Dit! Erg fijne plaat!wrote:Wat een gruwelijk nr, die gayvocals neem ik voor lief.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Frontliner ft. John Harris - Halos (KIUM003)
- Label
- Keep It Up Music
- Catalogue number
- KIUM003
- 01Halos (Edit)
- 02Halos (Original Mix)
Kippenvel plaatje hoor dit heerlijk 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Eerder Frontliner gaat kaas...wrote:Frontliner gaat hard
Desalniettemin zeker een goed nummertje
Vocals
De rest van de track doet me ook helemaal niks. Enige gave recente platen van hem zijn For The People en Symbols....
Wat. Een. Meesterplaat. (Persoonlijk) vind ik dit kwalitatief nóg beter dan Symbols. Wat een euforie brengt de climax met zich mee! Briljant. 
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Heerlijk nummer, en die vocals passen er wel goed bij ookal zijn ze mischien beetje gay, maar live brengt het wel altijd een goeie sfeer mee
Laat maar komen die releases bij KIUM 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
DIt heeft geen toegevoegde waarde. Zonder vocals zou ik hem al een stuk beter vinden.wrote:Altijd gezeik om die vocals bla bla bla bla. Ik vind deze echt geweldigen in zo'n dergelijk nummer stop je geen vocals al a arise from darkness, motherfucker dance etc.
Dan maar een beetje gay vocals, als het een meer toevoegende waarde heeft aan het nummer
Ik hoef het juist live niet te horenwrote:Heerlijk nummer, en die vocals passen er wel goed bij ookal zijn ze mischien beetje gay, maar live brengt het wel altijd een goeie sfeer meeLaat maar komen die releases bij KIUM
Daar kan ik het nog wel mee eens zijn iddwrote: DIt heeft geen toegevoegde waarde. Zonder vocals zou ik hem al een stuk beter vinden.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Meeloper ofzo? :wrote:Daar kan ik het nog wel mee eens zijn iddwrote: DIt heeft geen toegevoegde waarde. Zonder vocals zou ik hem al een stuk beter vinden.
wrote: Dan maar een beetje gay vocals, als het een meer toevoegende waarde heeft aan het nummer
Vette melodie, die vocals hadden van mij ook niet gehoeven maarja. Frontliner heeft in ieder geval de goeie weg ingeslagen na z'n matige album. 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
wrote:Coming up: Preview of Frontliner ft John Harris - Halos
-
BHardtraxxer
- 303 posts member since 2009
- last seen Jul 2023
Omdat het filmpje nu offline is gehaald vanwege rechtenschending:
View on YouTube
(is hetzelfde nummer)
View on YouTube
(is hetzelfde nummer)
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Of we doen gewoon gelijk de preview...wrote:Omdat het filmpje nu offline is gehaald vanwege rechtenschending:
View on YouTube
(is hetzelfde nummer)
View on YouTube
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Heerlijk, ik vind de vocals eigenlijk wel veel sfeer meer geven 
Dus dat betekend dat KIUM onderdeel is van Be youself music?Het YouTube-account dat aan deze video is gekoppeld,
is beëindigd wegens meerdere meldingen van yourself catalog bv.
Last edited by Fusionmania on 05 Oct 2012 19:35, edited 1 time in total.
-
S
- 8 posts member since 2012
- last seen Oct 2012
Fijn nummertje 
Kan me wel vinden in deze reactie. Alleen heb ik Symbols nooit speciaal gevonden.wrote:Wat. Een. Meesterplaat. (Persoonlijk) vind ik dit kwalitatief nóg beter dan Symbols. Wat een euforie brengt de climax met zich mee! Briljant.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 8 hours ago
De pitchkicks verpesten het voor mij, de rest vind ik namelijk wel erg tof.
-
J
Fawaka Bas!wrote:De pitchkicks verpesten het voor mij, de rest vind ik namelijk wel erg tof.
Heerlijk trackje, alleen de vocals vind ik een beetje gay.
-
S
Frontliner = Hardstyle producer van 2012 
Oooooh wat is ie lekker
Frontliner is echt abnormaal goed bezig
Frontliner is echt abnormaal goed bezig
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
super track!
Vocals zijn inderdaad minder maar echt een heerlijke track!