Ga zo door, Bio, Wildy, Fronty, DBSTF...
PS: Waar heb ik deze eerder gehoord?
Dat vind ik juist geweldig! Misschien komt het omat ik dj's als Organ Donors, Kamui ed erg goed vindt.wrote:Die 'nieuwe manier van producen' is anders zo energieloos als wat. Die 'brommende' kicks zijn echt niet om aan te horen, net of iemand aan 't mopperen is ipv dat je ergens energie uit haalt
Inderdaad, waar is de energie.wrote:Die 'nieuwe manier van producen' is anders zo energieloos als wat. Die 'brommende' kicks zijn echt niet om aan te horen, net of iemand aan 't mopperen is ipv dat je ergens energie uit haalt
Dit doet me dan ook he-le-maal niets
Vernieuwing haha, een iemand vernieuwd en de rest volgtwrote:Op dit forum heeft iedereen veel commentaar op "vernieuwing"
Ik vind het juist goed dat dj's/producers wat nieuws proberen, zo ontstaan er juist mooie dingen en blijft niet alles hetzelfde. Hardstyle is ook een decennia terug uitgevonden door vernieuwing.
Ik zou zeggen; ga zo door met uitproberen!
wrote:Vernieuwing haha, een iemand vernieuwd en de rest volgtwrote:Op dit forum heeft iedereen veel commentaar op "vernieuwing"
Ik vind het juist goed dat dj's/producers wat nieuws proberen, zo ontstaan er juist mooie dingen en blijft niet alles hetzelfde. Hardstyle is ook een decennia terug uitgevonden door vernieuwing.
Ik zou zeggen; ga zo door met uitproberen!![]()
Als ze nu eens allemaal creatief gingen zijn en niet als 1 iemand dubstep gebruikt, dat allemaal doen. Niet als 1 iemand house invloeden gebruikt, dat allemaal gaan doen, niet als 1 iemand lento gebruikt, dat allemaal gaan doen, ga zo maar door.
Sounds afzonderlijk zijn wel vet op de kicks en vocals na dan, geheel vind ik een stuk minder.
Ja hoor, net alsof ze nu ineens wel wat op ons uit doen. Het is de massa die hun boekingen geeft en het is de massa waar ze op inspelen, niet ons. Overigens doe je nu net alsof alle vernieuwing wordt afgekraakt, ik ben juist voor creativiteit en vernieuwing. Ik ben alleen tegen het telkens maar toegankelijker maken van de hardstyle scene. En schijnbaar kunnen die mainstream producers niets anders vernieuwends bedenken dan nog slappere kicks, nog toegankelijkere sounds.wrote:Dat komt omdat producers het gewoon niet aandurfden. Komt door mensen zoals jij en ik die alles af lopen te kraken