Denk zelf alleen dat het eenmalig was. Fusion release met alle b-freqz tracks erop en klaar is kees.wrote:Heel dat B-Freqz gedoe klinkt voor mij nu al aantrekkelijker dan heel dat Gunz For Hire showtje
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Frequencerz & B-Front - Fatality (FUSION207)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION207
- 01Fatality (Original Edit)
- 02Fatality (Original Mix)
Ik snap echt niet waarom iedereen hier zo lyrisch is. Slappe kicks, een break van een minuut en vervolgens een slappe climax. Ik zal ook wel de enige zijn hier maar het hele setje van B freqz kan me eigenlijk niet zo bekoren.
Bad ass hoorwrote:Ik snap echt niet waarom iedereen hier zo lyrisch is. Slappe kicks, een break van een minuut en vervolgens een slappe climax. Ik zal ook wel de enige zijn hier maar het hele setje van B freqz kan me eigenlijk niet zo bekoren.
Jezus die mid is zo bizar energiek! insta grijns op mn face toen deze erin kwam zaterdag. Break en climax vind ik ook wel wat hebben. Al heeft het weinig samenhang met 't begin
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Als ik ergens niet aan dacht toen ik kapot ging op deze track.wrote:Bad ass hoorwrote:Ik snap echt niet waarom iedereen hier zo lyrisch is. Slappe kicks, een break van een minuut en vervolgens een slappe climax. Ik zal ook wel de enige zijn hier maar het hele setje van B freqz kan me eigenlijk niet zo bekoren.![]()
Jezus die mid is zo bizar energiek! insta grijns op mn face toen deze erin kwam zaterdag. Break en climax vind ik ook wel wat hebben. Al heeft het weinig samenhang met 't begin
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ligt inderdaad aan jou.wrote:Ik snap echt niet waarom iedereen hier zo lyrisch is. Slappe kicks, een break van een minuut en vervolgens een slappe climax. Ik zal ook wel de enige zijn hier maar het hele setje van B freqz kan me eigenlijk niet zo bekoren.
Die mid-intro is gewoon geniaal. Zo hoort hardstyle te zijn! Live doen de kicks het namelijk wel goed, thuis idd iets minder. Climax doet me dan weer niet zo veel, maar die mid maakt gewoon heel die track 
Holy die screech sound in de intro ZO-VEEL drive 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ongekend
En ik had net kippenvel op mijn ballen, ik voelde het.
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
Wat een plaat!!!
die intro en die melodie zijn geniaal! 
-
J
Als deze tracks nou eens op DWX uitgebracht konde worden, dan hadden we ze tenminste lekker snel en TEGELIJK.
Ik wil ze hebben
Ik wil ze hebben
Misschien is het vergezocht: ik vind de intro lijken op Phat Brahms (Coone Remix).
Desondanks is dit gewoon een knaller van een plaat!
Nou je het zegt.. vind ik het er ook een beetje op lijkenwrote:Misschien is het vergezocht: ik vind de intro lijken op Phat Brahms (Coone Remix).
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Wat een track! 
-
S
- 9 posts member since 2012
- last seen Jan 2016
Zooo hee wat een onwijs gave track
Alles naar de kloteeee!!
:D:D
Alles naar de kloteeee!!
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
GRU-WE-LIJK 
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Aangename plaat zeg! Goed harde intro
. Rest klinkt ook dik in orde! B-Front, Frequencerz blijven gewoon lekker doorproduceren zeg!
Mid-intro is echt donders nice, over de (anti)climax ben ik iets minder te spreken, maar nog steeds erg goed!
Dit inderdaad. Ze gingen zelf ook helemaal gek op het podium. Duidelijk meer als normaal. Vet om te zien.wrote: Echt genoten hoe B-Freqz zelf ook los ging!
-
FHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2012
- last seen Jun 2014
Bazen track! <3
Dat ze nog maar een paar van dit soort tracks maken
Dat ze nog maar een paar van dit soort tracks maken
Ja, want DWX is zo snel. Fearless 2012 (met de nadruk op 2012) is er ook nog steeds niet.wrote:Als deze tracks nou eens op DWX uitgebracht konde worden, dan hadden we ze tenminste lekker snel en TEGELIJK.
Ik wil ze hebben
:')wrote:Deze mag niet in HQ online. Die intro kunnen wij als normale mensen niet aan. Te hard.
Met veel reacties kan ik het best eens zijn of het in ieder geval snappen, maar hard? Nee sowieso niet.
-
R
- 2 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
wat een heerlijke track dit was echt genieten op #HB (top track)