Fuck, wat kut. Jammer van E-Force.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
E-Force & Digital Punk - My God (A2REC094)
- Label
- A2 Records
- Catalogue number
- A2REC094
- 01My God (Original Mix)
- 02My God (Radio Edit)
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Vind t best vet klinken.
Kicks klinken best goed, maar wat een gigantisch lelijk geluid wordt er doorheen gebruikt zeg..
Alsof je een krijsende baby over een stoeptegel veegt
Kicks zijn idd prima! Alleen deze ene climax van de track doet me echt totaal niks. Weer hetzelfde trucje net als Firestorm; gewoon een lange doorgetrokken screech. Andere stukken uit deze track zijn veel vetter.
Ja, precies dit. Vind Digital Punk heel erg matig de laatste tijd. Zowel zijn tracks als sets zijn een stuk minder.wrote:Kicks zijn idd prima! Alleen deze ene climax van de track doet me echt totaal niks. Weer hetzelfde trucje net als Firestorm; gewoon een lange doorgetrokken screech. Andere stukken uit deze track zijn veel vetter.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Bah, hardcore op 150 bpm. Endymion kan dat een stuk beter.
Wat een lelijke screech zeg. Kick ook niet boeiend. En verder is er weinig te beoordelen.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Jezus wat kut
Ik krijg hier zo'n gigantische sik van.
-
B
wrote:Ik krijg hier zo'n gigantische sik van.
wrote: Alsof je een krijsende baby over een stoeptegel veegt
Denk dat dit echt zo'n nummer wordt dat om zo te luisteren kut is maar live echt heel vet (als ik ook sommige reacties erover lees)
Dat krijg je he, elke vorm van screech is al gebruikt, dus het wordt steeds gekker en gekker.. Daarom denk ik dat de producers het ook zelf wel snel zat worden.wrote:Kicks klinken best goed, maar wat een gigantisch lelijk geluid wordt er doorheen gebruikt zeg..
Wat Albatrots (goeie naam
-
THardtraxxer
- 106 posts member since 2014
- last seen Jan 2015
Dit nummer is echt de druppel
doei hardstyle
Doei Doeiwrote:Dit nummer is echt de druppeldoei hardstyle
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Oh oh oh weer zon saaie eindeloze screech, en een lelijke ook haha. Kick is wel lekker
-
HHardtraxxer
- 283 posts member since 2014
- last seen Jan 2026
aju hé jungwrote:Dit nummer is echt de druppeldoei hardstyle
-
PHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
en ja hoor een lang doorgetrokken screech.. zucht
-
THardtraxxer
- 106 posts member since 2014
- last seen Jan 2015
wrote:Doei Doei
doei was tofwrote:aju hé jung
Dit is een van de meest geforceerd harde platen die ik ooit in m'n leven heb gehoord. Maar toch pakt hij me wel vanwege die kneiterharde kicks. 
Mocht iemand zich ooit afvragen waar de sample vandaan komt: http://ccmixter.org/files/snowflake/46674
Het 'Oh My God'-geschreeuw komt uit dit lied: View on YouTube
Het 'Oh My God'-geschreeuw komt uit dit lied: View on YouTube
View on YouTube @2:39
wil niet zeggen dat delete hier ook erg origineel is, maar wow....wanneer houd dit op!!
wil niet zeggen dat delete hier ook erg origineel is, maar wow....wanneer houd dit op!!
wat wil je hier nou mee zeggen dan? hahawrote:View on YouTube @2:39