Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Festuca - The Night Train (BIR038)

Label
Bazz Implant Recordings
Catalogue number
BIR038
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 7 minutes ago
Festuca - The Night Train (BIR038)

Label: Bazz Implant Records
WEB release: 07-06-2012

1: The Night Train

Samples:
View on YouTube

Bron: Twitter
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Leuk , maar vond in ur dreams vetter :)
Gaat wel aangeschaft worden :D
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Nrgizer wrote:Leuk , maar vond in ur dreams vetter :)
Gaat wel aangeschaft worden :D
Jij betaalt hier geld voor? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Doe mij deze nachttrein maar:

Kadok-The Nighttrain (Warp Brothers remix)
View on YouTube
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Das een vliegtuig he:P

hier een langere preview

View on SoundCloud
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
nah niks aan :(
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Festuca... Waarom release je alles eigenlijk ?? Waarom wacht je niet tot je echt goed kan producen, zodat je meteen een goede naam neerzet? Want wees eerlijk, het is toch niet echt een track wat een release verdient en zeker niet waar je voor moet betalen.. Je kan toch net zo goed wachten tot je echt kwalitatief goed tracks hebt en meteen een hitje binnen haalt...

Maarja, je moet zelf maar zien hoe je aan de top wilt komen! 1 ding weet ik wel, dat gaat niet bij 'Bazz Implant Recordzzzzzzzzzz' lukken. .
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Doe mij maar de Soul Train ^^
Kicks zijn iig wel een stuk vooruit gegaan.
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Ik word alleen al verdrietig van het design van 't youtube filmpie.
A
klinkt echt niet heel verkeerd.... mis alleen echte vocals en de kick staat iets te hard(vind ik) :)
Hardtraxxer
235 posts member since 2010
last seen Jan 2015
Lekker plaatje! lekkere kick hoor, mid-intro en outro zijn kneiterhard :thumbup:
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
Mwah.. ben slechter gewend van BIR.. Vind dit nog niet superslecht. Heb alleen beetje het idee dat de geluiden niet echt lekker gemasterd zijn.. lijkt wel alsof alles gestapeld is op elkaar :p
S
Hardtraxxer
359 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Dit is echt niet zo slecht hoor... Het is niet omdat je Festuca ziet staan dat het niks is.
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Hij heeft vooruitgang geboekt
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ik moet zeggen dat je flink vooruit bent gegaan, maar zoals hierboven aangegeven wordt is het niet releasewaardig. Het komt nu een beetje over alsof je maar gaat releasen om het releasen, beter stop je nog even wat tijd in het produceren en ga je platen uitbrengen als alles goed klinkt. Natuurlijk is dat ook heel persoonlijk maar ik kan me niet voorstellen dat je dit zelf een topproductie vindt.
Hardtraxxer
241 posts member since 2011
last seen Feb 2018
Ik snap niet waarom er zo negatief wordt gereageerd. Festuca je bent lekker bezig. Tuurlijk is er ruimte voor verbetering, maar het zou ook raar zijn als dat niet zo was. En trouwens één keer moet de eerste keer zijn wat betreft een release. Ik denk ook niet dat het verstandig is om eeuwig te wachten totdat je topkwaliteit produceert.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Kermishardstyle.
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Roebén wrote:Kermishardstyle.
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
Festuca gewoon blijven releasen !! Jij hebt de mogelijkheid om te releasen in tegenstelling tot veel andere wannabee hardstyle producenten

dus de label eigenaars zien potentie in je tracks... das alles wat belangrijk is lijkt me, die vinden het wel releasewaardig in tegenstelling
tot de echte online kenners :lol:

internetcomments zou ik in dat geval maling aan hebben

zijn er meer zo begonnen
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Jay wrote:Festuca gewoon blijven releasen !! Jij hebt de mogelijkheid om te releasen in tegenstelling tot veel andere wannabee hardstyle producenten

dus de label eigenaars zien potentie in je tracks... das alles wat belangrijk is lijkt me, die vinden het wel releasewaardig in tegenstelling

zijn er meer zo begonnen
Goh wat mis ik 1 bepaalde smiley soms, ook al is ie door mij weg.. Nou ja, Google heeft er ook wel 1. Eneuhh wtf doet jij op dit forum, als je zegt dat je internetcomments niet serieus moet nemen? Triest figuurtje

Image
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
:huh: ... :lol: Not sure if...
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
ach tegenwoordig wil iedereen zo snel mogelijk releasen op een label om aanzien te krijgen? wat heb je er nou aan als je op BIR released? je kan het in de releases sectie op Hardtraxx zetten maar meer ook niet en geld zou je er ook wel niet voor vangen neem ik aan.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Jay wrote:Festuca gewoon blijven releasen !! Jij hebt de mogelijkheid om te releasen in tegenstelling tot veel andere wannabee hardstyle producenten

zijn er meer zo begonnen
Gast zanik ff nie zo aub, sjezus. Festuca, ik heb slechter van je gehoord. Je vorige releases waren, zonder je te beledigen, echt nog niet release waardig. Maar je hebt iig vooruitgang geboekt. Dit wil niet zeggen dat ik er wat aan vind, want ik vind het echt een heel saai nummer (iig wat ik er van kan horen). De kick is nog zo slecht niet eens (voor zo'n release dan, maar ook hier vind ik helemaal niks aan), maar de melodie, etc, vind ik echt helemaal niks. Maja, zoals kenner Jay zegt; ik zou aan deze comment maling hebben.
Last edited by wootum on 24 May 2012 00:22, edited 1 time in total.
S
Hardtraxxer
612 posts member since 2011
last seen Oct 2017

zijn er meer zo begonnen
gast je naam zou Gay moeten zijn, serieus..
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
SvonD wrote: gast je naam zou Gay moeten zijn, serieus..
Ik hoop voor hem dat het gewoon een major uber troll is, want wij weten allemaal dat was hier gereleased wordt, totaal geen label verdient.