocals welliswaar gevolgd door een slappe climax.
Kort samengevat: anti, leuk! Rest :yawn:
Deenite wrote: Bullshit. Zijn stijl heeft echt wel een evolutie doorstaan, zelfs t.o.v. z'n laatste album... ^^
Even kijken. Symbols, For the People en Halo's. Hoor je geen overeenkomsten? Alle 3 de tracks worden in het algemeen goed onthaald terwijl als je er een hoort, je het al hebt gehad.

Deze track is dan een verschil ten opzichte van de rest. Alsnog persoonlijk niet echt boeiend.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
101Hardstylelover wrote:
dat laatste kijk gewoon de track is zelf niet verkeerd maar ik vind het niet echt een speciaal plaatje beetje standaart hij klinkt wel vet maar gewoon niet speciaal ja kijk miss is het woord standaart een beetje grof gezegd maar heb niet echt een wauw moment erbij maar miss als ik hem vaker hoor ofzo of live maar dat bedoel ik

en met standaart bedoel ik gewoon hoor al te veel van dit soort plaatjes wil weer wat zoals spacer ofzo
Haha wtf xd
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Broertje van AF?
M
Hardtraxxer
last seen Jul 2018
Vergeet gvd maar wat ik heb geschreven.

Gewoon kort samengevat (saai plaatje.)
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Kwisniks wrote:Spacer is een plaat die zo standaard is als maar kan.
Hoe kun je Spacer nou standaard noemen man. Die track is iconisch als de pest.

Deze track raakt nèt geen snaar bij me for some reason, kan niet helemaal de vinger op de zeker plek leggen. Wat ik wel weet is dat Frontliner echt fucking lekker en vernieuwend bezig is. Veelbelovend voor de toekomst dit...
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Klinkt erg gaaf! Dat hij deze lijn maar volhoudt zo! :thumbsup:
M
Hardtraxxer
403 posts member since 2010
last seen Dec 2014
had een jaar moeten wachten met zijn album. was het het beste hardstyle album geworden tot nu toe :thumbsup:
A
Hardtraxxer
255 posts member since 2012
last seen Dec 2013
Vind het een heel lekker plaatje, heb hem wel ff een paar keer opnieuw moeten beluisteren, maar vind hem heel vet!
Sounds hebben een bepaald lekker atmosfeertje, en de kick is ook prima!
Ook vet hoe hij de vocal als synth gebruikt:)
Hoop dat ie snel gereleased wordt!:D
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
emmerick wrote:Vind het overigens wel vet dat hij de vocals heeft omgetoverd in een soort van synth. Best wel origineel.
valt wel mee, na Noisecontrollers, Headhunterz en Wildstylez nu hij.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik houd wel hiervan. Die kleine rare geluidjes plus die bak drive erachter. Jawel! Klonk gisteren ook prima!
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Nee, niks voor mij dit... Frontliner is ook niet meer wat het geweest is
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Fijne plaat, Alleen die Rare geluidjes :/