deze was echt geweldig op loudness! 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Gruwelijk vette plaat
. Die kicks tussendoor zijn zo geniaal!
Holy shit
Hopelijk draait hij deze plaat op BtB
Hopelijk draait hij deze plaat op BtB
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Haha wow die kicks er tussendoor 
-
MHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2012
- last seen Feb 2020
Ben ik de enige hier die deze helemaal niet zo bijzonder vind?
Rare irritante screeches verpesten het, die distorted kicks tussendoor zijn wel vet.
Rare irritante screeches verpesten het, die distorted kicks tussendoor zijn wel vet.
Precies op het moment dat hij gaat vervelen, komt E-Force weer met zoiets aanzetten. 
Je bent de enigstewrote:Ben ik de enige hier die deze helemaal niet zo bijzonder vind?![]()
wrote:Je bent de enigstewrote:Ben ik de enige hier die deze helemaal niet zo bijzonder vind?![]()
wrote:wrote:Je bent de enigewrote:Ben ik de enige hier die deze helemaal niet zo bijzonder vind?![]()
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dit is qua snelheid toch gewoon hardcore?
Van wat ik weet is ongeveer elk genre qua snelheid hardcore. Ik ken hardcore nummers van 200+ BPM maar ook van onder de 100 BPM. Deze werd gedraaid op 165, dus het is maar wat je hardcore snelheid beschouwtwrote:Dit is qua snelheid toch gewoon hardcore?
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Dit is 1 van de vele tracks waar ik naar uitkijk op Penoze

wrote:Dit is 1 van de vele tracks waar ik naar uitkijk op Hardfest![]()
![]()
wrote:wrote:Dit is 1 van de vele tracks waar ik naar uitkijk op Beat the Bridge![]()
![]()
wrote:wrote:wrote:Dit is 1 van de vele tracks waar ik naar uitkijk op E-Force's Youtubekanaal![]()
![]()
wrote:wrote:wrote:Dit is 1 van de vele tracks waar ik naar uitkijk op Scantraxx' Youtubekanaal![]()
![]()
![]()
wrote:wrote:wrote:Dit is 1 van de vele tracks waar ik naar uitkijk op Internet![]()
![]()
-
ZHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
ben beniewd als ie hem zaterdag op btb draait!
Ging wel hard op Loudness, deze track. Had alleen wel het gevoel dat ik die kicks die er steeds tussendoor komen herkende.
View on YouTube
Close enough lijkt me
View on YouTube
Close enough lijkt me
Titel mag zo langzamerhand ook wel eens aangepast worden, het is al volkomen duidelijk dat ie Seven heet