Dit. Wat een plaatwrote:Gisteren op BTB.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Inderdaad ja, dit was echt geweldigwrote:Gisteren op BTB.
TBA kan nu wel vervangen worden. "Seven" heet deze, dat is duidelijk toch? 
-
A
Ik snap de versnelling niet zo goed. Is dat nou gewoon hoe het nummer is of doet efors dat zelf? Kan het niet plaatsen
Hij draait hem standaard als eennalaatste, met Masterclass (Pitch edit) erna. Zal dus wel aan de opbouw richting Masterclass liggenwrote:Ik snap de versnelling niet zo goed. Is dat nou gewoon hoe het nummer is of doet efors dat zelf? Kan het niet plaatsen
Intro van Masterclass (HC Edit) is vgm gewoon 150 bmpwrote:Hij draait hem standaard als eennalaatste, met Masterclass (Pitch edit) erna. Zal dus wel aan de opbouw richting Masterclass liggenwrote:Ik snap de versnelling niet zo goed. Is dat nou gewoon hoe het nummer is of doet efors dat zelf? Kan het niet plaatsen
-
A
Ja want de midoutro is wel weer gewoon op 'normaal' bpm voor zover ik kan horen. Ingewikkeld hoor 
-
ZHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
Voor mij nu al de track van 2014!
Tijdens BTB gehoord, nou nou zeg! Wat een heerlijke set ook!
E-force nu al een legende
Waarschijnlijk 2015...wrote:Voor mij nu al de track van 2014!![]()
![]()
Zaterdag op Hardfest gehoord. Keek er zijn hele set naar uit, dus was blij toen hij hem als afsluiter inzette (gevolgd door idd de Masterclass hardcore edit). Godskolere wat een geweld. Was meteen klaar voor de rest van de dag. Warface was de enige die er enigszins aan tipte.
Laatst Live gehoord, erg dik !
OP is al sinds ie 't topic heeft aangemaakt niet meer op Hardtraxx geweest. Denk dat deze even een mod editje nodig heeft.wrote:TBA kan nu wel vervangen worden. "Seven" heet deze, dat is duidelijk toch?
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Tering deze ging lekker op Penoze

-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Ja hoorrrrrr epische plaat!
Begint 150 en gaat naar 160 als het goed is!
Hahahaha, wat is deze man toch een eindbaas, wat een knal platen maakt hij de laatste tijd

-
BHardtraxxer
- 218 posts member since 2013
- last seen Jul 2014
Heb je lopen tellen?wrote:Begint 150 en gaat naar 160 als het goed is!
Ik vind hem wel leuk, maar enkel voor op een festival. Die ene keer per jaar dat ik E-Force bezoek kan ik dit wel hebben.
lijkt me niet dat hij grote BPM verschillen standaard in z'n nummer stopt, waarschijnlijk gewoon zelf wat omhoog geschroefd daar !
edit: hmm laatste stuk lijkt idd langzamer dan de climax... misschien heb je toch gelijk
edit: hmm laatste stuk lijkt idd langzamer dan de climax... misschien heb je toch gelijk
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Zeker goed plaatje voor op feestjes! 
Dat is inderdaad echt onwaarschijnlijk zeg.wrote:lijkt me niet dat hij grote BPM verschillen standaard in z'n nummer stopt, waarschijnlijk gewoon zelf wat omhoog geschroefd daar !
Afgelopen zaterdag toen draaide E-Force een versie van deze track met een derde climax. Nu is hij nog beter. 
Hij heeft ook een hele andere versie toen lang geleden op Invictus gedraaid dan de versie op Qapital, dus de vraag is wat hij nu wel en niet heeft gewijzigd, want die van Invictus heeft ook bijv niet de kickroll erin zitten die bij de Qapital versie wel erin zitwrote:Afgelopen zaterdag toen draaide E-Force een versie van deze track met een derde climax. Nu is hij nog beter.
Hahahawrote:Dat is inderdaad echt onwaarschijnlijk zeg.wrote:lijkt me niet dat hij grote BPM verschillen standaard in z'n nummer stopt, waarschijnlijk gewoon zelf wat omhoog geschroefd daar !