Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Frontliner ft. Seraina - Tuning Into You
HS Single

Frontliner ft. Seraina - Tuning Into You

A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Wat kut.
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Hmm, vind frontliner z'n stijl op zich niet vervelend. Maar dit irritante wub-wub-wub-dubstep geluidje irriteert me een beetje.
Hardtraxx Addict
1606 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Junkenlul wrote:Eerlijk, wie zou die Seraina doen?
Ze is wel het enige positieve in deze plaat. Voor de rest een drama nummer.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 3 days ago
H4RDSTYL3RR wrote:Hmm.. niet echt geweldig vind ik.
Die vrouw heeft me een belabberde Engelse uitspraak zeg..
Inderdaad, en dat voor een Amerikaanse

In de climax erger ik me aan dat Modern Talking geluidje, in de intro vind ik het wel goed geplaatst. Uitspraak is zoals al gezegd ook wat minder. Vind Frontliner steeds minder aan worden.
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Andromeda wrote:Wat kut.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Nee zeg, dacht dat dat indistructable ofzo het slechtste was wat deze man kon maken. Blijkbaar niet dus. Dit klinkt werkelijk helemaal nergens naar imo. Introtje valt nog te doen. Vocals zijn niet heel storend, maar totaal geen toevoeging bij deze plaat. Dat dubstep elementje was ik al kots misselijk van toen dat geintroduceerd werd door nc. Tegenwoordig hebben steeds meer platen het, een trieste ontwikkeling en ook nergens voor nodig. En dan die kicks... :lol: .
Toch gek dat frontliner niet echt constant goed kan produceren. Na een album waar pakweg 5/6 leuke tracks op staan en de rest meuk is, heeft ie een heel goed half/driekwart jaar qua producties en dan stort het weer helemaal in.
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Leonidas wrote: Toch gek dat frontliner niet echt constant goed kan produceren. Na een album waar pakweg 5/6 leuke tracks op staan en de rest meuk is, heeft ie een heel goed half/driekwart jaar qua producties en dan stort het weer helemaal in.
Exact dit dus. Echt verschrikkelijk jammer dat ie steeds voor de makkelijke weg lijkt te kiezen door het op safe te willen spelen, want hij kan het zeker wel. Wat een dramatisch slechte plaat dit trouwens, geen eens zin om er meer woorden aan vuil te maken.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
ik vind dit niets!
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Leonidas wrote:Nee zeg, dacht dat dat indistructable ofzo het slechtste was wat deze man kon maken. Blijkbaar niet dus. Dit klinkt werkelijk helemaal nergens naar imo. Introtje valt nog te doen. Vocals zijn niet heel storend, maar totaal geen toevoeging bij deze plaat. Dat dubstep elementje was ik al kots misselijk van toen dat geintroduceerd werd door nc. Tegenwoordig hebben steeds meer platen het, een trieste ontwikkeling en ook nergens voor nodig. En dan die kicks... :lol: .
Toch gek dat frontliner niet echt constant goed kan produceren. Na een album waar pakweg 5/6 leuke tracks op staan en de rest meuk is, heeft ie een heel goed half/driekwart jaar qua producties en dan stort het weer helemaal in.
Ben het hier wel mee eens. Met platen als Symbols en Melodyman had ik wel weer interesse in Frontliner, jammer dat ie nu weer bergafwaarts gaat. -.-
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Deze video is prive
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Hij heeft de video offline gehaald vanwege de niet positieve reacties, alsnog hier een duitse re-upload :P
View on YouTube
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Vind dit dus echt he-le-maal niks. Wat een vocals en kicks.........
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Frontliner
Tuning Into You is down because of Serainas management. However, there are A LOT of Frontliner productions coming up so just stay tuned !!
J
Frontliner :lol:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Frontliner in de comments:
Frontliner
The track will not be released, at least not with these vocals.
K
2 posts member since 2013
last seen Jul 2014
JEFSKIII wrote:Ik heb het gevoel dat iemand voor Frontliner produceerde vroeger, als ik dit zo hoor, wat is dit voor botsautomuziek
Botsautomuziek :lol:
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Is hier nog ergens een preview/sample van? Wil 'm toch even een luisterbeurt geven voordat ik m'n mening uit. :)

EDIT: Zojuist de preview hieronder geluisterd. Dit is wel heul slecht hoor. Die melodie doet me meteen al denken aan '(We Are) Indestructable'. Daarnaast zit het zo simpel in elkaar dat het amateuristisch over begint te komen. Hij speelt het inderdaad op safe. Van melody-man naar stupid-piece-of-crap-man.

R.I.P. Frontliner.
Last edited by JeftaElachouri on 28 Jun 2013 20:16, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
View on YouTube
@27:00 :P
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ik vindt hem eigenlijk nog best wel geinig klinken
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 12 days ago
W0uT3R wrote:Hmm, vind frontliner z'n stijl op zich niet vervelend. Maar dit irritante wub-wub-wub-dubstep geluidje irriteert me een beetje.
Dat vind ik juist tof van de laatste Frontliner tracks, al melkt hij de synth wel een beetje uit zo. Maar tot op heden verveeld het mij nog niet.