Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Nog steeds heerlijke platen
Benieuwd naar zijn set op Rebirth
Niet voor het een of het ander. Maar ik vraag me ten zeerste af of Energyzed nog wel gaat draaien @ Rebirth..
Aangezien het een Scantraxx stage is
Heeft scantraxx ooit een bericht naar buiten gedaan over het hele voorval of dat hij geen deel meer zou uitmaken van het label? Volgens zijn Facebook is hij nog steeds signed als scantraxx artiest. Ook staat hij nog op de scantraxx site https://www.scantraxx.com/music/artists/energyzed/ hoe up to date dit ook mag zijn. Ook is hij nog steeds onderdeel op de poster van de line up die gebruikt werd bij de 95% sold out post.wrote:Niet voor het een of het ander. Maar ik vraag me ten zeerste af of Energyzed nog wel gaat draaien @ Rebirth..
Wel vreemd dat er eerst een post van zijn adres komt met laatste muziek onder alias Energyzed, om vervolgens nu weer met nieuw spul te komen.
Last edited by ThaBomba. on 23 Mar 2017 09:54, edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Staat gewoon op Rebirth voor zover ik weet.wrote:Niet voor het een of het ander. Maar ik vraag me ten zeerste af of Energyzed nog wel gaat draaien @ Rebirth..
Klinkt alweer veelbelovend
Xander gaat het toch nog weer proberen onder de naam Energyzed hoorde ik
Xander gaat het toch nog weer proberen onder de naam Energyzed hoorde ik
Energyzed: Thanks buddy, i'm really grateful to recieve so many positive messages on my videowrote:Niet voor het een of het ander. Maar ik vraag me ten zeerste af of Energyzed nog wel gaat draaien @ Rebirth..
Bron: FB
Ahh mooi, als het gunstig uitkomt dan ga ik zijn set zeker bezoeken. Zijn muziek blijft uitermate fijn. 
Fuck it, ik hoop dat hij een doorstart maakt... dit is niet zo'n uitgemaakte zaak als Atmozfears liet blijken vgm... Zo'n smet blijft aan je hangen, maar als Thyron het kan kan hij het ook 
Klinkt goed en leuk. Hardstyle met wat meer power erin! 
Prima plaat idd.
En sterk van hem dat hij ondanks dit voorval nog doorzet.
Ondanks dat hij waarschijnlijk flink naam en vertrouwensverlies heeft geleden door het hele voorval.
Wat imo nog steeds een kwalijk iets is, mocht het verhaal kloppen.
En sterk van hem dat hij ondanks dit voorval nog doorzet.
Ondanks dat hij waarschijnlijk flink naam en vertrouwensverlies heeft geleden door het hele voorval.
Wat imo nog steeds een kwalijk iets is, mocht het verhaal kloppen.
Ik heb veel positieve reacties gehad de afgelopen weken en die hebben mij weer moed gegeven voor de toekomstwrote:Heeft scantraxx ooit een bericht naar buiten gedaan over het hele voorval of dat hij geen deel meer zou uitmaken van het label? Volgens zijn Facebook is hij nog steeds signed als scantraxx artiest. Ook staat hij nog op de scantraxx site https://www.scantraxx.com/music/artists/energyzed/ hoe up to date dit ook mag zijn. Ook is hij nog steeds onderdeel op de poster van de line up die gebruikt werd bij de 95% sold out post.wrote:Niet voor het een of het ander. Maar ik vraag me ten zeerste af of Energyzed nog wel gaat draaien @ Rebirth..
Wel vreemd dat er eerst een post van zijn adres komt met laatste muziek onder alias Energyzed, om vervolgens nu weer met nieuw spul te komen.
Ik heb te lang en hard gewerkt om 1 ding alles te laten verpesten of het nou waar is of niet.
Last edited by Energyzed on 23 Mar 2017 10:32, edited 1 time in total.
Goed om te horen man! Good luckwrote:Ik heb veel positieve reacties gehad de afgelopen weken en die hebben mij weer moed gegeven voor de toekomst
Ik heb te lang en hard gewerkt om 1 ding alles te laten verpesten.
-
R
Zoals altijd een te dikke melodie. In love 
Hier sluit ik mij bij aan!wrote:Harstikke goed man!wrote:
Ik heb veel positieve reacties gehad de afgelopen weken en die hebben mij weer moed gegeven voor de toekomst
Ik heb te lang en hard gewerkt om 1 ding alles te laten verpesten of het nou waar is of niet.iedereen maakt fouten, get over it en ga weer doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent
Moet zeggen, na alles hier op het forum gelezen te hebben omtrent de kwestie met Atmozfears, en ook hoe Atmozfears zelf is, geef ik hem nog een 2e kans. Want met zijn muziek was nooit iets mis.
wrote:wrote: dikke melodie. In love
Link is dood? De laatste post op de pagina zelf is van 30 Januari?
Code Black vroeg hem (beveelde) in de reacties het filmpje offline te halen.. Dit heeft ie dus waarschijnlijk nu gedaan..wrote:Link is dood? De laatste post op de pagina zelf is van 30 Januari?
Wat heeft Koot Blek hiermee te maken?
wrote:Wat heeft Koot Blek hiermee te maken?
Hardstyle DJ's Fittie Topic (page 11)wrote:wrote:Wat heeft Koot Blek hiermee te maken?