Vind dit echt heel dik
. Dikke sfeer in de break en kicks en melodie ben ik zeer over te spreken.
Dit kwam ook goed door in ahoy
Dit kwam ook goed door in ahoy
wrote: heerlijke melodie, heerlijke drive, heerlijke kicks, heerlijk in elkaar gezet, perfectie
Ditwrote:Vind de break te lang, al spreekt me dit wel wat meer aan dan de gemiddelde plaat met zo'n break. Veder een fraai nummertje: Melodie is mooi, (pitch)kicks zijn mooi en dr zit flink wat drive in deze plaat. Had ik niet verwacht toen ik de titel zag staan.
Goeie reactie. Ook een geheel logische uitkomst gezien je onderbouwing.wrote:. Absoluut niets voor mij dit, bah.
... Iets met smaak en zo.wrote:Goeie reactie. Ook een geheel logische uitkomst gezien je onderbouwing.wrote:. Absoluut niets voor mij dit, bah.
Weer iemand die zich interessant wil maken... Dit nummer zuigt gewoon in elk opzicht, ik kan het ook niet helpen dat ik dat vind.wrote:Goeie reactie. Ook een geheel logische uitkomst gezien je onderbouwing.wrote:. Absoluut niets voor mij dit, bah.
wrote:Weer iemand die zich interessant wil maken... Dit nummer zuigt gewoon in elk opzicht, ik kan het ook niet helpen dat ik dat vind.wrote:Goeie reactie. Ook een geheel logische uitkomst gezien je onderbouwing.wrote:. Absoluut niets voor mij dit, bah.
Goed punt stoort mij eigenlijk ook een beetje de laatste tijd. Smileyposts metwrote: Als iemand zegt dat ie het heerlijk vind is het geen probleem maar als iemand zegt dat ie het niks vind dan moet diegene het eerst onderbouwen?
ok
Nagevraagd, komt "snel".wrote:Nog niets bekend over een eventuele release?