Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Unreleased Single

Frontliner - Free Your Body

1. Free Your BodyYouTube
Hardtraxxer
401 posts member since 2011
last seen Feb 2012
Artiest: Frontliner

Track(s): Free Your Body

Sample/video: View on YouTube

.. :x
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Gewldig!! Ik ben zo blij met deze nieuwe manier van produceren!! :bomb: (L) :thumbsup:
Ga zo door, Bio, Wildy, Fronty, DBSTF...

PS: Waar heb ik deze eerder gehoord? :huh:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Apart, Vaag... zeker niet geweldig maar wil 'm wel 's live horen. Laat me weer verrassen :) !
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Die 'nieuwe manier van producen' is anders zo energieloos als wat. Die 'brommende' kicks zijn echt niet om aan te horen, net of iemand aan 't mopperen is ipv dat je ergens energie uit haalt :/

Dit doet me dan ook he-le-maal niets :(
Last edited by Inno on 29 Aug 2011 22:17, edited 1 time in total.
G
Hardtraxxer
last seen Apr 2012
Inno wrote:Die 'nieuwe manier van producen' is anders zo energieloos als wat. Die 'brommende' kicks zijn echt niet om aan te horen, net of iemand aan 't mopperen is ipv dat je ergens energie uit haalt :/
Dat vind ik juist geweldig! Misschien komt het omat ik dj's als Organ Donors, Kamui ed erg goed vindt.
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Heb toch liever Frontliner zijn kicks waar we hem van kennen... Ook de vocals klinken voor geen meter :x
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Inno wrote:Die 'nieuwe manier van producen' is anders zo energieloos als wat. Die 'brommende' kicks zijn echt niet om aan te horen, net of iemand aan 't mopperen is ipv dat je ergens energie uit haalt :/

Dit doet me dan ook he-le-maal niets :(
Inderdaad, waar is de energie.
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
Op dit forum heeft iedereen veel commentaar op "vernieuwing"
Ik vind het juist goed dat dj's/producers wat nieuws proberen, zo ontstaan er juist mooie dingen en blijft niet alles hetzelfde. Hardstyle is ook een decennia terug uitgevonden door vernieuwing.

Ik zou zeggen; ga zo door met uitproberen!
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ik zeg... Nee

Dit puur omdat ik die kick nu wel een beetje beu ben. Toen ik dit voor het eerst bij gimme love/give it up hoorde vond ik het kneiterdik, maar nu heb ik het helaas wel een beetje gezien. Zeker nu steeds meer bekende producers het toepassen.
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Die 'nieuwe manier' van produceren is echt maar rot.

Die kutkicks enzo, kvind het niet hardstyle waardig

Er is btw al genoeg variatie in hardstyle, vergelijk Wildstylez eens met B-front. Of Thera met Wasted Penguinz...
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Lijkt een beetje op Give It Up.
Ben dit wel een beetje zat aan het worden eigenlijk
A
Ik geef 'm live een kans :)
I
hmm ik weet niet :/
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Klinkt wel vet hoor! vind ik
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Waarom!? :sick:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Bijzonder vreemde kick, wil deze daarom eens goed horen op een feest (of op hogere kwaliteit dan deze bagger) om te kijken wat dit doet qua geluid.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Nu vind ik het niks, miss dat het in HQ beter klinkt :)
V
Hardtraxxer
54 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Frontliner Volgende keer als je een plaat naar de mastering toe stuurt vergeet dan niet om de distortion op je kick even aan te zetten :innocent:
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
sjobie wrote:Waarom!? :sick:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
derniels wrote:Op dit forum heeft iedereen veel commentaar op "vernieuwing"
Ik vind het juist goed dat dj's/producers wat nieuws proberen, zo ontstaan er juist mooie dingen en blijft niet alles hetzelfde. Hardstyle is ook een decennia terug uitgevonden door vernieuwing.

Vernieuwing haha, een iemand vernieuwd en de rest volgt >.<
Als ze nu eens allemaal creatief gingen zijn en niet als 1 iemand dubstep gebruikt, dat allemaal doen. Niet als 1 iemand house invloeden gebruikt, dat allemaal gaan doen, niet als 1 iemand lento gebruikt, dat allemaal gaan doen, ga zo maar door.

Sounds afzonderlijk zijn wel vet op de kicks en vocals na dan, geheel vind ik een stuk minder.
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Ik vind deze nieuwe stijl ook wel nice, alleen vanaf 1.10 lijkt het wel een directe kopie van Give it up
G
Hardtraxxer
last seen Apr 2012
Lyst wrote:
derniels wrote:Op dit forum heeft iedereen veel commentaar op "vernieuwing"

Vernieuwing haha, een iemand vernieuwd en de rest volgt >.<
Als ze nu eens allemaal creatief gingen zijn en niet als 1 iemand dubstep gebruikt, dat allemaal doen. Niet als 1 iemand house invloeden gebruikt, dat allemaal gaan doen, niet als 1 iemand lento gebruikt, dat allemaal gaan doen, ga zo maar door.

Sounds afzonderlijk zijn wel vet op de kicks en vocals na dan, geheel vind ik een stuk minder.

Dat komt omdat producers het gewoon niet aandurfden. Komt door mensen zoals jij en ik die alles af lopen te kraken ;)
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Frontliner :cry:

Ga terug naar 1 of 2 jaar geleden!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
GT500eleanor wrote:Dat komt omdat producers het gewoon niet aandurfden. Komt door mensen zoals jij en ik die alles af lopen te kraken ;)
Ja hoor, net alsof ze nu ineens wel wat op ons uit doen. Het is de massa die hun boekingen geeft en het is de massa waar ze op inspelen, niet ons. Overigens doe je nu net alsof alle vernieuwing wordt afgekraakt, ik ben juist voor creativiteit en vernieuwing. Ik ben alleen tegen het telkens maar toegankelijker maken van de hardstyle scene. En schijnbaar kunnen die mainstream producers niets anders vernieuwends bedenken dan nog slappere kicks, nog toegankelijkere sounds.
Hardtraxxer
217 posts member since 2011
last seen Jul 2012
@dit hele gesprek

Daarom is catatonic overload mijn held :worship: