Last edited by Nijidik on 29 Jun 2013 11:51, edited 4 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
wat klinkt dit slecht zeg
sowieso iedere track in deze preview vind ik heel saai klinken 
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
Die sound op 2.00 lijkt me wel vet. De rest klinkt niet zo spectaculair nog.
wrote:wat klinkt dit slecht zegsowieso iedere track in deze preview vind ik heel saai klinken
als hij nou eens even wat meer tijd steekt in een nummer...
volgensmij gaat het bij hem veel meer om kwantiteit dan om kwaliteit, hele slechte manier van producen.
volgensmij gaat het bij hem veel meer om kwantiteit dan om kwaliteit, hele slechte manier van producen.
-
J
wrote:als hij nou eens even wat meer tijd steekt in een nummer...![]()
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Kan je gaan lache, maar ik ben het 100% met Rickzel eens.wrote:wrote:als hij nou eens even wat meer tijd steekt in een nummer...![]()
-
J
Verhouding ligt prima. Vooral in vergelijking met atmozfears.wrote:Kan je gaan lache, maar ik ben het 100% met Rickzel eens.wrote:wrote:als hij nou eens even wat meer tijd steekt in een nummer...![]()
De eerste tracks van Frontliner nadat hij een switch deed naar zijn eigen label waren echt goed en vernieuwend.
De laatste tracks die hij maakt zijn allemaal het zelfde en doen me helemaal niks meer.
De laatste tracks die hij maakt zijn allemaal het zelfde en doen me helemaal niks meer.
-
J
Ik heb het gevoel dat iemand voor Frontliner produceerde vroeger, als ik dit zo hoor, wat is dit voor botsautomuziek
Oh oh oh Frontliner waar gaat dat heen? 
Wat een verschil tussen Frontliner van vorig jaar en dit jaar. Dit jaar weet hij me echt niet meer te boeien. 
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
wrote:Wat een verschil tussen Frontliner van vorig jaar en dit jaar. Dit jaar weet hij me echt niet meer te boeien.
Omdat Frontliner net weer een leuke Facebook post heeft geplaatst, dacht ik van kom laat ik is een betere versie erop zetten:
View on YouTube
View on YouTube
Klinkt wel lekker hoor
.
Frontliner maakt er wel altijd een feestje van als hij draait
.
Frontliner maakt er wel altijd een feestje van als hij draait
Hmm.. niet echt geweldig vind ik.
Die vrouw heeft me een belabberde Engelse uitspraak zeg..
Die vrouw heeft me een belabberde Engelse uitspraak zeg..
-
J
Eerlijk, wie zou die Seraina doen?
-
VHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2013
- last seen Apr 2014
lelijke vocals
, wel leuke kicks en die melo
, dit is een leuke plaat
Helemaal geen drive, waardeloze plaat.
-
J
Maar Barry moet ook wel aan massa productie doen, anders krijgt hij een uur draaien niet vol.