Dikke plaat 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01The Dead Rap
- 02Stresstest
- 03E-Force & Sub Zero Project - Here Comes The Boom
- 04E-Force & Luna - Are You With Me
- 05E-Force & Delete - Pleasure & Pain
- 06E-Force & Tha Playah - Distorted Noises
- 07E-Force & Radical Redemption - Screw Up
- 08Warface - FTP (E Force Remix)
Godver, wat zijn die kicks gruwelijk. Kreeg gewoon echt n lach op mn gezicht thuis.
wrote:Hele dikke plaat pffff. Als ik dit live hoor snoei ik mezelf een klaplong denk ik net als meneereend
Idd, deze soundswrote:Vet sounddesign zeg!
Vind het wel een leuke creatieve plaat
Wat een heerlijke vage track is Stresstest. 
Ik vind de sounds wel wat weghebben van The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed! En wat een heerlijke gated kicks! Echt een geweldig nummer dit, heerlijke chaos in de 2e climax
Enige minpuntje is die eerste kick.
Hoop deze zaterdag op Loudness te kunnen horen.
Hoop deze zaterdag op Loudness te kunnen horen.
Na het horen van deze kicks, kan al helemaal niet weer wachten op de collab met Delete 
Wat een kick.. Ge-wel-dig!! Deze wil en zou ik live moeten horen, of in mijn auto met de subwoofer. 
Stresstest is een van de vetste dingen die ik sinds tijden gehoord heb. Toffe ontwikkeling dat meer producers met andere stijlen kicks aan het experimenteren zijn. 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Precies. De kicks veranderen steeds meer vind ik en vind het een positieve ontwikkeling hebben. Een soort van hardstyle/hardtechno.wrote:Stresstest is een van de vetste dingen die ik sinds tijden gehoord heb. Toffe ontwikkeling dat meer producers met andere stijlen kicks aan het experimenteren zijn.
Eensch! Lang niet alles mijn ding (psy) maar die schranz kick van Psyched en waar JoS nu me bezig is, en wat onverwachte artiesten die met gated kicks ankomen (B-Front met EVP, en dan stresstest) ik vind het echt heel positief!wrote:Precies. De kicks veranderen steeds meer vind ik en vind het een positieve ontwikkeling hebben. Een soort van hardstyle/hardtechno.wrote:Stresstest is een van de vetste dingen die ik sinds tijden gehoord heb. Toffe ontwikkeling dat meer producers met andere stijlen kicks aan het experimenteren zijn.
Wat dat betreft hebben de pessimisten wel weer wat om naar uit te kijken in 2017 ipv alleen maar alles somber in zien
-
R
Poeh, here comes the boom is ook wel dik hoor 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Eens, vette plaatwrote:Poeh, here comes the boom is ook wel dik hoor
Lekkere combinatie van stijlen! Krijgt een zeventje van me 
Heerlijke kick, lijkt wel een beetje een hardtechno kick. Maar de rest er om heen is niet heel spannend imo.
Toch zal deze live heerlijk zijn.
Toch zal deze live heerlijk zijn.
SZP stellen de laatste tijd niet teleur wat mij betreftwrote:Here comes the boom ook al zo vet
Men of Steel remix van Devin Wild klinkt echt heel erg fijn! Psycho trouwens ook!