Wat kut.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Hmm, vind frontliner z'n stijl op zich niet vervelend. Maar dit irritante wub-wub-wub-dubstep geluidje irriteert me een beetje.
Ze is wel het enige positieve in deze plaat. Voor de rest een drama nummer.wrote:Eerlijk, wie zou die Seraina doen?
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Inderdaad, en dat voor een Amerikaansewrote:Hmm.. niet echt geweldig vind ik.
Die vrouw heeft me een belabberde Engelse uitspraak zeg..
In de climax erger ik me aan dat Modern Talking geluidje, in de intro vind ik het wel goed geplaatst. Uitspraak is zoals al gezegd ook wat minder. Vind Frontliner steeds minder aan worden.
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
wrote:Wat kut.
Nee zeg, dacht dat dat indistructable ofzo het slechtste was wat deze man kon maken. Blijkbaar niet dus. Dit klinkt werkelijk helemaal nergens naar imo. Introtje valt nog te doen. Vocals zijn niet heel storend, maar totaal geen toevoeging bij deze plaat. Dat dubstep elementje was ik al kots misselijk van toen dat geintroduceerd werd door nc. Tegenwoordig hebben steeds meer platen het, een trieste ontwikkeling en ook nergens voor nodig. En dan die kicks...
.
Toch gek dat frontliner niet echt constant goed kan produceren. Na een album waar pakweg 5/6 leuke tracks op staan en de rest meuk is, heeft ie een heel goed half/driekwart jaar qua producties en dan stort het weer helemaal in.
Toch gek dat frontliner niet echt constant goed kan produceren. Na een album waar pakweg 5/6 leuke tracks op staan en de rest meuk is, heeft ie een heel goed half/driekwart jaar qua producties en dan stort het weer helemaal in.
Exact dit dus. Echt verschrikkelijk jammer dat ie steeds voor de makkelijke weg lijkt te kiezen door het op safe te willen spelen, want hij kan het zeker wel. Wat een dramatisch slechte plaat dit trouwens, geen eens zin om er meer woorden aan vuil te maken.wrote: Toch gek dat frontliner niet echt constant goed kan produceren. Na een album waar pakweg 5/6 leuke tracks op staan en de rest meuk is, heeft ie een heel goed half/driekwart jaar qua producties en dan stort het weer helemaal in.
Ben het hier wel mee eens. Met platen als Symbols en Melodyman had ik wel weer interesse in Frontliner, jammer dat ie nu weer bergafwaarts gaat.wrote:Nee zeg, dacht dat dat indistructable ofzo het slechtste was wat deze man kon maken. Blijkbaar niet dus. Dit klinkt werkelijk helemaal nergens naar imo. Introtje valt nog te doen. Vocals zijn niet heel storend, maar totaal geen toevoeging bij deze plaat. Dat dubstep elementje was ik al kots misselijk van toen dat geintroduceerd werd door nc. Tegenwoordig hebben steeds meer platen het, een trieste ontwikkeling en ook nergens voor nodig. En dan die kicks....
Hij heeft de video offline gehaald vanwege de niet positieve reacties, alsnog hier een duitse re-upload
View on YouTube
View on YouTube
Vind dit dus echt he-le-maal niks. Wat een vocals en kicks.........
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Frontliner
Tuning Into You is down because of Serainas management. However, there are A LOT of Frontliner productions coming up so just stay tuned !!
-
J
Frontliner 
Frontliner in de comments:
Frontliner
The track will not be released, at least not with these vocals.
-
K
- 2 posts member since 2013
- last seen Jul 2014
Botsautomuziekwrote:Ik heb het gevoel dat iemand voor Frontliner produceerde vroeger, als ik dit zo hoor, wat is dit voor botsautomuziek
Is hier nog ergens een preview/sample van? Wil 'm toch even een luisterbeurt geven voordat ik m'n mening uit. 
EDIT: Zojuist de preview hieronder geluisterd. Dit is wel heul slecht hoor. Die melodie doet me meteen al denken aan '(We Are) Indestructable'. Daarnaast zit het zo simpel in elkaar dat het amateuristisch over begint te komen. Hij speelt het inderdaad op safe. Van melody-man naar stupid-piece-of-crap-man.
R.I.P. Frontliner.
EDIT: Zojuist de preview hieronder geluisterd. Dit is wel heul slecht hoor. Die melodie doet me meteen al denken aan '(We Are) Indestructable'. Daarnaast zit het zo simpel in elkaar dat het amateuristisch over begint te komen. Hij speelt het inderdaad op safe. Van melody-man naar stupid-piece-of-crap-man.
R.I.P. Frontliner.
Last edited by JeftaElachouri on 28 Jun 2013 20:16, edited 1 time in total.
Ik vindt hem eigenlijk nog best wel geinig klinken
Dat vind ik juist tof van de laatste Frontliner tracks, al melkt hij de synth wel een beetje uit zo. Maar tot op heden verveeld het mij nog niet.wrote:Hmm, vind frontliner z'n stijl op zich niet vervelend. Maar dit irritante wub-wub-wub-dubstep geluidje irriteert me een beetje.