Of het zijn je helden
Leuk dat je het meldt trouwens, super!
Leuk dat je het meldt trouwens, super!
wrote:Frontliner mag gewoon zn oude stijltje houden want hier zit totaal geen energie in...
Waarom vergelijkt iedereen dit met nummers zoals Give It Up en Gimme Love!?wrote:Wordt hier gewoon depressief van
klinkt nergens naar met die schijt kick, het is net noisecontrollers - give it up
ik heb niks gezegd over gimme lovewrote:Waarom vergelijkt iedereen dit met Give It Up en Gimme Love!?wrote:Wordt hier gewoon depressief van
klinkt nergens naar met die schijt kick, het is net noisecontrollers - give it up
Dat hebben we nu al 100000 keren gehoord.
Als je het verschilt niet hoort tussen Gimme Love en Free Your Body... Stop dan maar met luisteren.
Jij zegt idd Give It Up, de helft zou zeggen Gimme Love.wrote:ik heb niks gezegd over gimme lovewrote:Waarom vergelijkt iedereen dit met Give It Up en Gimme Love!?wrote:Wordt hier gewoon depressief van
Dat hebben we nu al 100000 keren gehoord.
Als je het verschilt niet hoort tussen Gimme Love en Free Your Body... Stop dan maar met luisteren.
ik zeg hij lijkt net op give it up en als je de vergelijking niet hoort moet je betere geluidsset kopen
wrote:Dat ik het anders zie, komt waarschijnlijk omdat ik hart heb voor deze muziek en naar elk detail luister...

wrote:wrote:Dat ik het anders zie, komt waarschijnlijk omdat ik hart heb voor deze muziek en naar elk detail luister...
toegankelijke hardstyle is goud in de ogen van producers.wrote:En schijnbaar kunnen die mainstream producers niets anders vernieuwends bedenken dan nog slappere kicks, nog toegankelijkere sounds.
Denkt er een grappig te zijn...wrote:wrote:Dat ik het anders zie, komt waarschijnlijk omdat ik hart heb voor deze muziek en naar elk detail luister...
haha ik kan het wel waarderenwrote:Denkt er een grappig te zijn...wrote:wrote:Dat ik het anders zie, komt waarschijnlijk omdat ik hart heb voor deze muziek en naar elk detail luister...