Ja klopt maar hij is pas voor het eerst gedraaid op Qlimax en de release komt al vrij snelwrote:Ja, want DWX is zo snel. Fearless 2012 (met de nadruk op 2012) is er ook nog steeds niet.wrote:Als deze tracks nou eens op DWX uitgebracht konde worden, dan hadden we ze tenminste lekker snel en TEGELIJK.
Ik wil ze hebben
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Frequencerz & B-Front - Fatality (FUSION207)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION207
- 01Fatality (Original Edit)
- 02Fatality (Original Mix)
Intro is wel heel erg vet, maar de climax pakt me niet helemaal... wel leuk op zich, maar een beetje weinig samenhang met de intro
al iets meer bekend over deze ongekend vette plaat
?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
THIS IS YOUR FATALITY!!!
Wat een heeeeeeerlijke plaat, heb het waarschijnlijk al gezegt maar dan doe ik het nu gewoon nog een keer!
Wat een heeeeeeerlijke plaat, heb het waarschijnlijk al gezegt maar dan doe ik het nu gewoon nog een keer!
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
-
MHardtraxxer
- 51 posts member since 2011
- last seen Feb 2014
Kan je verzekeren; Op hardbass klapte die ziek hardwrote:Spijtig van de kicks op 't eerste gehoor
Ja precies, er zit gewoon een mooie Frequencerz-kick onderwrote:Kan je verzekeren; Op hardbass klapte die ziek hardwrote:Spijtig van de kicks op 't eerste gehoor
-
LHardtraxxer
- 365 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Inb4 nog een nieuw filmpje als de Qapital CD gereleased wordt. :")
OT: blijft een heerlijke plaat deze, climax met die lange halen zijn zo kippenvel-makend.
(ja heb al eens gereageerd op de eerste pagina, maar anders krijg ik gezeur dat ik offtopic ga
)
OT: blijft een heerlijke plaat deze, climax met die lange halen zijn zo kippenvel-makend.
(ja heb al eens gereageerd op de eerste pagina, maar anders krijg ik gezeur dat ik offtopic ga
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Plaat van het jaar op het moment. 
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Blijft heerlijk 
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Op een hoger tempo had ie nog iets vetter geklonken imo.
Er zit wel een intro aan dus dat kan betekenen dat het nummer al klaar is om gereleased te worden. Dat is erg positief gezien het ze bij G4H al meer dan een jaar bezig houdt om live set materiaal release waardig te maken. 
Ja ik sprak Bob laatst nog en hij vertelde dat de B-freqz releases er snel aan zullen komen en dat hij nog steeds heel druk in de studio bezig is.wrote:Er zit wel een intro aan dus dat kan betekenen dat het nummer al klaar is om gereleased te worden. Dat is erg positief gezien het ze bij G4H al meer dan een jaar bezig houdt om live set materiaal release waardig te maken.
Wat een geniale plaat is dit. Die heerlijke chaos van screeches in de intro en dan die lange uithalen in de climax
Beste plaat van de B-freqz IMO
Bril-fucking-jant.
Bril-fucking-jant.
wrote:Wat een geniale plaat is dit. Die heerlijke chaos van screeches in de intro en dan die lange uithalen in de climax![]()
Bril-fucking-jant.
Wel vet, maar ik prefereer toch One Of A Kind. 
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Idd ! One of a Kindwrote:Wel vet, maar ik prefereer toch One Of A Kind.
Die lange halen zijn heerlijk, maar dat is ook direct het beste aan de track. Kicks zijn gewoon niet fijn, niet omdat ze te zacht zijn (dat had niet gepast bij het bijna serene gevoel wat de synth mee geeft), maar gewoon niet fijn. Ook mis ik in deze preview echt een 2e climax die er aan leek te komen met een aangepaste melodie, misschien dat de track gewoon nog niet af is en hij nog komt, maar deze track is er perfect voor. Als laatste zijn de vocals echt compleet overbodig.
Wel de beste van de 3 B-Freqz platen dit imo.
Wel de beste van de 3 B-Freqz platen dit imo.