Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Festuca - The Night Train (BIR038)

Label
Bazz Implant Recordings
Catalogue number
BIR038
A
Elexz wrote:
SvonD wrote: gast je naam zou Gay moeten zijn, serieus..
Ik hoop voor hem dat het gewoon een major uber troll is, want wij weten allemaal dat was hier gereleased wordt, totaal geen label verdient.
alleen omdat jij en een paar andere dat vinden, vindt niet iedereen dat -.-

Sommige vinden dat Radical Redemption album niet release-waardig, betekent toch niet dat het zo is?? >.<
A
kauwgombal wrote:
Anonymous wrote:
Elexz wrote: Ik hoop voor hem dat het gewoon een major uber troll is, want wij weten allemaal dat was hier gereleased wordt, totaal geen label verdient.
alleen omdat jij en een paar andere dat vinden, vindt niet iedereen dat -.-

Sommige vinden dat Radical Redemption album niet release-waardig, betekent toch niet dat het zo is?? >.<
Is het ook niet :P
:P xd Die nieuwe anthem is wel heeeel vet :woot: maar dat bedoel ik nou :P
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Anonymous wrote::P xd Die nieuwe anthem is wel heeeel vet :woot: maar dat bedoel ik nou :P
Dat nieuwe anthem is net zo slecht als al zijn andere platen, gezien het feit dat alles op elkaar lijkt. Er is inderdaad zoiets als verschil van mening, maar er is ook een feitelijk verschil in slechte en goede hardstyle. Als je dit goed vind begrijp je het gewoon niet en weet je niet waar je het over hebt.
A
De anthem kan ook, niet zo zeuren.
A
Elexz wrote:
Anonymous wrote::P xd Die nieuwe anthem is wel heeeel vet :woot: maar dat bedoel ik nou :P
Dat nieuwe anthem is net zo slecht als al zijn andere platen, gezien het feit dat alles op elkaar lijkt. Er is inderdaad zoiets als verschil van mening, maar er is ook een feitelijk verschil in slechte en goede hardstyle. Als je dit goed vind begrijp je het gewoon niet en weet je niet waar je het over hebt.
Ik herhaal mezelf maar, alleen omdat jij het niet goed vindt, hoeft het niet slecht te zijn... Andere vinden het misschien wel goed....

Toch vraag ik me af(aangezien ik niet heel veel wete van hardstyle-produceren/ technische dingen) wat vind jij hier zo slecht aan??(behalve dat je het niet leuk vindt)
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Als dit releasewaardig gevonden wordt dan zijn er potnondetju veel producers die een release verdienen. No offence Festuca, maar ik vind niet dat je het zo verdiend. Daarnaast geef ik je geen ongelijk om gewoon de kans te pakken en het te releasen. Zou ik ook gedaan hebben.
S
Hardtraxxer
359 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Sommige mensen weten hier echt niet waarover ze het hebben.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
ScavengerDJ wrote:Sommige mensen weten hier echt niet waarover ze het hebben.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Wat wil je nou bereiken met die quote? :')
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
roberttt wrote:Wat wil je nou bereiken met die quote? :')
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Niet fucken met emmerick en zijn matties man, die pakken je
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2010
last seen May 2012
deze gaat gehaald worden :drool:
de melodie, kicks alles klopt gewoon aan dit nummer.
dat ik jou nog niet eerder ontdekt heb. gauw je eerdere releases checken :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
freekg wrote: dat ik jou nog niet eerder ontdekt heb. gauw je eerdere releases checken :thumbsup:
Dat zou ik maar beter niet doen. :lol:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Dakpan wrote:
freekg wrote: dat ik jou nog niet eerder ontdekt heb. gauw je eerdere releases checken :thumbsup:
In Your Dreams doet volgens mij echt niet onder aan deze :P
Hardtraxx Veteran
5518 posts member since 2010
Ik vind dit gewoon een prima nummer, zit een lekkere melodie en drive in. Een fijn zomers nummertje, niets mis mee in mijn ogen :)
Hardtraxxer
389 posts member since 2010
Pff, wat een haat zeg... Fijn nummertje hoor Festuca :thumbup:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Stan wrote:Pff, wat een haat zeg... Fijn nummertje hoor Festuca :thumbup:
:')
Artiest
last seen May 2026
roberttt wrote:
Stan wrote:Pff, wat een haat zeg... Fijn nummertje hoor Festuca :thumbup:
:')
robert ik heb helemaal niks tegen je hoor maar waarom moet je overal zo op reageren? :P
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Even lief blijven voor elkaar mensen.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Had beter bij je oude naam gepast, Train Freak - The Night Train :cool:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Rik wrote:Had beter bij je oude naam gepast, Train Freak - The Night Train :cool:
:worship:
Artiest
last seen May 2026
G1LL wrote:
Rik wrote:Had beter bij je oude naam gepast, Train Freak - The Night Train :cool:
:worship:
:D
S
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Jan 2014
Je melodie pakt me niet, kicks zijn redelijk en je opbouw vind ik te standaard.
Zit wel vooruitgang in dus blijf je ding doen en probeer iets nieuws :thumbup:
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Anonymous wrote: Toch vraag ik me af(aangezien ik niet heel veel wete van hardstyle-produceren/ technische dingen) wat vind jij hier zo slecht aan??(behalve dat je het niet leuk vindt)
Om te beginnen vind ik de kick echt alles missen. Zelf ben ik sowieso al meer van de substream dus bij de holle punchkicks van tegenwoordig ben ik sowieso al ver te zoeken. Er zit geen kracht in, want er mist een krachtige punch wat (in mijn oren) vaak veel kracht en energie opwekt als deze goed is uitgewerkt (hierbij denk ik gelijk aan Thera-kicks). Daarnaast vind ik de tail, zoals ik al zei, veel te hol.

Naast de kicks vind ik de mastering zeer matig tot slecht. Zodra die climax er in komt hoor je de kicks gewoon distortion vormen met de achterliggende sounds (melo etc) waardoor het gelijk al een stuk minder aangenaam is om te luisteren. Daarnaast is de opbouw 13/12², de melodie 13/12², en er zit niet iets in waarvan ik nou zeg van ''wow, dit is echt vet, en voegt iets toe aan de hardstyle-scene van tegenwoordig''. Overigens is dat laatste uberhaupt al ver te zoeken in de meeste releases van nu, niet alleen hier bij.

Ik snap dat je misschien nog een ''developing artist'' bent, maar IMO ben je veel te snel begonnen met label/release/etc bladiebla :)

Side-note: het youtube-preview-filmpje is hondslelijk :p
D
Dakpan wrote:
Oké, ik moest lachen. xd