Benieuwd naar dit album. Dead rap klinkt goed 
Men of steel remix:
View on YouTube
Attention remix:
View on YouTube
wrote:Godver, wat ben ik verliefd op de collab met Delete zeg. Heerlijk dat duistere sfeertje + die mokerdikke kicks
wrote:Godver, wat ben ik verliefd op de collab met Delete zeg. Heerlijk dat duistere sfeertje + die mokerdikke kicks
Ik snap best dat er aan die climax van Men of Steel nauwelijks wat veranderd is, dat is toch ook het sterkste deel aan het origineel dus wel fijn dat het zo in z'n waarde is gelatenwrote:Had meer verwacht eerlijk gezegd. Beide climaxen zijn gewoon bijna hetzelfde...
Zeker waar, maar dan oogt dit voor mij gewoon als 'makkelijk scoren'.. Als je de melo grotendeels hetzelfde laat kan er in principe weinig fout gaan. Maar goed, eerst HQ afwachtenwrote:Ik snap best dat er aan die climax van Men of Steel nauwelijks wat veranderd is, dat is toch ook het sterkste deel aan het origineel dus wel fijn dat het zo in z'n waarde is gelatenwrote:Had meer verwacht eerlijk gezegd. Beide climaxen zijn gewoon bijna hetzelfde...
Die kick zorgt er juist voor dat dit niet 13/12 is als je het mij vraagtwrote:Dit heb je toch al miljoen keer gehoord?? Saaie 13/12 raw plaat. Alleen die gekke kick klinkt wel grappig, maar niet meer dan dat.
Ja dat is waar, alleen de geluiden eromheen zijn echt inspiratieloos. Kick is wel orgineelwrote:Die kick zorgt er juist voor dat dit niet 13/12 is als je het mij vraagtwrote:Dit heb je toch al miljoen keer gehoord?? Saaie 13/12 raw plaat. Alleen die gekke kick klinkt wel grappig, maar niet meer dan dat.